MK4 GTI - IHI VF30
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: МК4. - к04 - Началото :)
Пожелавам ти успех, защото ще ти е нужен. Ако имаш компютъра от ТТ-то не виждам защо да не стане при теб? Найстина най-добре е да се МАП-не твоя, но ако бюджета е ограничен става и ЕЦУ-то от ТТ. Единствено но не съм сигурен може да имаш проблеми ако ползваш ЕЦУ от ТТ и то е с 2 ламбда сонди и електрическо управление на подаването на гас. АЗ на 1-ката, която е също с АГУ мотор и сложих турбо от форд Проб 2.2 и нещо не съм очарован. Надува много късно след около 3к даже 3500 и лаг чуствително ИМА. Докато със стоковото К03 и челен кулер ЛАГ нямаше. Може би се дължи на прекалено малката топла част на К03. И аз имам много снимки но в къщи имам проблем с нета а от служебния компц не мога да качвам снимки.
Re: МК4. - к04 - Началото :)
Колата е в сервиза и започна работата по нея. До 2 седмици би трябвало всичко да е готово 

- kirilex
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: МК4. - к04 - Началото :)
очаквам те с голям интерес на Бояна



Re: МК4. - к04 - Началото :)
Още малко ъпдейт.
Оказва се, че тръбите на кулера немогат да се съберат зад бронята и ножа ще се сдобие с отвори
.
Също така и коша нещо стана тесен и няма място за кутията на панелния въздушен филтър. Колата ще се сдобие с конусен, най-вероятно с хоум мейд термо-щит.
Турбото е сложено посредством преходнк от колектора. Препестихме някой лев от друг колектор
Всички стари части се продават. Пишете ако има интерес.
Оказва се, че тръбите на кулера немогат да се съберат зад бронята и ножа ще се сдобие с отвори

Също така и коша нещо стана тесен и няма място за кутията на панелния въздушен филтър. Колата ще се сдобие с конусен, най-вероятно с хоум мейд термо-щит.
Турбото е сложено посредством преходнк от колектора. Препестихме някой лев от друг колектор

Всички стари части се продават. Пишете ако има интерес.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: МК4. - к04 - Началото :)
При наличието на голям кулер в бронята тоя термощит за филтъра няма да ти е нужен.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: МК4. - к04 - Началото :)
Сложи някоя снимчица да зарадваме очите 

Re: МК4. - к04 - Началото :)
MK4 написа:При наличието на голям кулер в бронята тоя термощит за филтъра няма да ти е нужен.
Да бе, ама да има

- kirilex
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: МК4. - к04 - Началото :)
MK4 написа:При наличието на голям кулер в бронята тоя термощит за филтъра няма да ти е нужен.
Това е голяма заблуда, мойта кола имаше голям кулер без термо щит и интейк откъдето да дърпа само студен въздух вкарваше 40градуса въздух след направата на щита и интейка стана 18-20 и сега колата загряла или не върви еднакво!
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: МК4. - к04 - Началото :)
Ебати всички ще умрем заблудени. 
Въпрос 1: къде и как мериш колко е топъл въздуха, който "вкарва"?
Въпрос 2: за фабричния си кулер с размерите на голямо портмоне и забит в калника ли говориш?
Въпрос 3: може ли да разясниш защо ми е термощит, след като въздуха така или иначе минава на сантиметри от топъл охлюв с 600-700-800 градуса, а после се охлажда от външния въздух?

Въпрос 1: къде и как мериш колко е топъл въздуха, който "вкарва"?
Въпрос 2: за фабричния си кулер с размерите на голямо портмоне и забит в калника ли говориш?
Въпрос 3: може ли да разясниш защо ми е термощит, след като въздуха така или иначе минава на сантиметри от топъл охлюв с 600-700-800 градуса, а после се охлажда от външния въздух?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4. - к04 - Началото :)
Температура на входящия въздух я гледа чрез ВАГ-ком, иначе аз също съм на мнение, че няма смисъл от изолации и термощитове на такъв тип автомобили, всички драг бегачки нямат филтър, ами само една мрежичка на входа на комресорната част на турбината за да не влизат врабчета вътре, ако беше толкова важно точно при тези автомобили щеше да има топлинен щит и т.н. глупости
.

Re: МК4. - к04 - Началото :)
Ок, хора имам по наболял проблем. Това чудо може ли да се подкара само с ремап?
От едно място ми твърдят че бензиновата помпа била слаба, нямала да изкара над 210кс на мотора, от друго че дебитомера нямало да може да изкара над 185кс. и ми трябвало къстъм електроника. Още малко ще изкарат, че трябва да я връщам на вторични
:D:D
От едно място ми твърдят че бензиновата помпа била слаба, нямала да изкара над 210кс на мотора, от друго че дебитомера нямало да може да изкара над 185кс. и ми трябвало къстъм електроника. Още малко ще изкарат, че трябва да я връщам на вторични

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4. - к04 - Началото :)
Хилядите милярди коне, които си чел от форумите не са това, което са в деиствителност.
Колата само с ремап ще стане перфектна. Бензиновата ти помпа е най-малкия проблем според мен.. за 300лв се сдобиваш с читава, която трудно ще изтаваниш.
Колата само с ремап ще стане перфектна. Бензиновата ти помпа е най-малкия проблем според мен.. за 300лв се сдобиваш с читава, която трудно ще изтаваниш.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: МК4. - к04 - Началото :)
sk. написа:Ок, хора имам по наболял проблем. Това чудо може ли да се подкара само с ремап?
От едно място ми твърдят че бензиновата помпа била слаба, нямала да изкара над 210кс на мотора, от друго че дебитомера нямало да може да изкара над 185кс. и ми трябвало къстъм електроника. Още малко ще изкарат, че трябва да я връщам на вторични:D:D
Помпата ще си смогва идеално. Дебитомера му трябва просто по-голяма тръба и си ОК. Може сам да си я направиш а може и да потърсиш такава готова и само да набуташ твоя сензор в нея. А тая къстъм електрооника я заеби, нали не правиш бегачка а ежедневна кола и в този ред на мисли един добър Мапер ще свърши чудесна работа.
Има два варианта щом те клатят така.
1. Искат да изкарат малко повечко кинти от теб.
2.Хората които ти правят колата недоразбират баш.....
Re: МК4. - к04 - Началото :)
Ми момчето което ми прави колата няма нищо общо с цялата работа! Евала му правя, че от както се чухме за първи път се занимава със всичко той! Направи списък, намери частите, заведе ме в магазина и си бачка стабилно. Е може колата да стане малко по-бавно от обикновенно но няма значение!
Общо взето доста интересни неща изчетох и чух от големите тунинг фирми за този 1 месец през които събирам информация и като цяло проекта.
Едно от тях беше "Няма смисъл кулер, без генерация
". Вярно че не разбирам много много, ама това че не ям халва не значи че не гледам цветен телевизор 
Общо взето доста интересни неща изчетох и чух от големите тунинг фирми за този 1 месец през които събирам информация и като цяло проекта.
Едно от тях беше "Няма смисъл кулер, без генерация




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта