policevidin написа:.... Все пак от чгодинка съм в с-мата не винаги съм работел това.
Има ли допустим (безопасен) период в "системата" ?


policevidin написа:.... Все пак от чгодинка съм в с-мата не винаги съм работел това.
policevidin написа:Такам , проблема беше засечен и временно отстранен с цел порверка.
Проблема беше в това че изискваното максимално налякане от ЕКУ-то (примерно на 4-та предавка със скорост около 120км) е около 1887mbar, а в деиствителност налягането в трабите е 2260.mbar. при което компира грнерира грешка и влиза в сервизен режим които ограничава количеството нафта на дюзите с цел намаляване на мощноста (да не гръмне нещо)
И сега за временното решение на проблема, понеже налякането е по-високо от нужното временното решението е само едно дупка с подходяш разбер някъде м/у кулера и входящият колектор, а наи-удобното място за което се сетихме с Брат ми беше датчика за температурата. Извадихме го и на негово място сложихме тапа (с дупка в средата с приблизителни размери 6мм). нялягането м/у исканото и действителното си влезе в норма и какво да видиш колата започна да върви и грешката която изкарваше преди "00575 - Intake Manifold Pressure" вече не я изкарва.
Сега трябва да сменя Н75 и ако не се оправи значи 100% е заял Уест гейта.До няколко дни ще сменя клапана и ще пиша какви са резултатите.
Kung_Fu_Panda написа:policevidin написа:Такам , проблема беше засечен и временно отстранен с цел порверка.
Проблема беше в това че изискваното максимално налякане от ЕКУ-то (примерно на 4-та предавка със скорост около 120км) е около 1887mbar, а в деиствителност налягането в трабите е 2260.mbar. при което компира грнерира грешка и влиза в сервизен режим които ограничава количеството нафта на дюзите с цел намаляване на мощноста (да не гръмне нещо)
И сега за временното решение на проблема, понеже налякането е по-високо от нужното временното решението е само едно дупка с подходяш разбер някъде м/у кулера и входящият колектор, а наи-удобното място за което се сетихме с Брат ми беше датчика за температурата. Извадихме го и на негово място сложихме тапа (с дупка в средата с приблизителни размери 6мм). нялягането м/у исканото и действителното си влезе в норма и какво да видиш колата започна да върви и грешката която изкарваше преди "00575 - Intake Manifold Pressure" вече не я изкарва.
Сега трябва да сменя Н75 и ако не се оправи значи 100% е заял Уест гейта.До няколко дни ще сменя клапана и ще пиша какви са резултатите.
ще счупиш турбото бре! кой знае какво налягане прави за да осигури исканото с дупка в системата![]()
937лв е ново без монтаж!
Trimontcium написа:policevidin написа:Ето и малко снимки, оградил съм с червено проблемното (клеясалото) място!
Защо ти е отрязан червения маркуч, тоя за ЕГР-то ли беше ???
nane написа:колеги искам да попитам дали може този клапан които колегата е показал на снимките да е заседнал на отворено заштото колата не забива а не върви както трябва и понеже колата е ауди б4 авант и като карам колата с отворен багажник ми се чува като дам гас и се включи турбината и от зад се чува едно яко фучене и като отпусна педала и спира сложих и чип от брезел и като тръгнах от него колата изпушваше като я натоваря тои каза че така трябвало и сега гледам не изпушва има ли вероятност да е от този клапан благодаря предварително и се извинявам за правописни грешки
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта