Г2 1.3 карбуратор - не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот zwjar_na_putq » Съб 12 юни 2010 22:02


Привет,

Днес тъкмо тръгвам от нас и хоп угасна. Няма палене после- акумулатора падна.
Проверих - няма ток на свещите като въртя. Интересното е, че като връщам ключа от контакт и прескача искра.
Тия дни бях свалил делкото и карба. Съответно смяна на регулатор вакуумен и почистване на карба. Вчера сглобих и си бачкаше като часовник. Днес запали и дотам. Идеи какво и как да проверявам? Утре ще го мачкам, ама подсказвайтe, да не пропусна нещо




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот rudoni » Съб 12 юни 2010 22:26


на първо време пробвай дали пали на бутане като дадеш контакт!ако запали значи клеморед под контактния ключ и бягаш на майстор да ти го смени!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот radotom » Съб 12 юни 2010 22:38


Цъ! Няма да е клемореда...
Комутатора ще да е! :(
Избил транзистор. Пуска искрата в момента, в който изчезва и захранващото напрежение на комутатора...
Мача сме го играли! :bishop


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот rudoni » Съб 12 юни 2010 22:40


може ,но отговорът ти е за профи лигата!


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот zwjar_na_putq » Съб 12 юни 2010 22:47


Чакай, кажете кво е комутатор. Къде се намира? Как се проверява. Бързо схващам, нищо че е за профи.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот radotom » Съб 12 юни 2010 22:57


:lol: :lol: :lol:

Зверо, усмивките са за Рудони, не за теб! ;)

Комутатора е това, което в електрическата верига стои преди бобината.
Не съм на 100% сигурен, но при теб трябва да е една черна плочка със седем кабелчета към нея (на букса)
2 от кабелчетата отиват към клемите на бобината.
Според добрите езици (не съм го пробвал) - чудесно пасва комутатор от Лада Самара ;)
Щото е 2 пъти по-евтина ;)


Иначе и варианта на рудони не е невъзможен, но по-малко вероятен, струва ми се :?
Нищо не пречи, обаче, да го пробваш! :да:
Поне няма да се набуташ пари излишно ;)


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот rudoni » Съб 12 юни 2010 22:57


на ламарината пред и под стъклото пред водача трябва да ти е монтиран комутатора .черна пластмаса върху алуминиева основа за охлаждане и има куплунг с 7 пина(извода)"мъжки" . съжелявам че нямам фото!


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот zwjar_na_putq » Съб 12 юни 2010 23:00


Това сигурно ли е? Само да уточня. Завъртам - няма искра. Понякога, но не винаги като връщам ключа прескача. Предполагам зависи на кой цилиндър е спрял палеца. Може ли изведнъж така да се скапе. Пипнеш едно излезат 100. Баси


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот radotom » Съб 12 юни 2010 23:13


Да, електрониката се скапва от веднъж, мигновенно и окончателно!
Мога да обяснявам за трите различни вида пробиви в транзисторите, но в случая няма нужда.
Моя комутатор на времето така се скапа ;)
Цък! Направи едно припалване мотора и... до там!
При колегите, при които запалването се скапва постепенно проблема е бобината (пробив към маса), а не комутатор.
Впрочем, и 'постепенното' скапване го преживях наскоро! :lol: :lol:

Всъщност - като се замисля - и Хол-датчик може да е! :?
Извади куплунга на Хол-датчика и на средното краче на куплунга вкарай едно проводниче.
Дай контакт и почни да 'цъкаш' с другия край на проводника по шасито (маса).
Ако на свещите прескочи искра при всяко допиране на кабелчето към маса - виновника е Хол-а :(
Ако не - комутатор.
Последната и окончателна проверка: Паралелно на бобината (нисковолтовата част, гайките) закачи една 5W крушка.
Завърти на стартер (при включен Хол-датчик, разбира се!). Ако Хол-а и комутатора работят- крушката ще започне да мига.
При теб предполагам, че ще светне постоянно :(


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот zwjar_na_putq » Съб 12 юни 2010 23:15


Thanks много, утре ще видя.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот rudoni » Съб 12 юни 2010 23:29


към Радо и всички четящи!наскоро правих един Б4 и проблема бе в патрона на ключа!недостатъчно завърташе клемореда за да има верига на запалване и стартер!сменях клемореди и какви ли не гимнастики правих ,но не!смених патрона с ключа и от раз запали!да пробва първо с палене на бутане и тогава ще се търси проблема - Хол или комутатор!почти не съм имал през практиката си проблеми с комутаторите ,но да видим.


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот zwjar_na_putq » Нед 13 юни 2010 10:56


Днес слизам да почвам проверките и познайте. Запали. Жестоко - най-мразя тия номера. Това изключва ли комутатора?


Потребителски аватар
Bankina
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот Bankina » Нед 13 юни 2010 11:17


Аз имам същия голф. Може и комутатор да е, но при мен се оказа далко с датчик на Хол. Понякога е необходимо само напръсквана с ВД40 на буксите. Ако е комутатор, той изгаря и е до там. При далко веднъж пали и върви като часовник, веднъж гасне от самосебе си и в крайна сметка престава и да пали. Само за инфо далко с датчик 80лв от Симеон. Колеги са купували и само датчици, ама аз реших направо комплект. Ако имаш въпроси и мога да помогна, пиши.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот radotom » Нед 13 юни 2010 11:54


zwjar_na_putq написа: Това изключва ли комутатора?

Хммм... май да! :roll:
Явно ще излезе вярна диагнозата на рудони :lol:


Потребителски аватар
Fripon_X
Мнения: 534
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г2 1.3 карбуратор - не пали

Мнениеот Fripon_X » Пон 14 юни 2010 12:38


А в крайна сметка на бутание запалила ли е кошницата или ТЦ???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта