арматурно табло от б4 на б3 монтирано
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- kirqka79
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: табло от б4 на б3
съжалявам за лошото качество на снимките и за мръсното табло,но не остана време за почистване
- kirqka79
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: табло от б4 на б3
и още
Re: табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
Аз не забелязвам почти никаква разлика в таблото на Б3 и Б4 освен ключа за фарове, и ако може да попитам на Б4 пластмасата около радиото чупи ли се като на Б3.
- kirqka79
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
Wr450f написа:Аз не забелязвам почти никаква разлика в таблото на Б3 и Б4 освен ключа за фарове, и ако може да попитам на Б4 пластмасата около радиото чупи ли се като на Б3.
разликата е огромна колега

- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: табло от б4 на б3
pas1.8mi написа:Б4-ките без Еърбеци си имат Жабка![]()
B4 без еърбег няма има без климатик


- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: табло от б4 на б3
napster написа:pas1.8mi написа:Б4-ките без Еърбеци си имат Жабка![]()
B4 без еърбег няма има без климатики там е въпроса че тези които нямат климатик имат едно като рафтче отдолу което е нещо подобно на жабка, а в Австрия бях снимал една Б4ка която си беше с нещо като вратичка на това рафтче оригинално. Ще потърся снимките и ще ги сложа да видите за какво точно става въпрос
За да не съм Офф,Колега!Та има и с Жабка!http://pasmi.snimka.bg/automobiles/passat-s-jabka.507179
Re: табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
Имам едно питане и ако не е проблем ще използвам темата на колегата.Виждам че таблото(с показателите)от б3(или се лъжа)е на новото табло от б4.Искам да си сложа табло(с показатели) от б4.Та има ли б4-кови табла без бордови комп.само с ел часовник от 20-220 км 7000 об и пасват ли си едно към едно с на б3.
P.S. http://pasmi.snimka.bg/automobiles/pass ... bka.507179
За пръв път жиждам такъв волан(много е готян)
P.S. http://pasmi.snimka.bg/automobiles/pass ... bka.507179
За пръв път жиждам такъв волан(много е готян)
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
Има табла без борт с дигитален часовник е мойто е такова и също имам жабка и волана е същия 

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
Ето го моето табло на Б3:

Е?и каква е толкова голяма разликата че си смени таблото?Копчетата за реотана и халогеноте садят не като на място.....и уж ново табло пък квадратния волан....и ключа за фаровете се върти а не се натиска-е голем праз!!!
Просто тая операция според мен е безсмислена...да не би набръчканата мушама на Б4 да е по хубава от гладката на б3???

Е?и каква е толкова голяма разликата че си смени таблото?Копчетата за реотана и халогеноте садят не като на място.....и уж ново табло пък квадратния волан....и ключа за фаровете се върти а не се натиска-е голем праз!!!
Просто тая операция според мен е безсмислена...да не би набръчканата мушама на Б4 да е по хубава от гладката на б3???
- kirqka79
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
kristianatanasov написа:Ето го моето табло на Б3:
Е?и каква е толкова голяма разликата че си смени таблото?Копчетата за реотана и халогеноте садят не като на място.....и уж ново табло пък квадратния волан....и ключа за фаровете се върти а не се натиска-е голем праз!!!
Просто тая операция според мен е безсмислена...да не би набръчканата мушама на Б4 да е по хубава от гладката на б3???
колега аз несъм сменил таблото от келешлък,а просто старото Б3-ково беше на парчета,по изгодния вариянт (финансов) беше да смена цялото от Б4 от колкото да дам сумати пати за централна конзола "здрава" на 20години
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
kirqka79 написа:колега аз несъм сменил таблото от келешлък,
Е това е друга бира ,така съм съгласен..
Щото при Голфовете знаеш как е от 2ка на 1ка, от 3ка на 2ка....ама при нас таблата са 95% едни и същи и за това ми се струва безсмислено като операция...айде със здраве и да ти е честито "новото" табло

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
Моите наблюдения са че таблото на Б4 е доста по нечупливо от това на Б3
Самата пластмаса е по друга 
Има, моето е такова. Ако твоето е с две лампи за мигача най вероятно ще стане без да правиш нищо. Ако е с една и искаш да светят и двете - ще трябва да си пуснеш кабелче. Също и с лампата на водата нещо трябваше да се прави


Denzi написа:Та има ли б4-кови табла без бордови комп.само с ел часовник от 20-220 км 7000 об и пасват ли си едно към едно с на б3.
Има, моето е такова. Ако твоето е с две лампи за мигача най вероятно ще стане без да правиш нищо. Ако е с една и искаш да светят и двете - ще трябва да си пуснеш кабелче. Също и с лампата на водата нещо трябваше да се прави

- kirqka79
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 1:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
вече и копчето за фаровете е подвързано и работи,монтажа беше елементарен,просто се вади куплунга на старото копче (от бушониерата) и на негово място се слага куплонга на това от Б4-ката
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
и аз току що я приключвам тази операция, само че от няма какво да правя и имах кола донр под ръка ( комбинация от аз и части е като луд с картечница
). Всичко тръгна от монтажа на подгрев за седалките, и си казах що пък да не...
Не е кой знае каква философия, но аз усложних нещата
Донорът е б4 вр6 1995г, освен че му ползвам двигателя, ходовата част и сспирачките(понеже са юбилейка), кормилния прът, едно че е чупещ, друго че и заради имобилайзера. Прехвърлих и таблото с инсталацията му- инструменталното му което пак е с борд комп. но е без вакуум, ключа за фаровете, лостчетата за мигчите и чистачките (сега съвсем културно стана така че на дълги ми светят и късите, щото съм с двусекционната хела за б3). Смених копчетата, лампата за абс. Изглежда си досущ табло на б4...
Сменях инсталацията на всичко по таблото без запалването и тази за парното и запалката. Понеже почти съм готов, се чудя дали да ползвам еърбега или да сложа жабката. Жабката от б3 си заспива на мястото на еърбега
Ще ползвам и волана от б4, който е със еърбег, предстои ми да прехвърля инсталацията му.
Таблото механично пасва.Единственото което не става са отвора на централнич въздуховод(този който излиза за двете решетки на централната конзола), при б4 е по-малък и се наложи да ползвам него, и бутоните по централната конзола, не се защипват както трябва и ключа за фаровете разбира се. При мен не е проблем тъй като аз ползвам тези от Б4, просто го споменавам като разлика.
Самото парно и панела са от Б3-ката, като в момента работя и върху това да пасна самото капаче от Б4 на панела за парното.

Не е кой знае каква философия, но аз усложних нещата

Сменях инсталацията на всичко по таблото без запалването и тази за парното и запалката. Понеже почти съм готов, се чудя дали да ползвам еърбега или да сложа жабката. Жабката от б3 си заспива на мястото на еърбега

Таблото механично пасва.Единственото което не става са отвора на централнич въздуховод(този който излиза за двете решетки на централната конзола), при б4 е по-малък и се наложи да ползвам него, и бутоните по централната конзола, не се защипват както трябва и ключа за фаровете разбира се. При мен не е проблем тъй като аз ползвам тези от Б4, просто го споменавам като разлика.
Самото парно и панела са от Б3-ката, като в момента работя и върху това да пасна самото капаче от Б4 на панела за парното.

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: арматурно табло от б4 на б3 МОНТИРАНО
За тези,които мислят да слагат табло от Б4 на Б3 .... Значи много мислих защо се чупят аджеба тея пластмаси и работата е ясна..
1. Таблото голо е много тежко като килограми
2. Тежкото табло при движение на автомобила търпи някакви усуквания както и купето,което помага за чупенето..
3.Предполагам всички си затягате конзолите и т.н. докато затегне болтчето... грешка... Ако забележите ще видите,че всяка дупка за болтче на конзолите е доста по широка от болтчето.
Извод ... не натягайте болтчетата,така че да им опрат главичките в пластмасата.Оставете малък аванс преди да е стегнало болтчето ,че да може конзолата да шава леко в случай на усукване при движение. Така ще избегнете чупенето и ще запазите пластмасите доста по дълго време..
4. Ако се наложи да вадите копчета... мноооого леко без насилие равномерно се прибират контрите за да не се чупят преградите..
Сега съм на продцедура по рециклиране на цялото парно,пребандажиране на цялата инсталация на автомобила и смятам да разкарам излишната пластмаса в таблото. Има много пластмаса ,която може да се махне без да се нарушава носещата конструкция на таблото.
1. Таблото голо е много тежко като килограми
2. Тежкото табло при движение на автомобила търпи някакви усуквания както и купето,което помага за чупенето..
3.Предполагам всички си затягате конзолите и т.н. докато затегне болтчето... грешка... Ако забележите ще видите,че всяка дупка за болтче на конзолите е доста по широка от болтчето.
Извод ... не натягайте болтчетата,така че да им опрат главичките в пластмасата.Оставете малък аванс преди да е стегнало болтчето ,че да може конзолата да шава леко в случай на усукване при движение. Така ще избегнете чупенето и ще запазите пластмасите доста по дълго време..
4. Ако се наложи да вадите копчета... мноооого леко без насилие равномерно се прибират контрите за да не се чупят преградите..
Сега съм на продцедура по рециклиране на цялото парно,пребандажиране на цялата инсталация на автомобила и смятам да разкарам излишната пластмаса в таблото. Има много пластмаса ,която може да се махне без да се нарушава носещата конструкция на таблото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта