Мнениеот bat sandy » Пон 31 май 2010 20:47
Колега,моя съвет е първо да обезвъздушиш системата,ако вече не си го направил.След това,ако си установил,както колегите по-горе писаха,че ти е здрав маркуча до сервото,премини към разглобяване на задните спирачки.Пиша ти първо задните,защото те най-често са проблема,понеже не им се обръща достатъчно внимание.Ако всичко им е наред-цилиндърчетата работят добре(не заяждат)и ръчната спирачка спира поне от 3-тия зъб,продължаваш с предните.Ако и те са наред,вече може да помислиш за проблем в помпата.Забравих да спомена,че проблем в задните спирачки може да не са самите те,а регулаторът на налягането(кантара).За да си по-сигурен,че работи можеш да го раздвижиш на ръка.И,когато обезвъздушаваш системата-по-добре колата да не е на крик(за да не лъжеш кантара за натоварването на задния мост).Използвай течност ДОТ4.