1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот milmar » Съб 29 май 2010 22:56


policevidin написа:.... Все пак от чгодинка съм в с-мата не винаги съм работел това. :banana


Има ли допустим (безопасен) период в "системата" ? mhihi mhihi




Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пон 31 май 2010 10:35


policevidin написа:Такам , проблема беше засечен и временно отстранен с цел порверка.
Проблема беше в това че изискваното максимално налякане от ЕКУ-то (примерно на 4-та предавка със скорост около 120км) е около 1887mbar, а в деиствителност налягането в трабите е 2260.mbar. при което компира грнерира грешка и влиза в сервизен режим които ограничава количеството нафта на дюзите с цел намаляване на мощноста (да не гръмне нещо :lol: )
И сега за временното решение на проблема, понеже налякането е по-високо от нужното временното решението е само едно дупка с подходяш разбер някъде м/у кулера и входящият колектор, а наи-удобното място за което се сетихме с Брат ми беше датчика за температурата. Извадихме го и на негово място сложихме тапа (с дупка в средата с приблизителни размери 6мм). нялягането м/у исканото и действителното си влезе в норма и какво да видиш колата започна да върви и грешката която изкарваше преди "00575 - Intake Manifold Pressure" вече не я изкарва.
Сега трябва да сменя Н75 и ако не се оправи значи 100% е заял Уест гейта.До няколко дни ще сменя клапана и ще пиша какви са резултатите. :banana


ще счупиш турбото бре! кой знае какво налягане прави за да осигури исканото с дупка в системата :beat_butt2
937лв е ново без монтаж!


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Пон 31 май 2010 13:34


Kung_Fu_Panda написа:
policevidin написа:Такам , проблема беше засечен и временно отстранен с цел порверка.
Проблема беше в това че изискваното максимално налякане от ЕКУ-то (примерно на 4-та предавка със скорост около 120км) е около 1887mbar, а в деиствителност налягането в трабите е 2260.mbar. при което компира грнерира грешка и влиза в сервизен режим които ограничава количеството нафта на дюзите с цел намаляване на мощноста (да не гръмне нещо :lol: )
И сега за временното решение на проблема, понеже налякането е по-високо от нужното временното решението е само едно дупка с подходяш разбер някъде м/у кулера и входящият колектор, а наи-удобното място за което се сетихме с Брат ми беше датчика за температурата. Извадихме го и на негово място сложихме тапа (с дупка в средата с приблизителни размери 6мм). нялягането м/у исканото и действителното си влезе в норма и какво да видиш колата започна да върви и грешката която изкарваше преди "00575 - Intake Manifold Pressure" вече не я изкарва.
Сега трябва да сменя Н75 и ако не се оправи значи 100% е заял Уест гейта.До няколко дни ще сменя клапана и ще пиша какви са резултатите. :banana


ще счупиш турбото бре! кой знае какво налягане прави за да осигури исканото с дупка в системата :beat_butt2
937лв е ново без монтаж!

937лв е ново без монтаж! :063: леле-мале.... не бе колеги маи не ме разбрахте това дето направих (по-горе описаното с дупката в колектора.) беше само за една отсечка за проба сега си е всичко на място. Иначе знам какво ще му стане на турбото death :) принципно надува на 2260mbara. Много знам а явно и ЕКУ-то знае след като прази така. Но чакам един приятел да ми даде неговият клапан Н75 за проба и ако е от него (смяна)


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот policevidin » Съб 26 юни 2010 13:13


И сега развитието на темата. Клата започна да върви като хората след направената ревизия и ремонт на някои асти.
Запушихме ЕГР-а, изчистихме ичнае запушените колектори.
И сега наи-интересното, запъването на мотора е било не от Н75 (тои си работи) проблема беше в клапана дето отваря и затваря уест-гейта (става въпрос за онова на турбото дето прилича на ЕГР-а,синият маркуч на Н75 отива до него). снимки нямам не сметнах за нужно понеже има достатъчно много такива. Но ще се опитам да ви ориентирам.От самият пневмо-клапан (ако мога така да го нарека) на турбото излиза лостче което е захванато за оста на клапана за разтоварване на турбото (уес-гейта) Е точно там дето се захващат беше толкова много ръждясало че не помръдваше.
След като го почистихме и раздвижихме с брат ми всичко си тръгна както трябва. Налягането върви спрямо изисканото от ЕКУ-то и колата спря да забива на 120км/ч 3000об.
Кофтито беше че за да направиме всичко това се наложи да свалиме всмукателните и изпускателните колектори както и турбото. Но целта и резултатът оправда труда и средствата.Благодаря на всички отзовали се.
И един съвет кум всички турбини: Обърнете внимание на това лостче така като гледам доста хора се оплакват от това забиване. Успех!
:BBQ


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот milmar » Съб 26 юни 2010 22:29


Благодарство за споделения опит :да: .


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот mltz » Нед 27 юни 2010 21:30


Колега, сложи снимка ако можеш да го видим точно кое е!


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот policevidin » Нед 04 юли 2010 14:02


Ето и малко снимки, оградил съм с червено проблемното (клеясалото) място!
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот Trimontcium » Нед 04 юли 2010 14:36


[quote="policevidin"]Ето и малко снимки, оградил съм с червено проблемното (клеясалото) място!
Изображение

Защо ти е отрязан червения маркуч, тоя за ЕГР-то ли беше ???


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот policevidin » Нед 04 юли 2010 23:18


Trimontcium написа:
policevidin написа:Ето и малко снимки, оградил съм с червено проблемното (клеясалото) място!
Изображение

Защо ти е отрязан червения маркуч, тоя за ЕГР-то ли беше ???

Сменени са маркучите. а иначе не, червемият маркуч задвижва уест-гейта тоест тази клапа дето беше клеясяла при мен.


Потребителски аватар
nane
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
Автомобил: Passat
Двигател: ADR
Местоположение: враца

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот nane » Сря 05 яну 2011 14:10


колеги искам да попитам дали може този клапан които колегата е показал на снимките да е заседнал на отворено заштото колата не забива а не върви както трябва и понеже колата е ауди б4 авант и като карам колата с отворен багажник ми се чува като дам гас и се включи турбината и от зад се чува едно яко фучене и като отпусна педала и спира сложих и чип от брезел и като тръгнах от него колата изпушваше като я натоваря тои каза че така трябвало и сега гледам не изпушва има ли вероятност да е от този клапан благодаря предварително и се извинявам за правописни грешки


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот policevidin » Сря 05 яну 2011 16:31


nane написа:колеги искам да попитам дали може този клапан които колегата е показал на снимките да е заседнал на отворено заштото колата не забива а не върви както трябва и понеже колата е ауди б4 авант и като карам колата с отворен багажник ми се чува като дам гас и се включи турбината и от зад се чува едно яко фучене и като отпусна педала и спира сложих и чип от брезел и като тръгнах от него колата изпушваше като я натоваря тои каза че така трябвало и сега гледам не изпушва има ли вероятност да е от този клапан благодаря предварително и се извинявам за правописни грешки

Колега причините са доста закачи я на ваг-ком и провери за грешки, ако има препиши ги и ги изложи в темата. Също така клапана (Уест гейт) на канал се вижда някои да дава газ а ти гледаи дали се движи. Иначе ако клапана е забил на полу-отворено ефекта ще е (се едно караш чист дизел) само ручи а не върви. :beer Наи-долу в ляво първото поле на снимката (Група 10) Air system > Mass Air Flow на свободни обороти (без гас) стойностите треа да са ПО-ГОЛЕМИ ОТ 450 mg/str. м/у 450-680..
Изображение

Успех и ако измъдриш нещо кажи.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили.

Мнениеот vladtod® » Пон 22 дек 2014 16:26


Здравейте 'имам идентичен проблем, но не е клеясал клапан /проверено с компресорче/ не е и Н 75 и той проверен ,въпреки това колата започва да тъпче след 130 км. Закачих я на Вага и ми изписва същата грешка 00575. При форсаж на място над 4000-5000 об. започва да прекъсва и след сек. се оправя.направих няколко лог-а, но какво означават незнам. Остана маркучето в компа да е спукано, какво следва? Колата е пасат 1з.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили.

Мнениеот vladtod® » Пон 22 дек 2014 16:35


Ето го лог-а ,отивам да направя запис на 3-ти и 11 -и , както е писал колегата по горе.
Това маркуче което отива в компа мога ли да го проверя с надув. без да го отварям?
Прикачени файлове
LOG-01-002-003-004.rar
(2.1 KиБ) Свален 72 пъти
LOG-01-003-011-xxx.rar
(4.06 KиБ) Свален 82 пъти


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили.

Мнениеот drago_tr » Пон 22 дек 2014 18:58


Можеш да го провериш маркучето на MAP-a, но трябва да имаш и манометърче и по него да гледаш, като го надуеш дали пада налягането. Ако пада отваряш сменяш и си ок
Аз това го правя, съм си взел една помпичка от апарат за кръвно и с един трипътник от маркучетата за аквариуми връзвам и боостметъра и надувам.
Колото до H75 не знам как сте го пробвали но:
Трябва да сте двама човека. Даваш на контакт и клапана трябва да цъкне еднократно. Палиш, клапана на тихи обороти трябва да цъка постоянно. При подаване на газ мисля над 1500 оборота клапана спира да цъка защото е напълно отворен, което не означава че не си върши работата.
Ето една дъъъълга тема за четене:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=409693

Последна промяна от drago_tr на Вто 23 дек 2014 11:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот vladtod® » Вто 23 дек 2014 8:56


Симптомите са същите като твоите набира ,но на талази. Като форсирам на място и гледам гейта отварянето е около 3-4 мм ,а като го надуя с компресора отваря докрай мазно и плавно.Явно теста на клапана ми е грешен, не цъка като твоя след като запаля. Поръчвам го :th_up :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 31 госта