Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор? РЕШЕНО!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор? РЕШЕНО!

Мнениеот maveric » Чет 10 юни 2010 20:20


Колеги здравейте,
преди седмица си докарах ново голфче (TDI с AHU мотор) от Германия, но днес при по обстоен преглед ми направи впечатление едно маркуче, то излиза от датчик(предполагам, че е датчик, защото има букса с два кабела на него), който се намира точно зад разширителния съд. Самото маркуче е дълго около 25-30 см и си виси свободно. На датчика има още едно такова маркуче, но то отива до вакума на сервото. Та въпроса ми е така ли трябва да е това маркуче, или си има място някъде и за какво служи? И дали има някаква причина да е отрязано така и проблем ли е, че е така?
Много благодаря предварително.

Последна промяна от maveric на Нед 20 юни 2010 14:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот ifidik » Чет 10 юни 2010 21:17


:lol: ako е това което си мисля, включва се във кутията на въздушния филтър


maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот maveric » Чет 10 юни 2010 21:26


Мерси за отговора, утре ще огледам по внимателно, защото съм сигурен, че във филтъра има включено маркуче и ще го проследа него да видя от къде идва и дали не е отрязан някъде по пътя. Ще направя и снимки и ще ги кача. Иначе не мога да определя дали влияе на колата по някакъв начин, ката си върви и всичко си работи нормално.


maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот maveric » Вто 15 юни 2010 21:33


Здравейте,
днес огледах колата по подробно и всички маркучета са си по местата. Това което излиза от въздушния филтър си е там. Направих една снимка, това което съм отбелязал на нея е от къде тръгва маркучето. Тръгва и минава над този датчик през една пласмасова кутия и излиза от кутията заедно с другия маркуч, който отива към вакума на сервото. Някакви идеи ?
Прикачени файлове
DSC02957aa.jpg


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 15 юни 2010 22:15


Утре ше видя на моя и ще пиша къде влиза. :wink:


maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот maveric » Вто 15 юни 2010 22:46


Ще ти бъда много благодарен.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот fox_vt » Сря 16 юни 2010 11:32


Доколкото видях от снимката това ти е клапана на ЕГР-има 3 маркуча влизащи в този клапан.1- отива към дебелата тръба на сервото за вакуум,2-във филтърната кутия,и 3 към ЕГР-едно такова приличащо на гъба от неръждаема стомана с дупки отстрани над всмукателния колектор(голямо описание му ударих mhihi mhihi ).Проследи къде отиват другите две маркучета които са закачени и ти остава третата възможност която съм ти дал.Но тай като гледам някой е изолирал ЕГР по най лесния начин mhihi виж прочети тая тема и ще ти стане ясно http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=50901


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот mladeja » Сря 16 юни 2010 20:55


Тоз маркуч и при мене висеше така и си мисля, че е от управлението на клапата за вътрешна циркулация на парното.Ще търсиш един бял пластмасов щуцер над маркучите които влизат в купето за парното.Едвам се подава и ако не го знаеш трудно ще го видиш.
Турбо пътища и вакууми за тях са от другата страна на мотора.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот judasss » Сря 16 юни 2010 21:23


Ми да точно за това е , и като пуснеш да циркулира вътре въздуха , сервото изпуска вакума и нямаш спирачки , на мен се беше извадил и хоп един път твърд педал един път мек .... :screwy


maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот maveric » Чет 17 юни 2010 22:15


Мерси за отговорите, сега по ред
fox_vt написа:Доколкото видях от снимката това ти е клапана на ЕГР-има 3 маркуча влизащи в този клапан.1- отива към дебелата тръба на сервото за вакуум,2-във филтърната кутия,и 3 към ЕГР-едно такова приличащо на гъба от неръждаема стомана с дупки отстрани над всмукателния колектор(голямо описание му ударих mhihi mhihi ).Проследи къде отиват другите две маркучета които са закачени и ти остава третата възможност която съм ти дал.Но тай като гледам някой е изолирал ЕГР по най лесния начин mhihi виж прочети тая тема и ще ти стане ясно http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=50901

Значи не е към ЕГР-то, от там както и на снимката се вижда излизат само две маркучета и отзад е буксата. Това за ЕГР-то го намерих, при мен се намира до въздушния филтър, малко под него.

judasss написа:Ми да точно за това е , и като пуснеш да циркулира вътре въздуха , сервото изпуска вакума и нямаш спирачки , на мен се беше извадил и хоп един път твърд педал един път мек .... :screwy


За това ще огледам утре, но на пръв поглед не съм видял такъв щуцер, но ще огледам по внимателно, все пак е друго като знаеш какво търсиш. Само да вметна обаче, че до сега не съм имал проблем със спирачките, а колата от две седмици я карам на климатик и въртене на въздуха в купето.

Благодаря за отговорите, утре продължавам да оглеждам. :drunk :)


Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот rapo_vd » Пет 18 юни 2010 21:16


Утре ще ти снимам моя двигател може да ти помогне ?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот ifidik » Пет 18 юни 2010 23:43


сега ти разгледах снимката.ако това е голф 3.това трябва да е ел клапана който управлява клапата за свежия въздух или иначе казано за вътрешната циркулация на въздуха в купето.
маркучето трябва да стои на клапана на маркуча излизащ от вакумпомпата към сервото.
направи опит, хвани с ръка клапана и друг да включва и изключва бутона който е до бутона на климатика.трябва да усетиш щракане.


maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Мнениеот maveric » Нед 20 юни 2010 14:44


Благодаря Ви за отговорите,
намерих го,
mladeja написа:Тоз маркуч и при мене висеше така и си мисля, че е от управлението на клапата за вътрешна циркулация на парното.Ще търсиш един бял пластмасов щуцер над маркучите които влизат в купето за парното.Едвам се подава и ако не го знаеш трудно ще го видиш.
Турбо пътища и вакууми за тях са от другата страна на мотора.

Точно това е! :applause: :applause: :applause:
Много благодарности.
Ето две снимчици, ако някой друг се чуди къде да си сложи маркучето :)
Прикачени файлове
DSC03015b.jpg
Ето това е мястото където влиза маркучето за клапата на вътрешния въздух.
DSC03014a.jpg
Това е вече боднатото маркуче :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgebonev и 61 госта