
1.8 20v турбо в МК2
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
турбото е Т3Т4 китаика отвора на гейта е разширен от 18 на 30мм
и нов колектор разградско производство 

- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: 1.8 20v турбо в МК2
Кажи чесно, че си карал с барабани отзад 
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
не все още не сам карал но ще покарам известно време че мн ми се сабра а нямам тарпение да давам гас вече
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20v турбо в МК2
gad3n_ написа:set16v написа:gad3n_ написа:и двата мотора си имат предимства и недостатъци... леонардо не гони големи коне и 1.8т е добрия избор ... за много коне и момент абф-а е по добър
кажи от къде ти го роди тва нещо главата а
.за многото коне си се объркал мнооу..
много добре знаеш че мога да ти дам не един и два примера с обратното,давам ти малко яснота / главата 20кл. е пъти по-читав вариант от 16кл..по-груби спомени от към интейк 16кл.глава е 10-12% минус а откъм ексзауст 15-16% минус..или на кратко ти го кажа
знаийш малките портове на 1,8т.20кл. много добре г-н Виктор Рейнц
еми 16кл.глава е малко по-зле от нея,/това беше за газо-рапределението/....за коляно-мотовилковият няма ко да разяснявам шот сам можеш да потърсиш из нета
![]()
мисля че скоро ще видиш самичък 1.8т.20кл. маторр с 500+кс.и 500+нм..
п.п.според мен бъркаш малко от това че виждаш 2.0л.мотор АБФ с турбо и сток.1.8т.с малко по-голяма турбиняма как 1.8т.с малко по-голямо турби да даде резултати кат за 2.0л.маторр..със същото турби...2литра са си 2литра леееееек
![]()
мен ако питаш бих си боцнал една глава от ево на строкнато дъно на 1.8т. /2.0л. /и съм в джаза
Гена не ми се спори за глупости щото пределно ти е ясно че 500 коня и 500нм ще вида от 1.8т кат го строкнете и му сложите чик чирик валове и пак ще е на 2+ бара .. а факт е че на владо голфа си изкара 500 без дори да е портвана главата реално има само едни бутала и биели ... а че 20 клапановата глава е по добра спор няма ... иначе мерси за яснотата
Ето ти НЕстроукнът 1.8Т при 4х4 задвижване

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8 20v турбо в МК2
С какъв диаметър колена правихте колектора, че силно ме интересува?
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
leonardo_vd написа:С какъв диаметър колена правихте колектора, че силно ме интересува?
44мм вътрешно по 2мм стена

- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
eто и още нещо ново отдавна планирано но и за него все не идваше ред дросела от АБФ доста по голям е 65мм а стария е 55мм ако не и по малко не можах да го измеря точно
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
по ламарината всичко е завършено остана само новият резервоар да се довърши и малко занимавка по мотора
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: 1.8 20v турбо в МК2
супер се е получило,яко надув и газ(да не забравиш за цимента) 

- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
карам вече една седмица само турбо пътищата новото масло и ще се дава гас
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: 1.8 20v турбо в МК2
колега сондата не е ли много близко до кардана?
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
rabotnika написа:колега сондата не е ли много близко до кардана?
близо е но не ми се занимава да я местя
Re: 1.8 20v турбо в МК2
Колега на колко мм. ти са турбопътищата от турбото до входящия колектор. Когато поставя по- големите дюзи паснаха ли на леглата на старите дюзи или се налага да преправяш леглата.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8 20v турбо в МК2
колега повечето дюзи са стандартни като големина и дебита им няма общо с големината 

- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
колегата ти е одговорил на въпроса за дюзите турбопътищата за на 70мм външно 66мм вътршно изхода от турбото е на 58мм ще пусна снимки тези дни 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта
кажи от къде ти го роди тва нещо главата а
.за многото коне си се объркал мнооу..
много добре знаеш че мога да ти дам не един и два примера с обратното,давам ти малко яснота / главата 20кл. е пъти по-читав вариант от 16кл..по-груби спомени от към интейк 16кл.глава е 10-12% минус а откъм ексзауст 15-16% минус..или на кратко ти го кажа
