MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот gad3n_ » Нед 27 юни 2010 20:50


кулера е ужасно изрязан според мен ... смао не разбрах защо рязахте като си се събира перфектно на всички голфове и А3-ки без никакви грижи само гредата се мести мъничко напред и кулера влиза под нея без грозотии ... ама тва си е лично мнение да не се обидиш




Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот mirogti1983 » Нед 27 юни 2010 20:59


е то човек неможе да разбира от всичко ( и да пишеш грамотно и да правиш коли ).


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Нед 27 юни 2010 21:21


mirogti1983 написа:само незнам ти като голям " инженер " как с к03 си разплакал некви бегачки като с това децко турбо неможеш да искараш и 200 коня.


Колегата е написал Т3, не К03 ;)


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 27 юни 2010 22:32


Няма смисъл да му казваш на колегата като не чете какво се пише, а направо с нападките и тн, просто исках да кажа, че от личен опит колата без настройки не се счупи :D
А за мен персонално, ако имах в момента 1.8т никога нямаше да се занимавам с тези турбини-к03 и к04,продават се на доста хубави цени колектори за Т3/Т4, после пак даваш пари за дюзи,пътища,кулер,мапване,генерации и тн, като си дал 700лв за турбо с още 500лв си готов с колектор и турбо(за 280-300кс)и така, но като надуе на 3-та си е друга бира на 1.5! :kissy:


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот kirilex » Нед 27 юни 2010 23:10


И аз мисля че доста грозно е монтиран кулера но да върши работа па красотата на 2ро място, ръкавицата е хвърлена оправяй по бързо колата......


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Нед 27 юни 2010 23:20


Ми честно да ви кажа, в началото и аз си мислех, че работата с кулера е зле, обаче като се позагледах малко, като се повозих и видях как хората гледат с любопитство. И че колата е нещо по-различно от поредната 4-ка на пътя, реших да го оставя така. Преди това бях решил да взимам броня от Р32 и да го мъчим да го скриваме.. Да не забравяме все пак, защо е тунинга. За да сме по-различни от другите коли :)
Общо взето съм много доволен от всичко! Тук таме се изпускам да надуя на 0.2-0.3 бара и да чуя, как от колата се чува "пффсссс...", горя от нетърпение да видя как стрелката стига до 1.2-1.3 бара...

А относно "майстора", незнам дали ще благоволи да ви светне, как с по-голямо турбо, по-голям кулер изкара по-богата смес, но тя е факт и беше прав за всико! Да не ви казвам на какви цени просто е купувал масла, маслени филтри, правил даун-пайп и още доста, за които незнам. Като гледам, разписката, само ще ви спомена, че великото, сложно и тежко "преправяне на маслени магистрали" струва 35лв.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот niikoo_1 » Нед 27 юни 2010 23:22


С какво масло я караш колата 5W30 MOTUL :lol: ?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Нед 27 юни 2010 23:34


Няма ли все пак да споделиш кой е майстора :)


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот golf777 » Сря 30 юни 2010 0:10


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

те снимките са си 6


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 30 юни 2010 6:48


Мерси, колега! Явно проблема е в моя телевизор!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Vizor » Сря 30 юни 2010 19:42


Винаги ще има доволни и недоволни. Това ми е напълно ясно. На когото съм могъл съм му обърнал внимание и съм направил всичко възможно да е доволен. Винаги е допустимо да има изключения. Важното е пича да си направи колата така, че да го радва. Дай една карта на тая турбина и ще ти кажа долу горе колко коня можеш да изкараш по всяко време. Карти се четът лесно, но дали отговаря турбото на картата.. вече е друго.


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот kirilex » Сря 30 юни 2010 20:10


Почвам да нямам търпение за старта ,който ще бъде много успорван заради по голямото турбо в негова полза ,но пък лекия маховик и по късите ТТ скорости също ше имат значение.......... :banana :banana


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 30 юни 2010 20:15


Кирилекс, най-вероятно победата ще е за теб. Турбото ще е на 1.2 бара и си мисля че конските сили ще са малко под 200. То ще си покаже. Също така гумите ми са слаби. Мишелин Примаси. Но са уникален боклук, на всеки който съм казал, че на първа тръгвам без проблеми, и като бутна втора и почвам да въртя гуми до 120 ме гледа ей така. :shock :shock А щом си и с къси скорости, работата е ясна.
Mario_lud с неговия АБФ и къси скорости от пасат си ме пляскаше редовно от място.
Обаче гонки не отказвам, дори да знам крайния резултат :)


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 30 юни 2010 20:47


Мн добре си набира колата 80-140 за 7 секунди при нормално леко натискане без душманско газене идеално е :да:
Тва са 2-ра и 3-та нали?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 30 юни 2010 20:51


и малко от 4та ама имаше куки на края на бояна. До към 160 е на първото клипче.
Поздрави и лека вечер за сега, ще се откъсна от форума за тази вечер :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта