Гърнета шум????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 24 май 2006 18:48


Айде и аз да кажа ,смених меката връзка и на место на резонатора тръбица.Меката е на 60 щот колектора ми е с такъв изход и от там до средното 55 и от средното до крайното пак 55.Мека връзка на 60 и тръба 20см на 55 + монтаж 85лв в ем комплект на околовръстното!Звукът си е същия само дето към 3000рпм има некво звънтене ама не ми пука след тая дъндания дет беше с скъсаната мека връзка :D а и пропуснах ,има 1г. гаранция........




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 24 май 2006 20:09


VW_FEN написа:Но не знам как ще е на дълъг път :roll:

Няма абсолютно никакъв проблем, изпробвано е :wink: (без гърнета даже) :D


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 24 май 2006 20:48


[quote="Golf 3 1.8"][/quote]

тц тц тц и хем ти казах за ем комплект и техните меки връзки...
ще видиме колко ще изкара :?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 24 май 2006 20:59


DragoGT написа:
Golf 3 1.8 написа:


тц тц тц и хем ти казах за ем комплект и техните меки връзки...
ще видиме колко ще изкара :?

Ми да ама заради гаранцията :wink:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 24 май 2006 23:33


NovobranecGT написа:
VW_FEN написа:Но не знам как ще е на дълъг път :roll:

Няма абсолютно никакъв проблем, изпробвано е :wink: (без гърнета даже) :D


:D И аз така мисля, ама това притракване отзад... кога ли ще изчезне... може би не са го сложили както трябва, ама не ми се вярва, щото 10 минути само с това се занимаваха - да го изкривят така, че да пасне точно. Други ден като го запаля пак за абитуриентски бал, че си отбележа в какви обороти какъв звук вади точно ;)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 29 май 2006 14:19


странно - днес измерих на мойта колица колко ше покаже шублера......хмммммммм :hmmmm
първо че колектора е 4-2-1?!което малко ме учуди и е със двойна мека връзка,второто е че тръбата която излиза от колектора и стига до средното гърне е 51?! а тази която е м/у 2те гърнета е 50
айде са някой да ми каже тва нормално ли е ???какви са тия разлики в изп. системи :woooow:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 29 май 2006 14:28


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 18:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 29 май 2006 14:52


GTI-Mafia написа:странно - днес измерих на мойта колица колко ше покаже шублера......хмммммммм :hmmmm
първо че колектора е 4-2-1?!което малко ме учуди и е със двойна мека връзка,второто е че тръбата която излиза от колектора и стига до средното гърне е 51?! а тази която е м/у 2те гърнета е 50
айде са някой да ми каже тва нормално ли е ???какви са тия разлики в изп. системи :woooow:

Колектора на PB е точно 4-2-1! Диаметъра на тръбите ти е 50 мм, а 1мм разлика може да се получи, ако си мерил някъде на кривка например...

vw_golf_2_Memphis написа:по БДС се води Ф51...а не Ф50...
Иначе може да има разлика 1мм..

Може и толкова да е - основната мисъл ми беше, че 1мм разлика не е проблем и най-вероятно е получена от неправилно измерване...


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 29 май 2006 15:12


е ти на завършил инженер ли ше кажеш че не може да мери с шублер :)
иначе тва с колектора как да го разбирам???защото на EV двигател съм гледал изп. система и там си беше 4-1 с 1 мека връзка :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 29 май 2006 15:23


GTI-Mafia написа:е ти на завършил инженер ли ше кажеш че не може да мери с шублер :)
иначе тва с колектора как да го разбирам???защото на EV двигател съм гледал изп. система и там си беше 4-1 с 1 мека връзка :wink:

На ЕV двигател не съм гледал колекторите на за PB съм сигурен, че е 4-2-1!
А 1мм разлика не може ли да дойде от различна дебелина на стената, а пък вътрешния диаметър да се окаже еднакъв.....


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 29 май 2006 16:06


можее можее ;)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 30 май 2006 20:30


4-2-1 са си, гаранция, друг въпрос е дали са добър избор


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 30 май 2006 20:39


смисъл???как ше е лош избор по точно :shock


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 30 май 2006 20:55


GTI-Mafia написа:смисъл???как ше е лош избор по точно :shock

В смисъл, че 4-2-1 е различен тип изпускателен колектор спрямо 4-1 и си има своите предимства и недостатъци, от които още съм доста далеч :roll:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 30 май 2006 20:57


недостатъци???? :shock :woooow: да цената е недостатък :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта