Г2 1.3 карбуратор - не пали
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Г2 1.3 карбуратор - не пали
Привет,
Днес тъкмо тръгвам от нас и хоп угасна. Няма палене после- акумулатора падна.
Проверих - няма ток на свещите като въртя. Интересното е, че като връщам ключа от контакт и прескача искра.
Тия дни бях свалил делкото и карба. Съответно смяна на регулатор вакуумен и почистване на карба. Вчера сглобих и си бачкаше като часовник. Днес запали и дотам. Идеи какво и как да проверявам? Утре ще го мачкам, ама подсказвайтe, да не пропусна нещо
Днес тъкмо тръгвам от нас и хоп угасна. Няма палене после- акумулатора падна.
Проверих - няма ток на свещите като въртя. Интересното е, че като връщам ключа от контакт и прескача искра.
Тия дни бях свалил делкото и карба. Съответно смяна на регулатор вакуумен и почистване на карба. Вчера сглобих и си бачкаше като часовник. Днес запали и дотам. Идеи какво и как да проверявам? Утре ще го мачкам, ама подсказвайтe, да не пропусна нещо
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
на първо време пробвай дали пали на бутане като дадеш контакт!ако запали значи клеморед под контактния ключ и бягаш на майстор да ти го смени!
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Цъ! Няма да е клемореда...
Комутатора ще да е!
Избил транзистор. Пуска искрата в момента, в който изчезва и захранващото напрежение на комутатора...
Мача сме го играли!
Комутатора ще да е!
Избил транзистор. Пуска искрата в момента, в който изчезва и захранващото напрежение на комутатора...
Мача сме го играли!

- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Чакай, кажете кво е комутатор. Къде се намира? Как се проверява. Бързо схващам, нищо че е за профи.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Зверо, усмивките са за Рудони, не за теб!
Комутатора е това, което в електрическата верига стои преди бобината.
Не съм на 100% сигурен, но при теб трябва да е една черна плочка със седем кабелчета към нея (на букса)
2 от кабелчетата отиват към клемите на бобината.
Според добрите езици (не съм го пробвал) - чудесно пасва комутатор от Лада Самара
Щото е 2 пъти по-евтина
Иначе и варианта на рудони не е невъзможен, но по-малко вероятен, струва ми се
Нищо не пречи, обаче, да го пробваш!
Поне няма да се набуташ пари излишно
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
на ламарината пред и под стъклото пред водача трябва да ти е монтиран комутатора .черна пластмаса върху алуминиева основа за охлаждане и има куплунг с 7 пина(извода)"мъжки" . съжелявам че нямам фото!
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Това сигурно ли е? Само да уточня. Завъртам - няма искра. Понякога, но не винаги като връщам ключа прескача. Предполагам зависи на кой цилиндър е спрял палеца. Може ли изведнъж така да се скапе. Пипнеш едно излезат 100. Баси
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Да, електрониката се скапва от веднъж, мигновенно и окончателно!
Мога да обяснявам за трите различни вида пробиви в транзисторите, но в случая няма нужда.
Моя комутатор на времето така се скапа
Цък! Направи едно припалване мотора и... до там!
При колегите, при които запалването се скапва постепенно проблема е бобината (пробив към маса), а не комутатор.
Впрочем, и 'постепенното' скапване го преживях наскоро!
Всъщност - като се замисля - и Хол-датчик може да е!
Извади куплунга на Хол-датчика и на средното краче на куплунга вкарай едно проводниче.
Дай контакт и почни да 'цъкаш' с другия край на проводника по шасито (маса).
Ако на свещите прескочи искра при всяко допиране на кабелчето към маса - виновника е Хол-а
Ако не - комутатор.
Последната и окончателна проверка: Паралелно на бобината (нисковолтовата част, гайките) закачи една 5W крушка.
Завърти на стартер (при включен Хол-датчик, разбира се!). Ако Хол-а и комутатора работят- крушката ще започне да мига.
При теб предполагам, че ще светне постоянно
Мога да обяснявам за трите различни вида пробиви в транзисторите, но в случая няма нужда.
Моя комутатор на времето така се скапа
Цък! Направи едно припалване мотора и... до там!
При колегите, при които запалването се скапва постепенно проблема е бобината (пробив към маса), а не комутатор.
Впрочем, и 'постепенното' скапване го преживях наскоро!
Всъщност - като се замисля - и Хол-датчик може да е!
Извади куплунга на Хол-датчика и на средното краче на куплунга вкарай едно проводниче.
Дай контакт и почни да 'цъкаш' с другия край на проводника по шасито (маса).
Ако на свещите прескочи искра при всяко допиране на кабелчето към маса - виновника е Хол-а
Ако не - комутатор.
Последната и окончателна проверка: Паралелно на бобината (нисковолтовата част, гайките) закачи една 5W крушка.
Завърти на стартер (при включен Хол-датчик, разбира се!). Ако Хол-а и комутатора работят- крушката ще започне да мига.
При теб предполагам, че ще светне постоянно
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Thanks много, утре ще видя.
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
към Радо и всички четящи!наскоро правих един Б4 и проблема бе в патрона на ключа!недостатъчно завърташе клемореда за да има верига на запалване и стартер!сменях клемореди и какви ли не гимнастики правих ,но не!смених патрона с ключа и от раз запали!да пробва първо с палене на бутане и тогава ще се търси проблема - Хол или комутатор!почти не съм имал през практиката си проблеми с комутаторите ,но да видим.
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Днес слизам да почвам проверките и познайте. Запали. Жестоко - най-мразя тия номера. Това изключва ли комутатора?
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
Аз имам същия голф. Може и комутатор да е, но при мен се оказа далко с датчик на Хол. Понякога е необходимо само напръсквана с ВД40 на буксите. Ако е комутатор, той изгаря и е до там. При далко веднъж пали и върви като часовник, веднъж гасне от самосебе си и в крайна сметка престава и да пали. Само за инфо далко с датчик 80лв от Симеон. Колеги са купували и само датчици, ама аз реших направо комплект. Ако имаш въпроси и мога да помогна, пиши.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
zwjar_na_putq написа: Това изключва ли комутатора?
Хммм... май да!
Явно ще излезе вярна диагнозата на рудони
- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали
А в крайна сметка на бутание запалила ли е кошницата или ТЦ???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта