MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот leonardo_vd » Вто 08 юни 2010 11:29


Пожелавам ти успех, защото ще ти е нужен. Ако имаш компютъра от ТТ-то не виждам защо да не стане при теб? Найстина най-добре е да се МАП-не твоя, но ако бюджета е ограничен става и ЕЦУ-то от ТТ. Единствено но не съм сигурен може да имаш проблеми ако ползваш ЕЦУ от ТТ и то е с 2 ламбда сонди и електрическо управление на подаването на гас. АЗ на 1-ката, която е също с АГУ мотор и сложих турбо от форд Проб 2.2 и нещо не съм очарован. Надува много късно след около 3к даже 3500 и лаг чуствително ИМА. Докато със стоковото К03 и челен кулер ЛАГ нямаше. Може би се дължи на прекалено малката топла част на К03. И аз имам много снимки но в къщи имам проблем с нета а от служебния компц не мога да качвам снимки.




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 09 юни 2010 20:21


Колата е в сервиза и започна работата по нея. До 2 седмици би трябвало всичко да е готово :)


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот shpeki » Пет 11 юни 2010 14:05


Откъде взе турбината, от тунинг партс цом ли ?


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот kirilex » Пет 11 юни 2010 20:35


очаквам те с голям интерес на Бояна :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Пон 14 юни 2010 14:00


Още малко ъпдейт.
Оказва се, че тръбите на кулера немогат да се съберат зад бронята и ножа ще се сдобие с отвори :D.
Също така и коша нещо стана тесен и няма място за кутията на панелния въздушен филтър. Колата ще се сдобие с конусен, най-вероятно с хоум мейд термо-щит.
Турбото е сложено посредством преходнк от колектора. Препестихме някой лев от друг колектор ;)

Всички стари части се продават. Пишете ако има интерес.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Пон 14 юни 2010 14:37


При наличието на голям кулер в бронята тоя термощит за филтъра няма да ти е нужен.


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот yarek » Пон 14 юни 2010 14:38


Сложи някоя снимчица да зарадваме очите mhihi


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Пон 14 юни 2010 15:03


MK4 написа:При наличието на голям кулер в бронята тоя термощит за филтъра няма да ти е нужен.

Да бе, ама да има :D


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот kirilex » Пон 14 юни 2010 18:47


MK4 написа:При наличието на голям кулер в бронята тоя термощит за филтъра няма да ти е нужен.

Това е голяма заблуда, мойта кола имаше голям кулер без термо щит и интейк откъдето да дърпа само студен въздух вкарваше 40градуса въздух след направата на щита и интейка стана 18-20 и сега колата загряла или не върви еднакво!


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Kozunak » Вто 15 юни 2010 9:58


Ебати всички ще умрем заблудени. :Mr Green Fun

Въпрос 1: къде и как мериш колко е топъл въздуха, който "вкарва"?
Въпрос 2: за фабричния си кулер с размерите на голямо портмоне и забит в калника ли говориш?
Въпрос 3: може ли да разясниш защо ми е термощит, след като въздуха така или иначе минава на сантиметри от топъл охлюв с 600-700-800 градуса, а после се охлажда от външния въздух?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот niikoo_1 » Вто 15 юни 2010 11:07


Температура на входящия въздух я гледа чрез ВАГ-ком, иначе аз също съм на мнение, че няма смисъл от изолации и термощитове на такъв тип автомобили, всички драг бегачки нямат филтър, ами само една мрежичка на входа на комресорната част на турбината за да не влизат врабчета вътре, ако беше толкова важно точно при тези автомобили щеше да има топлинен щит и т.н. глупости mhihi .


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Вто 15 юни 2010 11:49


Ок, хора имам по наболял проблем. Това чудо може ли да се подкара само с ремап?
От едно място ми твърдят че бензиновата помпа била слаба, нямала да изкара над 210кс на мотора, от друго че дебитомера нямало да може да изкара над 185кс. и ми трябвало къстъм електроника. Още малко ще изкарат, че трябва да я връщам на вторични :D:D:D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Vizor » Вто 15 юни 2010 12:28


Хилядите милярди коне, които си чел от форумите не са това, което са в деиствителност.
Колата само с ремап ще стане перфектна. Бензиновата ти помпа е най-малкия проблем според мен.. за 300лв се сдобиваш с читава, която трудно ще изтаваниш.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 юни 2010 13:22


sk. написа:Ок, хора имам по наболял проблем. Това чудо може ли да се подкара само с ремап?
От едно място ми твърдят че бензиновата помпа била слаба, нямала да изкара над 210кс на мотора, от друго че дебитомера нямало да може да изкара над 185кс. и ми трябвало къстъм електроника. Още малко ще изкарат, че трябва да я връщам на вторични :D:D:D

Помпата ще си смогва идеално. Дебитомера му трябва просто по-голяма тръба и си ОК. Може сам да си я направиш а може и да потърсиш такава готова и само да набуташ твоя сензор в нея. А тая къстъм електрооника я заеби, нали не правиш бегачка а ежедневна кола и в този ред на мисли един добър Мапер ще свърши чудесна работа.
Има два варианта щом те клатят така.
1. Искат да изкарат малко повечко кинти от теб.
2.Хората които ти правят колата недоразбират баш.....


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Вто 15 юни 2010 13:46


Ми момчето което ми прави колата няма нищо общо с цялата работа! Евала му правя, че от както се чухме за първи път се занимава със всичко той! Направи списък, намери частите, заведе ме в магазина и си бачка стабилно. Е може колата да стане малко по-бавно от обикновенно но няма значение!
Общо взето доста интересни неща изчетох и чух от големите тунинг фирми за този 1 месец през които събирам информация и като цяло проекта.
Едно от тях беше "Няма смисъл кулер, без генерация :shock :shock :shock ". Вярно че не разбирам много много, ама това че не ям халва не значи че не гледам цветен телевизор :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта