MK4 GTI - IHI VF30
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
кулера е ужасно изрязан според мен ... смао не разбрах защо рязахте като си се събира перфектно на всички голфове и А3-ки без никакви грижи само гредата се мести мъничко напред и кулера влиза под нея без грозотии ... ама тва си е лично мнение да не се обидиш
- mirogti1983
- Мнения: 215
- Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
е то човек неможе да разбира от всичко ( и да пишеш грамотно и да правиш коли ).
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
mirogti1983 написа:само незнам ти като голям " инженер " как с к03 си разплакал некви бегачки като с това децко турбо неможеш да искараш и 200 коня.
Колегата е написал Т3, не К03

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Няма смисъл да му казваш на колегата като не чете какво се пише, а направо с нападките и тн, просто исках да кажа, че от личен опит колата без настройки не се счупи 
А за мен персонално, ако имах в момента 1.8т никога нямаше да се занимавам с тези турбини-к03 и к04,продават се на доста хубави цени колектори за Т3/Т4, после пак даваш пари за дюзи,пътища,кулер,мапване,генерации и тн, като си дал 700лв за турбо с още 500лв си готов с колектор и турбо(за 280-300кс)и така, но като надуе на 3-та си е друга бира на 1.5!

А за мен персонално, ако имах в момента 1.8т никога нямаше да се занимавам с тези турбини-к03 и к04,продават се на доста хубави цени колектори за Т3/Т4, после пак даваш пари за дюзи,пътища,кулер,мапване,генерации и тн, като си дал 700лв за турбо с още 500лв си готов с колектор и турбо(за 280-300кс)и така, но като надуе на 3-та си е друга бира на 1.5!

- kirilex
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
И аз мисля че доста грозно е монтиран кулера но да върши работа па красотата на 2ро място, ръкавицата е хвърлена оправяй по бързо колата......
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Ми честно да ви кажа, в началото и аз си мислех, че работата с кулера е зле, обаче като се позагледах малко, като се повозих и видях как хората гледат с любопитство. И че колата е нещо по-различно от поредната 4-ка на пътя, реших да го оставя така. Преди това бях решил да взимам броня от Р32 и да го мъчим да го скриваме.. Да не забравяме все пак, защо е тунинга. За да сме по-различни от другите коли 
Общо взето съм много доволен от всичко! Тук таме се изпускам да надуя на 0.2-0.3 бара и да чуя, как от колата се чува "пффсссс...", горя от нетърпение да видя как стрелката стига до 1.2-1.3 бара...
А относно "майстора", незнам дали ще благоволи да ви светне, как с по-голямо турбо, по-голям кулер изкара по-богата смес, но тя е факт и беше прав за всико! Да не ви казвам на какви цени просто е купувал масла, маслени филтри, правил даун-пайп и още доста, за които незнам. Като гледам, разписката, само ще ви спомена, че великото, сложно и тежко "преправяне на маслени магистрали" струва 35лв.

Общо взето съм много доволен от всичко! Тук таме се изпускам да надуя на 0.2-0.3 бара и да чуя, как от колата се чува "пффсссс...", горя от нетърпение да видя как стрелката стига до 1.2-1.3 бара...
А относно "майстора", незнам дали ще благоволи да ви светне, как с по-голямо турбо, по-голям кулер изкара по-богата смес, но тя е факт и беше прав за всико! Да не ви казвам на какви цени просто е купувал масла, маслени филтри, правил даун-пайп и още доста, за които незнам. Като гледам, разписката, само ще ви спомена, че великото, сложно и тежко "преправяне на маслени магистрали" струва 35лв.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
С какво масло я караш колата 5W30 MOTUL
?

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Няма ли все пак да споделиш кой е майстора 

- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.





те снимките са си 6
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Винаги ще има доволни и недоволни. Това ми е напълно ясно. На когото съм могъл съм му обърнал внимание и съм направил всичко възможно да е доволен. Винаги е допустимо да има изключения. Важното е пича да си направи колата така, че да го радва. Дай една карта на тая турбина и ще ти кажа долу горе колко коня можеш да изкараш по всяко време. Карти се четът лесно, но дали отговаря турбото на картата.. вече е друго.
- kirilex
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Почвам да нямам търпение за старта ,който ще бъде много успорван заради по голямото турбо в негова полза ,но пък лекия маховик и по късите ТТ скорости също ше имат значение..........



Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Кирилекс, най-вероятно победата ще е за теб. Турбото ще е на 1.2 бара и си мисля че конските сили ще са малко под 200. То ще си покаже. Също така гумите ми са слаби. Мишелин Примаси. Но са уникален боклук, на всеки който съм казал, че на първа тръгвам без проблеми, и като бутна втора и почвам да въртя гуми до 120 ме гледа ей така.
А щом си и с къси скорости, работата е ясна.
Mario_lud с неговия АБФ и къси скорости от пасат си ме пляскаше редовно от място.
Обаче гонки не отказвам, дори да знам крайния резултат


Mario_lud с неговия АБФ и къси скорости от пасат си ме пляскаше редовно от място.
Обаче гонки не отказвам, дори да знам крайния резултат

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Мн добре си набира колата 80-140 за 7 секунди при нормално леко натискане без душманско газене идеално е
Тва са 2-ра и 3-та нали?

Тва са 2-ра и 3-та нали?
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
и малко от 4та ама имаше куки на края на бояна. До към 160 е на първото клипче.
Поздрави и лека вечер за сега, ще се откъсна от форума за тази вечер
Поздрави и лека вечер за сега, ще се откъсна от форума за тази вечер

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта