колеги дайте съвети по въпроса как да я барам ситуацията.Мотора е с сменен дебитомер с по-голяма клапа почти с полвин повече от оригиналната и изходящия отвор диаметара е 76мм.Незнам от какво е но на вид е 1:1 с оригиналния само дето е по-голям,буксата е пак с 4 крачета номера му е 0 280 203 034,ако някои знае от какво е да пише.Дросела е от ВР6,разстъргал сум входа на пленума на по дросела съм го паснал и рънарите също съм ги разстъргал до згъфките дето почва широката част.Главата и нея съм я портнал и изправил на по рънарите всичко пасва перфектно с гарнитурата няма ръбове.Главата е с Шрик вал,хидравлика с оригиналните клапани.Преди карах с тоя вал,леко портната глава и колектор,но с стоковите дросел и дебитомер и ремапнат чип и винаги карах с леко богата смес,чернеше ми свещите даже като го настъпех изпушваше леко черно и понамерисваше на суров бензин зад мен.Колата вървеше много добре,нищо общо с 2Е,равнеше с стоков АБФ даже му взимам старта до 120км,мерили сме я много пъри.Реших да я барна още малко та минах на stage 2,промените по смукателната дето споменах и друга изпускателна 4-2-1 колектор от АБФ юбилеика преправен за 2Е от към главата само,долу на меките връзки си е както оригинално.Генерацията е 55мм с 2 резонатора и крайно гарне.Та подкарах колата,имаше малко проблеми с настройките докато хвана тихите обороти,но те не са проблем.На вървеж ме очудва че и с бедна смес дърпа повече от преди до 3-та мотора вади уникален звук,после след 4000 бучи зверски но прекъсва докато набира.На 5-та като и подам газ от 1500 до 4000 си набира добре но пак на 4000 почва да тъпче.Няма я след 4000 като се понатовари на голяма скорост.Свешите жълтеят като лимони

,клапаните и буталото също като ги погледна присвалени свещи.Пропуснах да спомена че карам с АБФ-ски инжектори с стоковия регулатор.Та чудя се как да деиствам по натам,да сменям дюзите и реголатора,да я мернем сместа тогава и чак след това да ремапваме или първо чипа после регулатора и дюзите,но попринцип чипа е с по-големи горивни карти.Не съм имал такъв случаи до сега след пускане на повече въздух толкова да ми обеднее сместа,затва се допитвам до вас за съвет.В момента не я карам че с тая бедна смес незнам колко ще издържи че до Калояново и обратно издържа на събора в неделя

).Благодаря ви предварително.
Поздрави
