Колеги здравейте,
преди седмица си докарах ново голфче (TDI с AHU мотор) от Германия, но днес при по обстоен преглед ми направи впечатление едно маркуче, то излиза от датчик(предполагам, че е датчик, защото има букса с два кабела на него), който се намира точно зад разширителния съд. Самото маркуче е дълго около 25-30 см и си виси свободно. На датчика има още едно такова маркуче, но то отива до вакума на сервото. Та въпроса ми е така ли трябва да е това маркуче, или си има място някъде и за какво служи? И дали има някаква причина да е отрязано така и проблем ли е, че е така?
Много благодаря предварително.



Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор? РЕШЕНО!
Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор? РЕШЕНО!
Последна промяна от maveric на Нед 20 юни 2010 14:44, променено общо 1 път.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Мерси за отговора, утре ще огледам по внимателно, защото съм сигурен, че във филтъра има включено маркуче и ще го проследа него да видя от къде идва и дали не е отрязан някъде по пътя. Ще направя и снимки и ще ги кача. Иначе не мога да определя дали влияе на колата по някакъв начин, ката си върви и всичко си работи нормално.
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Здравейте,
днес огледах колата по подробно и всички маркучета са си по местата. Това което излиза от въздушния филтър си е там. Направих една снимка, това което съм отбелязал на нея е от къде тръгва маркучето. Тръгва и минава над този датчик през една пласмасова кутия и излиза от кутията заедно с другия маркуч, който отива към вакума на сервото. Някакви идеи ?
днес огледах колата по подробно и всички маркучета са си по местата. Това което излиза от въздушния филтър си е там. Направих една снимка, това което съм отбелязал на нея е от къде тръгва маркучето. Тръгва и минава над този датчик през една пласмасова кутия и излиза от кутията заедно с другия маркуч, който отива към вакума на сервото. Някакви идеи ?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Утре ше видя на моя и ще пиша къде влиза. 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Доколкото видях от снимката това ти е клапана на ЕГР-има 3 маркуча влизащи в този клапан.1- отива към дебелата тръба на сервото за вакуум,2-във филтърната кутия,и 3 към ЕГР-едно такова приличащо на гъба от неръждаема стомана с дупки отстрани над всмукателния колектор(голямо описание му ударих
).Проследи къде отиват другите две маркучета които са закачени и ти остава третата възможност която съм ти дал.Но тай като гледам някой е изолирал ЕГР по най лесния начин
виж прочети тая тема и ще ти стане ясно http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=50901



-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Тоз маркуч и при мене висеше така и си мисля, че е от управлението на клапата за вътрешна циркулация на парното.Ще търсиш един бял пластмасов щуцер над маркучите които влизат в купето за парното.Едвам се подава и ако не го знаеш трудно ще го видиш.
Турбо пътища и вакууми за тях са от другата страна на мотора.
Турбо пътища и вакууми за тях са от другата страна на мотора.
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Ми да точно за това е , и като пуснеш да циркулира вътре въздуха , сервото изпуска вакума и нямаш спирачки , на мен се беше извадил и хоп един път твърд педал един път мек .... 

Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Мерси за отговорите, сега по ред
Значи не е към ЕГР-то, от там както и на снимката се вижда излизат само две маркучета и отзад е буксата. Това за ЕГР-то го намерих, при мен се намира до въздушния филтър, малко под него.
За това ще огледам утре, но на пръв поглед не съм видял такъв щуцер, но ще огледам по внимателно, все пак е друго като знаеш какво търсиш. Само да вметна обаче, че до сега не съм имал проблем със спирачките, а колата от две седмици я карам на климатик и въртене на въздуха в купето.
Благодаря за отговорите, утре продължавам да оглеждам.

fox_vt написа:Доколкото видях от снимката това ти е клапана на ЕГР-има 3 маркуча влизащи в този клапан.1- отива към дебелата тръба на сервото за вакуум,2-във филтърната кутия,и 3 към ЕГР-едно такова приличащо на гъба от неръждаема стомана с дупки отстрани над всмукателния колектор(голямо описание му ударих![]()
).Проследи къде отиват другите две маркучета които са закачени и ти остава третата възможност която съм ти дал.Но тай като гледам някой е изолирал ЕГР по най лесния начин
виж прочети тая тема и ще ти стане ясно http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=50901
Значи не е към ЕГР-то, от там както и на снимката се вижда излизат само две маркучета и отзад е буксата. Това за ЕГР-то го намерих, при мен се намира до въздушния филтър, малко под него.
judasss написа:Ми да точно за това е , и като пуснеш да циркулира вътре въздуха , сервото изпуска вакума и нямаш спирачки , на мен се беше извадил и хоп един път твърд педал един път мек ....
За това ще огледам утре, но на пръв поглед не съм видял такъв щуцер, но ще огледам по внимателно, все пак е друго като знаеш какво търсиш. Само да вметна обаче, че до сега не съм имал проблем със спирачките, а колата от две седмици я карам на климатик и въртене на въздуха в купето.
Благодаря за отговорите, утре продължавам да оглеждам.


- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Утре ще ти снимам моя двигател може да ти помогне ?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
сега ти разгледах снимката.ако това е голф 3.това трябва да е ел клапана който управлява клапата за свежия въздух или иначе казано за вътрешната циркулация на въздуха в купето.
маркучето трябва да стои на клапана на маркуча излизащ от вакумпомпата към сервото.
направи опит, хвани с ръка клапана и друг да включва и изключва бутона който е до бутона на климатика.трябва да усетиш щракане.
маркучето трябва да стои на клапана на маркуча излизащ от вакумпомпата към сервото.
направи опит, хвани с ръка клапана и друг да включва и изключва бутона който е до бутона на климатика.трябва да усетиш щракане.
Re: Свободен маркуч на Голф 3 ТДИ - АХУ мотор?
Благодаря Ви за отговорите,
намерих го,
Точно това е!
Много благодарности.
Ето две снимчици, ако някой друг се чуди къде да си сложи маркучето
намерих го,
mladeja написа:Тоз маркуч и при мене висеше така и си мисля, че е от управлението на клапата за вътрешна циркулация на парното.Ще търсиш един бял пластмасов щуцер над маркучите които влизат в купето за парното.Едвам се подава и ако не го знаеш трудно ще го видиш.
Турбо пътища и вакууми за тях са от другата страна на мотора.
Точно това е!



Много благодарности.
Ето две снимчици, ако някой друг се чуди къде да си сложи маркучето

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 30 госта