ziatev написа:Може ли да си малко по-конкретен.Какво BMW и какви точно фланци , аз съм виждал едни пластмасови пръстени?
Малко се отплеснах и чак сега отговарям...
Патерици от BMW се намират доста по-лесно. Поне това сочи моят опит. Проблемът е, че забравих какво е междуболтовото им разстояние.
Мисля, че е 5х118, но не е много меродавно мнението ми в момента.
А от какво BMW е била джантата... никой не може да каже.
Важното е размерът на патерицата да е като за заводска гума на Пасат. Т.е. в случая 15 цола.
Самият фланец го изработи майстор на струг. Има дупки, подходящи и за джантата и за главината. Оборудваш се и с едни дълги болтове за да може да се хване фланеца на главината и спи градът. Цялото чудо се получава достатъчно компактно, че да се прибере в кутийка в някоя от нишите на багажника и да не пречи изобщо.
П.П.: Обръщането на гума не е лош вариант, но да е направено читаво. Т.е. да е добре балансирана!
П.П.2: Виждал съм не едно BMW пета серия с патерица отзад вместо нормална гума. Вярвам, че няма проблем да се кара така, лека-полека до най-близкия вулканизатор...
Мнението ми за патериците отпред е в "Офф-топик Автомобили"
Това са спомените ми за цялата постановка, която организирахме с баща ми миналата година. Ако имаш нужда от още информация - ще се постарая да я предоставя.
