@newgeneration
Колега гледай внимателно какво е - ако е мотор MPI забрави за газификация. Погледни смукателният колектор под въздушният филтър за пластмаса !!!
1,4 става за градско иначе куцо пиле .
Golf 3
- newgeneration
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги,благодаря,но по-добре да не бях пускал запитване за този тип Голф3
Направо ме разочаровахте...!Двигателя не знам с какви букви е,но любимият братчет,който ще го докара,казва,че "вървел много добре".Tака или иначе утре следобед е на Калотина и ще усетя разликата м/у моия Пасат с RP мотор/който според мен е доста тромав/ и Голфето.
Поздрави!
P.S.По преценка на модовете:

Поздрави!
P.S.По преценка на модовете:

- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
аз съм с 1.4 (АBD), за града нямам никви проблеми. извънградско я карам предимно и не намирам особени проблеми, а и нямам кой знае какви изисквания. карам със 120-130, извънградско ми харчи 6.5-7л газ. Като я натоваря с багаж и 3-ма човека освен мене, вече се вижда, че трудничко набира. Но като набере нямам ядове. Дори с изпреварването
максимално на 145 км/ч съм я пробвал, не смея по бързо
А при 140 км/ч разхода скача неимоверно 



- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
MPI е с пластмасов смукателен колектор. При евентуална детонация има голяма вероятност да се спука смукателният колектор.
Затова се слага газов инжекцион и пак няма 100% гаранция, че няма да се случи. Поставят се т.н. 'кихалки" , но пак няма 100% гаранция.
Помисли си дали и си струва да се салга газов инжекцион за 1300 -1500 лв .Доста голямо вложение за 10-12 г кола. Плюс това с тази и съмнителна газ която се продава у нас колко ще ти е икономията, като имаш в предвид , че и разхода ти ще се вдигне на газ.
Има вече Бг газови инжекциони по 1200 лв / с италиански части , сглобяват се в Пловдив/
Проверявал съм по магазините за пластмасови смукателни колектори и естествено нямат на склад , чрез поръчка за доставка -2 седмици/ може и 3 седмици да станат/ . А колата не може да се кара.
Не те отказвам от газификация , но е добре да ги знаеш тези неща и сам да си решиш
Преди имах Г 2 мотор EZ 1,6л , сега Г3 1,6 MPI мотор АЕЕ/ с 4 дюзи е/ .И двата ги дават 75 к.с. , но определено мога да кажа , че АЕЕ то върви много повече от Г2 ката въпреки по-тежкото купе на Г3.
Затова се слага газов инжекцион и пак няма 100% гаранция, че няма да се случи. Поставят се т.н. 'кихалки" , но пак няма 100% гаранция.
Помисли си дали и си струва да се салга газов инжекцион за 1300 -1500 лв .Доста голямо вложение за 10-12 г кола. Плюс това с тази и съмнителна газ която се продава у нас колко ще ти е икономията, като имаш в предвид , че и разхода ти ще се вдигне на газ.
Има вече Бг газови инжекциони по 1200 лв / с италиански части , сглобяват се в Пловдив/
Проверявал съм по магазините за пластмасови смукателни колектори и естествено нямат на склад , чрез поръчка за доставка -2 седмици/ може и 3 седмици да станат/ . А колата не може да се кара.
Не те отказвам от газификация , но е добре да ги знаеш тези неща и сам да си решиш
Преди имах Г 2 мотор EZ 1,6л , сега Г3 1,6 MPI мотор АЕЕ/ с 4 дюзи е/ .И двата ги дават 75 к.с. , но определено мога да кажа , че АЕЕ то върви много повече от Г2 ката въпреки по-тежкото купе на Г3.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта