1.8 20v турбо в МК2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 24 юни 2010 21:19


турбото е Т3Т4 китаика отвора на гейта е разширен от 18 на 30мм :D и нов колектор разградско производство :да:




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4307
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 24 юни 2010 22:49


Кажи чесно, че си карал с барабани отзад :shock


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 24 юни 2010 23:22


не все още не сам карал но ще покарам известно време че мн ми се сабра а нямам тарпение да давам гас вече


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот Vizor » Пет 25 юни 2010 8:39


gad3n_ написа:
set16v написа:
gad3n_ написа:и двата мотора си имат предимства и недостатъци... леонардо не гони големи коне и 1.8т е добрия избор ... за много коне и момент абф-а е по добър


:applause: кажи от къде ти го роди тва нещо главата а :063: .за многото коне си се объркал мнооу.. :beat_butt2 много добре знаеш че мога да ти дам не един и два примера с обратното,давам ти малко яснота / главата 20кл. е пъти по-читав вариант от 16кл..по-груби спомени от към интейк 16кл.глава е 10-12% минус а откъм ексзауст 15-16% минус..или на кратко ти го кажа :mrgreen: знаийш малките портове на 1,8т.20кл. много добре г-н Виктор Рейнц :063: еми 16кл.глава е малко по-зле от нея,/това беше за газо-рапределението/....за коляно-мотовилковият няма ко да разяснявам шот сам можеш да потърсиш из нета :lol:
мисля че скоро ще видиш самичък 1.8т.20кл. маторр с 500+кс.и 500+нм..
п.п.според мен бъркаш малко от това че виждаш 2.0л.мотор АБФ с турбо и сток.1.8т.с малко по-голяма турби :lol: няма как 1.8т.с малко по-голямо турби да даде резултати кат за 2.0л.маторр..със същото турби...2литра са си 2литра леееееек :talk:
мен ако питаш бих си боцнал една глава от ево на строкнато дъно на 1.8т. /2.0л. /и съм в джаза



Гена не ми се спори за глупости щото пределно ти е ясно че 500 коня и 500нм ще вида от 1.8т кат го строкнете и му сложите чик чирик валове и пак ще е на 2+ бара .. а факт е че на владо голфа си изкара 500 без дори да е портвана главата реално има само едни бутала и биели ... а че 20 клапановата глава е по добра спор няма ... иначе мерси за яснотата :kissy:


Ето ти НЕстроукнът 1.8Т при 4х4 задвижване
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот leonardo_vd » Пет 25 юни 2010 11:55


С какъв диаметър колена правихте колектора, че силно ме интересува?


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Пет 25 юни 2010 17:55


leonardo_vd написа:С какъв диаметър колена правихте колектора, че силно ме интересува?


44мм вътрешно по 2мм стена :да:


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Нед 04 юли 2010 18:17


eто и още нещо ново отдавна планирано но и за него все не идваше ред дросела от АБФ доста по голям е 65мм а стария е 55мм ако не и по малко не можах да го измеря точно
Прикачени файлове
Изображение(150).jpg


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Нед 04 юли 2010 18:28


по ламарината всичко е завършено остана само новият резервоар да се довърши и малко занимавка по мотора
Прикачени файлове
Изображение(149).jpg
Изображение(148).jpg
Изображение(146).jpg


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 04 юли 2010 20:25


супер се е получило,яко надув и газ(да не забравиш за цимента) :Mr Green Fun


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Пет 23 юли 2010 16:23


карам вече една седмица само турбо пътищата новото масло и ще се дава гас
Прикачени файлове
Изображение(145).jpg
Изображение(147).jpg
Изображение(153).jpg
Изображение(161).jpg
Изображение(155).jpg


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот rabotnika » Пет 23 юли 2010 18:47


колега сондата не е ли много близко до кардана?


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Съб 24 юли 2010 17:09


rabotnika написа:колега сондата не е ли много близко до кардана?

близо е но не ми се занимава да я местя


vando81
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Qmbol

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот vando81 » Пон 26 юли 2010 16:59


Колега на колко мм. ти са турбопътищата от турбото до входящия колектор. Когато поставя по- големите дюзи паснаха ли на леглата на старите дюзи или се налага да преправяш леглата.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот martineli » Пон 26 юли 2010 20:44


колега повечето дюзи са стандартни като големина и дебита им няма общо с големината :да:


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 20v турбо в МК2

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Вто 27 юли 2010 19:04


колегата ти е одговорил на въпроса за дюзите турбопътищата за на 70мм външно 66мм вътршно изхода от турбото е на 58мм ще пусна снимки тези дни :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта