1.8Т определено е доста прехвален мотор,а според мен не е нищо особенно(лично мнение не задължавам никого с него) и дори след чипосване не тръгва да върви толкова много както твърдят доста колеги тук,имам преки впечатления от 2-3 Г4 и не съм очарован. За АБФ мога да кажа че не съм му фен но според мен това е най добрия вариант за теб поне що се отнася до поддръжка,не е голяма сила но върви доста прилично с леки интервенций по него а и може да се намери сравнително евтино.За ВР6 също мога да ти кажа някой неща,със сигурност върви много повече от АБФ и 1.8Т в сток вариант,които твърди обратното или никога не е карал ВР6 или е карал такъв в окаяно състояние

Поддръжката му определено е по скъпа от на АБФ за 1.8Т незнам,относно здравината моторът е доста издържлив,което не може да се каже за кутията му което си е голям минус защото трудно се намират.Има и още един вариант които не си разгледал

Г60 ,за мен това е много добър мотор,определено не е капризен прост е и ефективен,намира се за смешни пари даже скоро гледах цял пасат Г60 за 1300-1400лв иначе има оферти от по 300-500лв за комплект мотор+инсталация+компютър+кутия

има и компресори в много добро състояние за по 300-400лв. Г60 със малка шайба за 20лв и чип за 100-200лв мачка АБФ,единственото му слабо място е Г-компресора които сам по себе си е доста добър агрегат стига да му се подменят консумативите своевременно,за съжаление повечето Г-компресори които са в БГ и са на по 4-500 000 км. не са и помирисвали обслужване

което пък се прави на 50000км ето от къде идва лошата слава на Г60....не вървял....как да върви като компресорът му е издъхнал

Но в крайна сметка какъвто и мотор да вземеш ще имаш доста главоболия с него,така ,че ти най добре си прецени какви са ти възможностите
