Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот enigma79 » Пон 07 юни 2010 8:20


Lud написа:бутала и колянов вал от АБС са налице.
Сега е на дневен план глава от ПБ/ПФ с изпускателен колектор
Няма ли да стане мойта двуцевка за временно ползване? т.е. изп. колектор от ПБ/ПФ и двуцевка от ЕЗ

Измери колко е твоята тръба,диаметъра,като стана от сън,ще ударя едно мерило на моята и щети напиша колко е моята :012:
Едит-Готов съм 5см :banana




Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот Lud » Пон 07 юни 2010 19:10


enigma79 написа:
Lud написа:бутала и колянов вал от АБС са налице.
Сега е на дневен план глава от ПБ/ПФ с изпускателен колектор
Няма ли да стане мойта двуцевка за временно ползване? т.е. изп. колектор от ПБ/ПФ и двуцевка от ЕЗ

Измери колко е твоята тръба,диаметъра,като стана от сън,ще ударя едно мерило на моята и щети напиша колко е моята :012:
Едит-Готов съм 5см :banana


Колега ти кое премери?
интересува ме двуцевката след колектора, какви са и диаметрите на тръбите.

нали мериш на ПБ?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот enigma79 » Пон 07 юни 2010 22:22


Lud написа:
enigma79 написа:
Lud написа:бутала и колянов вал от АБС са налице.
Сега е на дневен план глава от ПБ/ПФ с изпускателен колектор
Няма ли да стане мойта двуцевка за временно ползване? т.е. изп. колектор от ПБ/ПФ и двуцевка от ЕЗ

Измери колко е твоята тръба,диаметъра,като стана от сън,ще ударя едно мерило на моята и щети напиша колко е моята :012:
Едит-Готов съм 5см :banana


Колега ти кое премери?
интересува ме двуцевката след колектора, какви са и диаметрите на тръбите.

нали мериш на ПБ?

Да колега,точно след двуцевката и мотора е PB :да: Въпроса е ти как щего направиш,аз си мисля да ползвам моята изпускателна система+още една такава,или казано точно там където се съидинява двуцевката се цепи на две,както си е и на всяка тръба,закачам едната от изпускателна система :012:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот Plamen_RI » Пон 07 юни 2010 22:28


повечето железа за тия мотори можеш да си ги намериш като за без пари...ама ако няма всичко сам да си правиш, ако ще плащаш на майстори, просто забрави...щом ти се вършат геройства, вземи си един кар или абф, има няколко във раздел продава :wink:


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот petroffbg » Пон 07 юни 2010 23:32


Аз не схванах идеята за този EZ,какъв е замисъла!? :banghead: До колкото схващам ще остане само надписа на блока!Какво стана със засилването на 1,6 EZ,май нещо не се получава.Между другото коляновият вал ако е читав,може да го взема на разумна цена,става въпрос за напълно стандартен вал без забележки.


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот mk2_Golf83 » Пон 07 юни 2010 23:52


аз описах засилване на ЕЗ като си остава 1.6 двигателя :)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот Stenly » Вто 08 юни 2010 11:44


Дъвкана тема дъвканааа.....


Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот Lud » Вто 08 юни 2010 16:08


покажи къде е дъвкана точно тази комбинация..


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот Stenly » Вто 08 юни 2010 17:40


В много от тея теми дето са дъвкани имаш...
Размери на клапани на различните глави ... Размери на биели ... колянови валове бутала и всичко нужно ти.
Дори и да няма точна тема като тази дето правиш,ще разбереш как да си сглобиш 1.8 мотор от 1.6 с по внимателен прочит... кое как да смениш и прочие. От 1.6 на 1.8 блока става с колянов вал и бутала от 1.8 вече колко искаш да е сгъстен двигателя следват сметки.


Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот Lud » Вто 08 юни 2010 17:47


има доста други въпроси.. с обема сме готови.. главата се чака..
само на въпроса дали ще стане колектора от ПБ на двуцевката на ЕЗ никой не можа да ми отговори..


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот Stenly » Вто 08 юни 2010 18:38


Оригинално ЕЗ не е с двуцевка а с едноцевен колектор с леща.


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 08 юни 2010 18:56


Lud написа:има доста други въпроси.. с обема сме готови.. главата се чака..
само на въпроса дали ще стане колектора от ПБ на двуцевката на ЕЗ никой не можа да ми отговори..

прочете ли кво ти написах одеве ? за ЕЗ ?


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 08 юни 2010 18:56


mk2_Golf83 написа:С интерес ще следя темата :) и аз имам ез
Главата 0.85 препасване и сменяне на водачи и гумички на клапаните.След това си купуваш по-студени свещи!Примерно дават на шампион топлинно число за наще коли 9 ти си вземи 7!Много е важно това..исеща се голяма разлика във високите обороти с по-студените свещи.
Изпусквателния колектор от г2 гти или от г3 гти 115кс и си взимаш двицевката и слагаш права тръба Ф50 и накрая едно спортно гърне.По желание и резонатор да си сложиш веднага след двуцевката за да е по-тиха колата.
Ако имаш парички може да вземеш раздвижена зъбчатка за рапределителния вал. Всмукателен колектор се полира с шкурки и се разширява отвора с около 2мм,главата също където са отвортие смукателния колектор,даже и отворите на изпусквателния.
Карбуратор си слагаш Кейхин от ауди 80/90!Или някой друг,но не и с фабричния боклук Пиербург...адски е умрял.
Подгряването на колектора... игленика...го подрязваш и след това с шкурка го заглаждаш. След това му откачаш буксата с кабела дето виси от него.Може да махнеш реле номер 1 от бушоните,то е само за подгряването.
Няма проблем да саложиш вал от 2Е или от ПБ... от 2Е е малко по-добър,но няма да усетиш кой знае каква разлика колега.Само минимална във високите ...ама ако си го намериш евтино си го сложи ... нищо не губиш.
Ако искаш съвсем да тръгне си намери някакви по-къси скорости! Примерно с код AEN. Разликата с по-къси скорости е огромна.
След такива подобрения редовно ще късаш голф3 гти 115кс даже и по-бързи коли ....хората няма да вярват че караш с 1.6 мотор карбуратор.


ето това,става от пб и голф3 115кс гти


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот Vento » Вто 08 юни 2010 21:45


Само да загатна, че шлайф 0,85 е много малко, аз я взех 1,1мм и сега съжалявам, че не я направих 1,2мм. Подготвям си втора глава, мисля да я взема 1,2-1,5мм - на тия мотори може да се направи без проблем.
Това със студените свещи също не му е тук мястото - за да има нужда (съответно и полза от това, а не вреда), степента на сгъстяване трябва да е над 12,5-13:1. Едва ли ще докара толкова. За да скача с 2 единици по-студени, трябва да е над 14:1. Но тогава пък има и големи изисквания към горивата, на които не може да отговори - примерно нитрометан. Пише го в уикипедия, не съм го измислил аз...
Не разбирам и защо да сменя водачи, ако не хлопат?
И защо точно с 2мм да се портнат колекторите, питам сериозно, защото аз ги правих по друг метод, може и да съм сгрешил, но ме интересува това 2мм смятано ли е спрямо някакво пълнене или просто така?


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: Въпроси и разсъждения покрай засилване на 1.6 ЕЗ

Мнениеот mk2_Golf83 » Сря 09 юни 2010 2:40


Vento написа:Само да загатна, че шлайф 0,85 е много малко, аз я взех 1,1мм и сега съжалявам, че не я направих 1,2мм. Подготвям си втора глава, мисля да я взема 1,2-1,5мм - на тия мотори може да се направи без проблем.
Това със студените свещи също не му е тук мястото - за да има нужда (съответно и полза от това, а не вреда), степента на сгъстяване трябва да е над 12,5-13:1. Едва ли ще докара толкова. За да скача с 2 единици по-студени, трябва да е над 14:1. Но тогава пък има и големи изисквания към горивата, на които не може да отговори - примерно нитрометан. Пише го в уикипедия, не съм го измислил аз...
Не разбирам и защо да сменя водачи, ако не хлопат?
И защо точно с 2мм да се портнат колекторите, питам сериозно, защото аз ги правих по друг метод, може и да съм сгрешил, но ме интересува това 2мм смятано ли е спрямо някакво пълнене или просто така?

така е правено не е сметнато



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта