Vento написа:Само да загатна, че шлайф 0,85 е много малко, аз я взех 1,1мм и сега съжалявам, че не я направих 1,2мм. Подготвям си втора глава, мисля да я взема 1,2-1,5мм - на тия мотори може да се направи без проблем.
Това със студените свещи също не му е тук мястото - за да има нужда (съответно и полза от това, а не вреда), степента на сгъстяване трябва да е над 12,5-13:1. Едва ли ще докара толкова. За да скача с 2 единици по-студени, трябва да е над 14:1. Но тогава пък има и големи изисквания към горивата, на които не може да отговори - примерно нитрометан. Пише го в уикипедия, не съм го измислил аз...
Не разбирам и защо да сменя водачи, ако не хлопат?
И защо точно с 2мм да се портнат колекторите, питам сериозно, защото аз ги правих по друг метод, може и да съм сгрешил, но ме интересува това 2мм смятано ли е спрямо някакво пълнене или просто така?
така е правено не е сметнато