За и против корите на Пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
chakarov
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

За и против корите на Пасата

Мнениеот chakarov » Чет 03 юни 2010 9:12


Здравейте,
Вчера стана дума за корите на Пасата. Поръчал съм и двете кори в една автоморга много на сметка. Чакам да ги доставят.
Обаче вчера стана дума за тях и един мой познат започна да ме убеждава да не слагам кори по следните причини:
1.Повишавала се температурата в купето.
2.Повишавало се нивото на шума от двигателя в купето.
3.При всяка смяна на масло трябвало да се сваля кората, което довеждало до счупване на щипките, които я придържат.
4.При удар с предмет на платното кората се чупела и не ставала за нищо.
Ако някой има поглед върху тези проблеми и изобщо истина ли е това, което познатият ми каза, моля да сподели, за да знам да плащам ли поръчаните кори или да ги отказвам.
Благодаря!




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 03 юни 2010 9:24


Oт 5 години карам с корица под двигателя.
Колко е карала преди мен - не знам.
Леко се е посцепила на места, но винаги си я слагам след смяна на масло или друга интервенция.
Смятам, че няма кой да оспори предимствата на кората под двигателя, най-малкото че гнязта влизаща в отсека е в пъти по-малко. :041:

Съвсем сериозно обмислям да сложа ей такава:

Изображение

Ще ми е нужна с това спортно окачване...


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот madmen » Чет 03 юни 2010 9:55


за :Mr Green Fun


Потребителски аватар
sweetboy
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 10 апр 2009 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот sweetboy » Чет 03 юни 2010 10:21


ами колега мойто мнение е базирано на опита, който имам от старата си кола - голфа. На него му липсваха корите но това бъди сигурен, че създава повече проблеми от това да имаш кора. Най-малкото елементите по и около мотора остават под влияние на външните условия, имам предвид вода, кал, камъчета и др. При всеки дъжд на голфа му свириха ролките на ремъка на алтернатора и не беше никак прятно, но сега при пасата нямам такива главоболия и изобщо не смятам да се отказвам от това, а и ако беше така както е казъл твоя приятел съм сигурен, че немеца въобще нямаше да си дава зор за такива неща да си трупа критики.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот joromnt » Чет 03 юни 2010 10:38


chakarov написа:....
4.При удар с предмет на платното кората се чупела и не ставала за нищо.

Нали тая кора точно това и е работата. При евентуален удар с предмет да намалят от енергията му и да поемат удара или част от него. С прости думи, тоя предмет ще ти счупи кората, но ще намали драстично силата на удара по двигателя ти. Следователно кората ще защити двигателя. Виждал съм хубави кори за под двигателя от дуралуминий, лек материар с много приятни качества обаче са цена. Такава кора може да те спаси и при по-сериозни удари отдолу.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 03 юни 2010 11:01


joromnt написа:Виждал съм хубави кори за под двигателя от дуралуминий, лек материар с много приятни качества обаче са цена.

Дай повече информация за цена и място. :041:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот brum » Чет 03 юни 2010 11:16


И аз искам информация за метална кора! От официалния представител на VW има два типа кори - нормална и усилена. Съответно пластмасова и от по-дебела пластмаса. За метални не бяха чували. Имаше едно място в България детоп правеха кори от желязо някакво, но за пасат казаха, че не предлагат...

Иначе тази от линка горе с доставката и митото идва на близо 620лв по текущия курс на долара...


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот vw16v » Чет 03 юни 2010 12:22


Този твоя познат не е дал нито една смислена причина ,за да не сложиш кори и всичко това са празни приказки и пълни глупости.Единствено е вярно,че може да се счупи при удар някога ,евентуално,незнайно кога.За смяната на маслото не виждам какъв е проблема,при положение ,че на доста пунктове за смяна на масла си имат помпа и го източват през отвора за щеката,което е далеч по-добър вариант отколкото през пробката,но дори и да се наложи да я свалиш къв е проблема,да не е заварена ща развиеш някое друго болтче и готово.Там за загряването и шума но комент просто mhihi Така,че идват ли ти на добра цена слагай и толкова.


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот shpeki » Чет 03 юни 2010 13:21


vw16v написа:... доста пунктове за смяна на масла си имат помпа и го източват през отвора за щеката,което е далеч по-добър вариант отколкото през пробката,но дори и ...

Недей никога да си "сменяш" маслото като ти "източат" през отвора на щеката. Предложат ли ти, смени сервиза.

chakarov, не слушай глупостите на твоя приятел и си сложи корите. Те предпазват от цялата гняс по улиците да ти попадне по двигателя.


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот AmW » Чет 03 юни 2010 14:17


Навсякъде е пълно с професори които не разбират нищо, ама абсолютно нищо.
Писнало ми е да обяснявам какъв модел ми е пасата, да ми дават наклон кое как трябвало да бъде, да сам си свалил кората щото е по добре и т.н. и накрая да ми стяга носачите докато колата е във въздуха...
И по форума се пишат толкова дървено философски коментари, че да му се отще на човек да влиза...


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот vw16v » Чет 03 юни 2010 14:28


shpeki написа:
vw16v написа:... доста пунктове за смяна на масла си имат помпа и го източват през отвора за щеката,което е далеч по-добър вариант отколкото през пробката,но дори и ...

Недей никога да си "сменяш" маслото като ти "източат" през отвора на щеката. Предложат ли ти, смени сервиза.

................

Я ко не те затруднява и не те мързи драсни два реда кво му има на този метод.Според мен си е ок,предвид,че има коли ,на които само така се сменя,а през пробката рядко може да изтече абсолютно всичко.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот hooligan_sk » Чет 03 юни 2010 14:56


Може ли и аз да питам нещо за корите. Забелязал съм че всички коли на които им се вижда че са с кори, клиренса отдолу им е адски намален, можеби на половина. Това не значи ли че ще забираш от пътя неща които ако си без кора въобще няма да се докоснат до колата? Има ли кори които не намаляват клиренса, тоест най-ниската им част е на нивото на предния нож?


Потребителски аватар
chakarov
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот chakarov » Чет 03 юни 2010 15:25


Благодаря, колеги.
От всичко, изписано в тази тема стигнах до извода, че добре съм направил, че съм поръчал корите. Ще ги сложа, защото и аз, разсъждавайки логично бях на мнение, че щом производителят ги е сложил, значи трябва да ги има. :deal


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот dj_tuhla » Съб 05 юни 2010 12:59


Аз си бях купил от полските кори за Б3-ката, нямаше никаква промяна в температурата на работа на мотора, имаше си отвор за пробката за маслото, така че не се сваляше при смяна. За сметка на това в коша при мотора се цапаше пъти по-малко (почти не се цапаше), а при дъжд не се оливаше изобщо и в най-големите локви. Който твърди друго не е карал с точната за неговия мотор кора. А за чупенето, зависи от материала, но тази полската беше от доста гъвкава пластмаса и по-скоро да си откачи от рапидките, от колкото да се счупи. Сега страдам че за новата ми кола не се предлагат кори, голяма екстра си е определено, добре си направил че си взел, сам ще се убедиш много скоро.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: За и против корите на Пасата

Мнениеот joromnt » Съб 05 юни 2010 14:24


ChimeyJimmey написа:
joromnt написа:....

Дай повече информация за цена и място. :041:

Давам, но е с изтекла давност информацията. Така се оказа. Един приятел си купи от Ebay /от Англия/ за Alfa GTV такава кора от халуминий - крайна 250 кинта. Обааче аз си мислех че е взета от място/човек който с това си изкарва хляба. Кората беше нова, просто човека е поръчал грешна и я продавал за да я махне. Опитах се да търся там такива кори и нищо :063: Само пластмасовите - оригинални и не до там оригиналните варианти.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта