Здравейте,
преди около 3 месеца на Polo-то(1.4 пълен инжекцион) се появи добре познатия проблем с гасненето-запалиш колата и след секунда изгасне.Нямаше значение дали е загряла или студена,проблема пак се появяваше...Преди 4 дена я закарах на сервиз-вързаха се към колата и общо взето казаха,че дроселовата клапа била натрупала много грешки и оттам идвал проблемът.Човека изчисти грешките и каза,че би трябвало да се оправи,но ако проблема се появи пак,клапана най-вероятно е за смяна.Днес след отказ на термостата и последвалата му смяна при прибирането ми към вкъщи колата угасна нацяло-движех се е около 70км/ч и изведнъж усетих как "прехълца" и започна да намаля,като подаването на гориво не вършеше никаква работа-колата въобще не реагираше на натискането на газта.Спрях встрани,изчаках малко-пробвах да запаля-ок,запали...но при най-малкото подаване на гориво колата угасва.След близо 10-15 мин успях да тръгна някак си,изминах още километър и колата угасна отново,след което повече не иска да запали.Това означавал и,че клапана отново е натрупал грешки или трябва да тръся проблема другаде ?
Проблем с гаснене на Polo 1.4
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
Здравей. Проблема, който описваш няма нищо общо с дросела. Абсолютно същото се случи и с моята кола преди време. Смених бобината, която е в комплект с комутатора и се оправи. Така и не разбрах в кое от двете е проблема (бобината или комутатора), но няма значение, защото те се продават комплект. И все пак мисля, че комутатора е виновен. Та приготвяш си 110лв. за една бобинка Беру и си ти
Естествено има и алтернативи около 80лв., ако не държиш на марка. А има и втора ръка от старите и вечни бобини за 30-40лв. Ако не си сигурен вземи от някой с подобен мотор и пробвай. Сменя се лесно.
Успех

Успех

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
Виж как е налягането на бензиновата помпа.
- mitrex
- Мнения: 160
- Регистриран на: Сря 04 ное 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovidiv
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
Каспър написа:Здравей. Проблема, който описваш няма нищо общо с дросела. Абсолютно същото се случи и с моята кола преди време. Смених бобината, която е в комплект с комутатора и се оправи. Така и не разбрах в кое от двете е проблема (бобината или комутатора), но няма значение, защото те се продават комплект. И все пак мисля, че комутатора е виновен. Та приготвяш си 110лв. за една бобинка Беру и си тиЕстествено има и алтернативи около 80лв., ако не държиш на марка. А има и втора ръка от старите и вечни бобини за 30-40лв. Ако не си сигурен вземи от някой с подобен мотор и пробвай. Сменя се лесно.
Успех
Напълно подкрепям колегата

успех

- Optimus
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 13 юни 2010 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Groom Lake
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
Благодаря за съвета колеги-днес ще я водя пак на сервиз.Щом имам повече информация,ще пиша тук.
- Optimus
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 13 юни 2010 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Groom Lake
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
Каспър написа:Здравей. Проблема, който описваш няма нищо общо с дросела. Абсолютно същото се случи и с моята кола преди време. Смених бобината, която е в комплект с комутатора и се оправи. Така и не разбрах в кое от двете е проблема (бобината или комутатора), но няма значение, защото те се продават комплект. И все пак мисля, че комутатора е виновен. Та приготвяш си 110лв. за една бобинка Беру и си тиЕстествено има и алтернативи около 80лв., ако не държиш на марка. А има и втора ръка от старите и вечни бобини за 30-40лв. Ако не си сигурен вземи от някой с подобен мотор и пробвай. Сменя се лесно.
Успех
Мерси колега-сега се връщам от сервиза,бобината беше заминала.Взех Ремико (или нещо подобно) за 70 лв,сложиха я и проблема с паленето изчезна

- mitrex
- Мнения: 160
- Регистриран на: Сря 04 ное 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovidiv
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
Optimus написа:Каспър написа:Здравей. Проблема, който описваш няма нищо общо с дросела. Абсолютно същото се случи и с моята кола преди време. Смених бобината, която е в комплект с комутатора и се оправи. Така и не разбрах в кое от двете е проблема (бобината или комутатора), но няма значение, защото те се продават комплект. И все пак мисля, че комутатора е виновен. Та приготвяш си 110лв. за една бобинка Беру и си тиЕстествено има и алтернативи около 80лв., ако не държиш на марка. А има и втора ръка от старите и вечни бобини за 30-40лв. Ако не си сигурен вземи от някой с подобен мотор и пробвай. Сменя се лесно.
Успех
Мерси колега-сега се връщам от сервиза,бобината беше заминала.Взех Ремико (или нещо подобно) за 70 лв,сложиха я и проблема с паленето изчезна
Поздравления,да си караш колата със здраве и много безпроблени километри

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
За нищо
Бях сигурен, че е това, защото и на мен ми се случи точно това което описваш:
И при мен педала на газта беше като откачен и след няколко гаснения по светофарите след 15мин. изгасна и не запали повече. Аз знаех, че е бобината или комутатора, защото всичко друго ми е сменено с ново: кабели, свещи, капачка и палец, датчици и т.н. Правеше го и на бензин и на газ и така разбрах, че не е от липса на гориво.
При теб бобината ли се оказа или комутатора?

Optimus написа:...движех се е около 70км/ч и изведнъж усетих как "прехълца" и започна да намаля,като подаването на гориво не вършеше никаква работа-колата въобще не реагираше на натискането на газта...
И при мен педала на газта беше като откачен и след няколко гаснения по светофарите след 15мин. изгасна и не запали повече. Аз знаех, че е бобината или комутатора, защото всичко друго ми е сменено с ново: кабели, свещи, капачка и палец, датчици и т.н. Правеше го и на бензин и на газ и така разбрах, че не е от липса на гориво.
При теб бобината ли се оказа или комутатора?
- lavidaloca
- Мнения: 335
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
- Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
- Двигател:
- Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
При мен се получава подобно нещо при първотото палене за деня и повече не. Дали проблема е аналогичен ?
- mitrex
- Мнения: 160
- Регистриран на: Сря 04 ное 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovidiv
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
lavidaloca написа:При мен се получава подобно нещо при първотото палене за деня и повече не. Дали проблема е аналогичен ?
това са първите признаци

- Optimus
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 13 юни 2010 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Groom Lake
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
Каспър написа:За нищоБях сигурен, че е това, защото и на мен ми се случи точно това което описваш:
Optimus написа:...движех се е около 70км/ч и изведнъж усетих как "прехълца" и започна да намаля,като подаването на гориво не вършеше никаква работа-колата въобще не реагираше на натискането на газта...
И при мен педала на газта беше като откачен и след няколко гаснения по светофарите след 15мин. изгасна и не запали повече. Аз знаех, че е бобината или комутатора, защото всичко друго ми е сменено с ново: кабели, свещи, капачка и палец, датчици и т.н. Правеше го и на бензин и на газ и така разбрах, че не е от липса на гориво.
При теб бобината ли се оказа или комутатора?
Ами не съм много сигурен-май е само бобината...

Това е снимка на сменената бобина-със стрелка съм посочил мястото,където май е избила (качеството не е много добро,но само GSM-a ми беше под ръка да я снимам).
Re: Проблем с гаснене на Polo 1.4
Хахахахаххаа
Днес открих на моето Поло 1.4 АЕХ същият проблем...хахахахха
Точно както си показал на снимката.
Ако погледнеш вътре в отвора на бобината, (там където е контактният щифт, от който кабела на делкото получава заряд) ще видиш че има нагар и сякаш искрата е направила дупка в пластмасата към мястото, което си посочил със стрелка.
Ето какво направих аз:
зачистих деликатно нагара, където си посочил и навих десетина навивки Бишоп (високо-волтова електроизолационна лента)...така спрях искренето да отива подяволите.
Сега искрата си отива в делкото и колата ми пак "пали"...при положение,че вчера си смазах акумолатора от въртене хавая.
Съветвам те ако не си изхвърлил бобината, да не го правиш! Бобината си е наред,просто пластмасата оказва дефект при отливането на корпуса
Ако имаш още въпроси : skype toma.nevernii
Днес открих на моето Поло 1.4 АЕХ същият проблем...хахахахха
Точно както си показал на снимката.
Ако погледнеш вътре в отвора на бобината, (там където е контактният щифт, от който кабела на делкото получава заряд) ще видиш че има нагар и сякаш искрата е направила дупка в пластмасата към мястото, което си посочил със стрелка.
Ето какво направих аз:
зачистих деликатно нагара, където си посочил и навих десетина навивки Бишоп (високо-волтова електроизолационна лента)...така спрях искренето да отива подяволите.
Сега искрата си отива в делкото и колата ми пак "пали"...при положение,че вчера си смазах акумолатора от въртене хавая.
Съветвам те ако не си изхвърлил бобината, да не го правиш! Бобината си е наред,просто пластмасата оказва дефект при отливането на корпуса

Ако имаш още въпроси : skype toma.nevernii
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта