
Golf MK3 AFT Обучаване на дроселова клапа
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Golf MK3 AFT Обучаване на дроселова клапа
След като се почисти нужно ли е обучаване 

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Ако повече от ден след почистванетоиграят оборотите ДА.
Това е само пеи полижение, че е разкачана!
Принципно, по-голяма е вероятността да се самообучи!
Това е само пеи полижение, че е разкачана!
Принципно, по-голяма е вероятността да се самообучи!
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Сваляна е за да се изчисти ,защото нямаше ниски обороти.След като е сложихме при първо палене за деня няма ниски обороти първите 2-3мин ,след това се оправя и неиграят.Като дам на контакт от нея се чува някакъв странен звук ,но не свирещ ,а по скоро тракащ.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Хммм, щом оборотите са ОК, значи проблема с обучаването е решен.
За другия звук, нямам идея.
За другия звук, нямам идея.
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Ок са като загрее.При първо палене за деня ,първите няколко минути никви ги няма 

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Е тогава, бягай при някой с ВАГ КОМ да и направи адаптация!
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
аз съм си чистил клапата без да я разкачам и не ми се е налагало после да правя нищо допълнително. Ефект наистина има но не бих казал, че е кой знае какъв. Просто оборотите някакси стават по стабилни всмисал при подаване на гас и отпускане и при палене се установяват по-бързо до idle състоянието си 950 оборота. Бих посъветвал всеки да го прави това поне веднъж годишно, преди зимата примерно, елементарно е.
Междудругото сподели с твойте проблеми какво стана
Междудругото сподели с твойте проблеми какво стана
- didyss
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 21 юли 2009 22:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Здравейте колеги, аз съшо имам проблем, вероятно с дроселовата клапа, на високи обороти колата прекъсва, когато подавам плавно газ, нямам проблем, но когато подам рязко газ колата се запъва и се чуди да тръгва ли да спира ли, колата е Г3, 1.6 АФТ 101 коня, някой ако може да даде мнение дали е проблема в дросела, ще ви бъда благодарен, на място оборотите не играят ?!?!? 

- busat
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
- Автомобил: Mercrdes-Benz
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Клапата на AFT-то се самоадаптира след изключване и включване на акумолатора. Времето между изключване и включване да е 15-30 сек. С VAG-COM не се поддава на адаптации на нито един от дадените канали /поне при мен не стана/. А щракането е от моторчето на клапата което заема положение за запалване.
- didyss
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 21 юли 2009 22:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
didyss написа:Здравейте колеги, аз съшо имам проблем, вероятно с дроселовата клапа, на високи обороти колата прекъсва, когато подавам плавно газ, нямам проблем, но когато подам рязко газ колата се запъва и се чуди да тръгва ли да спира ли, колата е Г3, 1.6 АФТ 101 коня, някой ако може да даде мнение дали е проблема в дросела, ще ви бъда благодарен, на място оборотите не играят ?!?!?
Снощи налях 98 бензин и пак същото, не че си мислех, че ще има промяна но ...

- didyss
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 21 юли 2009 22:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Днес бях в Авто хит Стара Загора- VW сервиз и там устаноовиха,че проблема е дебитомера, предлагат ми да ми вземат стария/неработщия/ и да доплатя 270 лв за нов или рециклиран и аз не разбрах точно, но иначе редовната цена била около 500-600 лв.
Аз обаче имам един въпрос, дали дроселовата клапа и дебитомера са едно и също нещо и дали този дебитомер може да се почисти и дали това ще има ефект, може ли да си купя дебитомер втора ръка и какво да правя, дайте съвет
Аз обаче имам един въпрос, дали дроселовата клапа и дебитомера са едно и също нещо и дали този дебитомер може да се почисти и дали това ще има ефект, може ли да си купя дебитомер втора ръка и какво да правя, дайте съвет

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Недей да правиш тия глупости!
Прочети тази тема и по-специално поста ми на 6-та страница.
viewtopic.php?f=5&t=84341&hilit=%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8&start=75
Изчисти си дебитомера и ще видиш, че всичко ще е ок.
Двете неща нямат нищо общо.
Дебитомера ти мери входящия въздух и се намира точно след филтурната кутия.
Пише Hitachi на него.
Дросела смесва въздуха с горивото и се намира в другия край на гофрирания маркуч.
Прочети тази тема и по-специално поста ми на 6-та страница.
viewtopic.php?f=5&t=84341&hilit=%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8&start=75
Изчисти си дебитомера и ще видиш, че всичко ще е ок.
Двете неща нямат нищо общо.
Дебитомера ти мери входящия въздух и се намира точно след филтурната кутия.
Пише Hitachi на него.
Дросела смесва въздуха с горивото и се намира в другия край на гофрирания маркуч.
- didyss
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 21 юли 2009 22:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
yoan4o написа:Недей да правиш тия глупости!
Прочети тази тема и по-специално поста ми на 6-та страница.
viewtopic.php?f=5&t=84341&hilit=%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8&start=75
Изчисти си дебитомера и ще видиш, че всичко ще е ок.
Двете неща нямат нищо общо.
Дебитомера ти мери входящия въздух и се намира точно след филтурната кутия.
Пише Hitachi на него.
Дросела смесва въздуха с горивото и се намира в другия край на гофрирания маркуч.
Здравейте, има развитие с моя проблем, след кратка главоблъсканица, реших да почистя дебитомера сам, развих двете болчета, напръсках с контактен спрей, знам, че може би това не е най- правилния спрей,но май свърши работа, кратки леки движения с клечки за уши и ....малко време да изсъхне... и сега с ръка на сърцето мога да кажа, че след като го сглобих-без обучение и т.н. колата върви супер,не искам да казвам голяма дума,защото се притеснявам да не е за кратко... НО както писа едни колега ефекта наистина е WOW
Специални благодарности на колегата yoan4o

Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
didyss написа:yoan4o написа:Недей да правиш тия глупости!
Прочети тази тема и по-специално поста ми на 6-та страница.
viewtopic.php?f=5&t=84341&hilit=%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8&start=75
Изчисти си дебитомера и ще видиш, че всичко ще е ок.
Двете неща нямат нищо общо.
Дебитомера ти мери входящия въздух и се намира точно след филтурната кутия.
Пише Hitachi на него.
Дросела смесва въздуха с горивото и се намира в другия край на гофрирания маркуч.
Здравейте, има развитие с моя проблем, след кратка главоблъсканица, реших да почистя дебитомера сам, развих двете болчета, напръсках с контактен спрей, знам, че може би това не е най- правилния спрей,но май свърши работа, кратки леки движения с клечки за уши и ....малко време да изсъхне... и сега с ръка на сърцето мога да кажа, че след като го сглобих-без обучение и т.н. колата върви супер,не искам да казвам голяма дума,защото се притеснявам да не е за кратко... НО както писа едни колега ефекта наистина е WOW
Специални благодарности на колегата yoan4o, точно от такива колеги имаме нужда всички във форума !!!!
Колега аз имам сходни проблеми, да не кажа същите но на ADY, а и моят дебитомер е Хитачи, къде точно го пръскаш, жичките , през които минава потока въздух или ,

Re: Обучаване на дроселова клапа на Г3 AFT
Пръскаш с контактен спрей жичката на дебитомера без да я докосваш с нищо и я оставяш сама да изсъхне.Това е при условие че отделиш дебитимера от корпуса му.Самия корпус който е т-образен можеш да почистиш с каквото си изкаш стига да не съдържа мазнотии.Ако нямаш секретните еврейски звезди пръскай с контактен спрей и не пипай с ръце.Напръскай и шепселното и гледай спрея да не е менте 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта