Original style -начало 53стрWörthersee treffen 2012

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
xaxo666
Мнения: 333
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ШумеН

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки-снимки от Калояново51стр

Мнениеот xaxo666 » Сря 02 юни 2010 20:15


kris4o94 написа:задния капак се отваря с емблемата като на мк5???Саше казвай вече! :D :D

Aбе вие на Крушуна не видяхте ли как се отваря :mrgreen: Оригинално и същевременно лесно изпълнимо
Но не искам да издавам таината нека собственика ако реши да сподели.




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки-снимки от Калояново51стр

Мнениеот sashobas » Сря 02 юни 2010 22:11


Колата от заде е под всякаква критика бронята е с едни гадни болтове като парк троник,емблемата също както се забелязали дразни окото,ножа на задната броня също не ми харесва,номера и замазания капак "антикрилото"също.По задницата ще се работи скоро и ще има друг вид но всички е свързано с време а в момента го нямам.Зареждането на газта е при капачката на резервоара няма нищо от това което предполагахте,нито се отваря от емблемата капака нито от там се зарежда с газ.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот brabus » Пет 17 сеп 2010 20:13


По желание на автора на темата.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 14:57


След дълъг застой на темата мисля че вече съм събрал доста материал за да споделя с Вас.
Накратко да разкажа през какви идеи и мисли преминах за да стигна до крайното решение по какъв начин исках да променя така обичания от мен автомобил.Имах на идея да продължа с тунинга на автомобила като закупих врати от Ауди 80 за донор да ползвам дръжките за отваряне,мислех да променям броните да ги "позамажа"тук и там да няма задна чистачка ,да закупя калник от мерцедес да ползвам също за донор,да боядисам купето в червена перла с ксераликс и още куп други идеи за които вече не си спомням защо беше доста отдавна.Благодарение на форума и на много приятели с които споделях какво всъщност искам а явно и аз не знаех mhihi си изградих ясна картина как точно искам да изглежда колата. Всичко започна през есента на 2010г и се позавърши на 9.03.2012г.Тогава и направих първото каране на автомобила без дори да имам време за тест до София за да участва на Фест 2012г.
Тук искам да благодаря на семейството ми на първо място че ме търпят с моите отсъствия безброй вечери да стоя в гаража и дълги дни.За това че ме подкрепят морално ,физически и финансово защото последните два месеца преди да завърша колата не съм ходил на работа за да мога да завърша този мой проект.Благодаря Ви на всички за всичко обичам Ви.
Другия Човек на който искам да благодаря това е Жоро Делчев за това че не ме е подвеждал никога с идеите които ми е давал, този Голям човек е бил винаги до мен в процеса на развитие по колата от разтояние Жорка благодаря ти. :bowdown :bowdown :bowdown
Следващия на който искам да благодаря е моя приятел и доверен майстор бояджия Борко :bowdown :bowdown :bowdown от с Стража който за мен е най най най големия Човек.Доказал се вече в направата на Голф ралито а и не само mhihi на моя кумец Петър Томов-Алпина
Искам да благодаря и на един мой приятел който беше неотлъчно до мен а това е Никито.Ники ти си невероятен :bowdown :bowdown :bowdown
Тук ще изредя и имената на хората които са били съпричастни към това което се е слячвало покрай мен.А това са :
Стоян от Търговище,Светльо от Шумен ,Алпина, Валентин Жеков,Коко от Русе,Мад Кап ,Адриян ,Никола свободната душа,Ицо- Босе и Здравко Пиронски.
Без тези хора това което ще видите по снимките нямаше да се случи.Обичам Ви :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:22


Ето ги и началните снимки от разглабянето.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тук във този ден старателно ми помогна Светльо да поразглобим каквото можем и да измием всяка част която сваляме.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:24


Тук налагам джантите да добия някаква представа как ще стоят на голфа.
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:28


Изображение
Изображение
Демонтирането на така модерното табло от голф3
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:33


Старателно свалени лайсни на тавана.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Цялото купе и свалени части от него беше измито с водоструйката да няма кал и мизерия като се закара при майстора.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:38


Чуството е много смесено да разваляш нещо което си градил толкова години и да не знаеш дали точно това си искал да си причиниш mhihi
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:44


Шкуренето започва
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
червените точки са пораженията от една немска градушка
Изображение
Изображение
така голфа оставаше самотен през дългите си нощи mhihi
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:50


Най важното за мен беше че участвах в всеки процес по направата на купето.Подмених две от вратите защото бяха с кривини и така хуления ми заден капак в форума. mhihi
Изображение
Изображение
Тази врата я закупих от тогавашния платен раздел на форума от търговец който се кълнеше че вратата му е перфектна но уви майстора ми не я хареса защо ли?
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
свалих оригиналния си винил на праговете за да се уверим че няма ръжди и гнило
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:54


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 16:59


Използваните китове и основи са на Кар систем а епоксипраймера е на Максамайер.Цялото купе преди течния кит го запечатахме с епоксипраймер .
Изображение
Изображение
през мрачните дни се утешавах с полирането по малко на ББс-а
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 17:05


Вече на филер който ми е и основа на цвета шприца е на RM като и боята и лака.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
през свободното време когато го имах обръщах внимание и на други детайли да върви работа успоредно
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 16В в снимки

Мнениеот sashobas » Вто 13 мар 2012 17:11


Минах ме на пясък всички ръждиви елементи и боядисах на прохово.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта