VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 02 май 2010 7:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
По време на движение ми подържа 70гр.като я оставя на място да работи достига 80гр.и включва вентилатора, така е откакто съм я купил.Няма разлика между показанията на арматурното табло и живачния термометър с който замервах.Скоро източих водата от големият кръг в малкият антифриза остана .При това положение термостата затваря и отваря . Но и термошалтера включва при 80 гр. а не при 92гр.Или двата елемента са за смяна.Датчика за температурата на антифриза е с жълт пръстен и 4 извода. Инжектора е "Digifant".
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
Здравей колега ако имаш възможност измери температурата на охлаждащата течност в разширителният съд и я сравни с показанията на таблото,като следиш и перката кога ще се включи.При положение,че температурата в разширителният съд е 92гр. и перката работи то явно датчика които при теб е двоен както казваш дава грешни показания.Другото нещо което ти предлагам да направиш е след като колата е напално изстинала да я запалиш и да я оставиш да работи на място и да следиш чрез пипане на долният маркуч при каква температура по показание на таблото почва да се затопля.Ако долният маркуч започне да се затопля преди 84/85гр. по показания на таблото то термостата ти е останал отворен и за това ще ти държи 70гр. в движение извънградско.Успех в разрешаването на проблема.
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
И моят Пасат поддържа температура между 75 и 80 градуса дори в задръстванията.Мерих температурата на антифриза и на таблото уреда показва същите стойности,така си карам от една година без проблеми.
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
аз залагам на термостата,,направи това което ти каза колегата илиев.
По добре е автомобила да работи на нормалната си температура,не е проблем да го караш и на 70градуса,но така разхода е по висок,както и скъсяваш живота на мотора по бързо.
Това е като едно време когато като купуваш кола и забележиш ,че не вдига температура и търговците лъжеха/пак продължават/,че има летен и зимен термостат,а в Италия било по топло и за това държи такава темп.
Има само един вид термостат,който държи температурата в нормалните граници за съответния мотор и производител.Примерно почти всичките мотори работят на около 90градуса работна темп. на водата.
По добре е автомобила да работи на нормалната си температура,не е проблем да го караш и на 70градуса,но така разхода е по висок,както и скъсяваш живота на мотора по бързо.
Това е като едно време когато като купуваш кола и забележиш ,че не вдига температура и търговците лъжеха/пак продължават/,че има летен и зимен термостат,а в Италия било по топло и за това държи такава темп.
Има само един вид термостат,който държи температурата в нормалните граници за съответния мотор и производител.Примерно почти всичките мотори работят на около 90градуса работна темп. на водата.
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
колега станев защо датчика за включване на вентилатора е 8 'и нещо 92,и9.. и нещо 102 примерно
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
смеил съм доста датчици термостати водни поми няколко двигателя извънгратско ако е студено времето около 10градуса държи 75-80 градуса в София в жегите винаги ми се включва втора степен на перките и колата работи на коло 100 градуса.
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
и при мен имаше нещо такова смених термостата сега държи 80/85 градуса извън градско термостата почва да отваря на 84 градуса и напълно е отворен на 105 при мен перката се вклучва някаде към 100 градуса колата е пасат 1.8 GT 88г.
- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
stanev11 написа:търговците лъжеха/пак продължават/,че има летен и зимен термостат,а в Италия било по топло и за това държи такава темп.
Има само един вид термостат,който държи температурата в нормалните граници за съответния мотор и производител.Примерно почти всичките мотори работят на около 90градуса работна темп. на водата.
АБФ-а бачкаше на 80 градуса и само при свръх жеги вдигаше 90 градуса.
Смених профилактично термостата(да не би да задържа отворен или да е станал по "бавен")
и се оказа, че на заводския(поне така изглежда) пише 82 градуса. Сложих 87 градусов щото
мойте познати (пък и по магазините) които карат предимно ФВ друг не са виждали и сега стрелката си е на 90 градуса,
и колата "бяга "повече (може би щото и и е по горещо

Та термостатите са поне 2 вида
Успех
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
Смени първо термостата 

-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
на повечето японски които съм виждал,термостатите са на 84 или 82/не съм 100% сигурен,но бяха на по ниски темп. от на ВАГ/.
Правилния термостат по каталог за моята б3-ка 2000кб.см беше на 87градуса и нямах проблеми нито в жегите,нито в студовете,температурата ми беше постоянна с +-5гр отклонение,зависи от времето,движението и прочие.Сега на 100-цата коята карам ми държи точно на 90гр само при включен климатик ми покачва на 94-5./на термостата и пише 87/,като я купувах ми дадоха и 'летен'
термостат който държеше 70-75гр,на който също пишеше 87 и беше оригинален с щампите на ВАГ,но развален,в момента пак е оригинал на 87 и държи около 90гр
предполагам и разхода ти е по малък,защото при мен така стана,хем почна да върви повече,хем и рахода падна,та затова според мен оригинално трябва да е този с 87гр за бензинов мотор.
Правилния термостат по каталог за моята б3-ка 2000кб.см беше на 87градуса и нямах проблеми нито в жегите,нито в студовете,температурата ми беше постоянна с +-5гр отклонение,зависи от времето,движението и прочие.Сега на 100-цата коята карам ми държи точно на 90гр само при включен климатик ми покачва на 94-5./на термостата и пише 87/,като я купувах ми дадоха и 'летен'

zdrash написа:stanev11 написа:търговците лъжеха/пак продължават/,че има летен и зимен термостат,а в Италия било по топло и за това държи такава темп.
Има само един вид термостат,който държи температурата в нормалните граници за съответния мотор и производител.Примерно почти всичките мотори работят на около 90градуса работна темп. на водата.
АБФ-а бачкаше на 80 градуса и само при свръх жеги вдигаше 90 градуса.
Смених профилактично термостата(да не би да задържа отворен или да е станал по "бавен")
и се оказа, че на заводския(поне така изглежда) пише 82 градуса. Сложих 87 градусов щото
мойте познати (пък и по магазините) които карат предимно ФВ друг не са виждали и сега стрелката си е на 90 градуса,
и колата "бяга "повече (може би щото и и е по горещо)
Та термостатите са поне 2 вида
Успех
предполагам и разхода ти е по малък,защото при мен така стана,хем почна да върви повече,хем и рахода падна,та затова според мен оригинално трябва да е този с 87гр за бензинов мотор.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 02 май 2010 7:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
Благодаря за отговорите.Но вентилатора на радиатора включва на 82гр.Или и термошалтера е за смяна.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: VW PASAT GL мотор 2E .Ниска температура на охлаждането.
И той за смяна, ако не го смениш термостата и перката ще са натоварени повече - перката ще върти, термостата ще затваря, понеже перката охлажда...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта