
Гърнета шум????
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Айде и аз да кажа ,смених меката връзка и на место на резонатора тръбица.Меката е на 60 щот колектора ми е с такъв изход и от там до средното 55 и от средното до крайното пак 55.Мека връзка на 60 и тръба 20см на 55 + монтаж 85лв в ем комплект на околовръстното!Звукът си е същия само дето към 3000рпм има некво звънтене ама не ми пука след тая дъндания дет беше с скъсаната мека връзка
а и пропуснах ,има 1г. гаранция........

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
NovobranecGT написа:VW_FEN написа:Но не знам как ще е на дълъг път
Няма абсолютно никакъв проблем, изпробвано е(без гърнета даже)


- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
странно - днес измерих на мойта колица колко ше покаже шублера......хмммммммм
първо че колектора е 4-2-1?!което малко ме учуди и е със двойна мека връзка,второто е че тръбата която излиза от колектора и стига до средното гърне е 51?! а тази която е м/у 2те гърнета е 50
айде са някой да ми каже тва нормално ли е ???какви са тия разлики в изп. системи

първо че колектора е 4-2-1?!което малко ме учуди и е със двойна мека връзка,второто е че тръбата която излиза от колектора и стига до средното гърне е 51?! а тази която е м/у 2те гърнета е 50
айде са някой да ми каже тва нормално ли е ???какви са тия разлики в изп. системи

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 18:19, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
GTI-Mafia написа:странно - днес измерих на мойта колица колко ше покаже шублера......хмммммммм![]()
първо че колектора е 4-2-1?!което малко ме учуди и е със двойна мека връзка,второто е че тръбата която излиза от колектора и стига до средното гърне е 51?! а тази която е м/у 2те гърнета е 50
айде са някой да ми каже тва нормално ли е ???какви са тия разлики в изп. системи
Колектора на PB е точно 4-2-1! Диаметъра на тръбите ти е 50 мм, а 1мм разлика може да се получи, ако си мерил някъде на кривка например...
vw_golf_2_Memphis написа:по БДС се води Ф51...а не Ф50...
Иначе може да има разлика 1мм..
Може и толкова да е - основната мисъл ми беше, че 1мм разлика не е проблем и най-вероятно е получена от неправилно измерване...
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
GTI-Mafia написа:е ти на завършил инженер ли ше кажеш че не може да мери с шублер
иначе тва с колектора как да го разбирам???защото на EV двигател съм гледал изп. система и там си беше 4-1 с 1 мека връзка
На ЕV двигател не съм гледал колекторите на за PB съм сигурен, че е 4-2-1!
А 1мм разлика не може ли да дойде от различна дебелина на стената, а пък вътрешния диаметър да се окаже еднакъв.....
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта