2е-към абф проект red_fire..лек тунинг-чип+спотрен колектор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот Dimitaki » Нед 04 юли 2010 13:25


Според мен си се ориентирал много правилно АБФ-а е перфектния избор няма дебитомери няма простотии имаш един непретенциозен мотор който гори 11 в града и с леки модове става супер За тия пари които имаш и офертата която са ти дали ако питаш мен не се чуди много много Не видях дали си писал на ще ти трябват и педалите вътре да знаеш ВР6 също е добър вариянт но за всекидневна кола си е тегав имаш 15 на 100 гориво и то като не го газиш много много имаш уникален звук и дотам 1.8Т е прекрасен мотор но просто филма е голям и бюджета който имаш няма да стигне доникаде

+1 за това мнение.
Всичко казано от колегата е достатъчно точно казано.АКО искаш 1.8Т-само сток брат.Повярвай ми харчи доста прилично и разходите по него не са много.А за вр6 за ежедневка-твърдо НЕ :!: :!:




Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот PL-16v » Нед 04 юли 2010 20:08


Не бе то е много лесно да се каже зимай 1.8Т супер е мотора може да се развие доста без да се отваря което му е най голямата привилегия ОБАЧЕ само за да вземеш споменатия мотор в комплект който ще ти трябва си приготви едни 2000лв отам имаш монтаж отам имаш обслужване и стана страшно ти ги смятай колко пари са :wink: И после кво става с ремап само ставал еди колко си коня е да де ама за да го ремапне точния човек ще извадиш още 800лв :wink: Моя съвет е ако не разполагаш с такива пари изобщо не се и захващай защото ще се филмираш зверски :wink:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот sk. » Нед 04 юли 2010 20:14


Добре колеги, може да е по-скъпо като първоначално вкарване на пари, ама я си представете че колегата набие АБФ-а за около 1500лв, примерно с монтажа и всичко и след това поикса повече мощност, което е нормално? 1-път слага АБФ, после или трябва да турбинира АБФ–а или да слага вече турбиниран мотор и пак опираме до 1.8Т-то :)
Хванеш ли се с това, евтениика няма :D


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот PL-16v » Нед 04 юли 2010 20:28


Колега не ме разбираи погрешно и аз съм фен на 1.8Т каръл съм доста разновидности и със К03С и със ГТ25 знам че е мания и се прави по лесно след това но и парите са си съвсем различни ако единия проект му е еди колко си пари другия ще е дубал на сумата и това е само за първоначално :wink: Ще се повторя ако разполага колегата с такива пари да не се замисля но ако не разполага и ще е с клизми по добре да не се захваща :wink:


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот JoroKN » Нед 04 юли 2010 21:36


За мен има 2 вариянта или турбиниране на 2Е-то или 1.8Т :да:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот Stenly » Пон 05 юли 2010 15:51


Писах ти в скайпа какво според мен е най-добре....

Ето малко да се полюбувате... атмосферен вр.
http://www.youtube.com/watch?v=4m3T25HULpc


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот sin orel C20XE » Пон 05 юли 2010 16:01


Цялата галимация е ясна поне за мен.
Ефект на пътя-вложени пари-1.8Т :!:
АБф си е страхотен мотор за мен и с малки жокери тръгва стабилно и е лесен за поддръжка,за ВР6 съм много скептично настроен:харчи много,скъпи части,много пари трябва да се вложат,за да тръгне както трябва.


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот vr6vr6 » Пон 05 юли 2010 17:36


Stenly написа:Писах ти в скайпа какво според мен е
то малко да се полюбувате... атмосферен вр.
http://www.youtube.com/watch?v=4m3T25HULpc


Моя вр6 само по хедерс 6-2-1 и конус вадеше много подобен звук вътре mhihi тогава едно а8 тди хубаво го изяде mhihi

За частите не са толкова СКЪПИ сравнени с други автомобили от този род.Свещи нгк стандартните за мотора 11лв броя.кабели беру 150лв ...Хедерс 6-2-1 от америка до тук ми дойде за точно 200лв.Мотора е с верига и поне до 250хил км-300 няма никакви грижи.Проблемен е дебитомера,който си е цифра и ако се прецака(както беше при мен) спъва колата много.Имал съм и абф и в стоков ваирант вр6 дава с 1.5л макс 2 повече разход от Абф...

PL-16v написа: ОБАЧЕ само за да вземеш споменатия мотор в комплект който ще ти трябва си приготви едни 2000лв отам имаш монтаж отам имаш обслужване и стана страшно ти ги смятай колко пари са :wink: И после кво става с ремап само ставал еди колко си коня е да де ама за да го ремапне точния човек ще извадиш още 800лв :wink: Моя съвет е ако не разполагаш с такива пари изобщо не се и захващай защото ще се филмираш зверски :wink:


:arrow:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот pe6kata » Пон 05 юли 2010 19:27


vr6vr6 написа:...
За частите не са толкова СКЪПИ сравнени с други автомобили от този род....Имал съм и абф и в стоков ваирант вр6 дава с 1.5л макс 2 повече разход от Абф...
:arrow:


само се хабиш, няма смисъл. Числата които си дал са абсолютно верни. И аз като теб минах от абф на вр6. Щом се стига до там че почти ги изравняват като вървене, само разлика в звука... за какво говорим. Много хора ще кажат само 25коня разлика- абф+ чип вилтър и колектор и еи ти вр6 :lol: . Е да ама не. ИМа достатъчно данни за да се видят характеристиките и на двата мотора, времена, скорости...
За феновете дето боравят с числа- да ми обяснят що опел който също е 150коня върви отвратително много?
Вр6 има по-голям въртящ момент още преди 2000оборота, спрямо максималния за абф(на 4800об.) как мислите че това се отразява в карането :!:
И последно, човека ще сменя 2е :!: , при нормално каране докъм 3000-4000 оборота ако сложи абф ще има със сигурност не по-силна кола от сегашната си(определено не толкова пъргава), все знае какво е абф-а до 4000об.
Говоря за сток коли!
Ако иска да тунингова в някакви разумни граници, най-евтино ще стане с 1.8Т


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот vr6vr6 » Пон 05 юли 2010 19:34


Последния пост е изчерпателен ..Сега остава да видим какво ще реши автора на темата :D :roll: :wink:


red_fire
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот red_fire » Пон 05 юли 2010 19:56


автора-тоест аз :drunk съм толкова объркан. абф които гледах днес,не беще нещо в час.и липсваха доста части-пернишка работа хахха.а цената от 900 лж ме уби и то с липси. тези дни ще говоря и с бате тони за вр6 ако скоро има внос. от 1.8 т се отказах. или абф или вр6.но незнам вр6 дали ще стане за ежедневка.
както казах засега сам с 1200 лв. или ще събера още и ще го мисля.


Потребителски аватар
alex23
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia /mladost/

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот alex23 » Пон 05 юли 2010 20:29


1 глас за АБФ.Четох някъде че,мудността на АБФ-а в ниските се лекувала с чип и махане на катализатора(някой ако знае да каже) :idea:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот Vento » Пон 05 юли 2010 20:37


Те и сток VR6 не са особено пъргави в ниските, зависи какво търси колегата и какви очаквания има. Определено VR6 е много приятен за каране, това, че не бил за ежедневка и за градско са митове на хора, дето не са имали такива коли. Идеален е даже - и не гори много 12-15 градско със задръствания и студени стартове.
Звукът е неповторим. Дърпането над 4.000 оборота е готино. Поддръжката си е скъпичка, но не и непосилна.


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот PL-16v » Пон 05 юли 2010 21:03


alex23 написа:1 глас за АБФ.Четох някъде че,мудността на АБФ-а в ниските се лекувала с чип и махане на катализатора(някой ако знае да каже) :idea:

АБФ-а муден го правят скоростите му защото са адски дълги в комплек със почти 10 килограмовия маховик и положението е ужасно отам идва така наречената мудност :wink: Слагаш си къса кутия от пасат 9А в комплект с по лек маховик и колата става доста приятна за каране :wink: Не си иска гумите :lol: :D


G60

Re: някои иска ли да помогне за нов проект от 2е-към абф

Мнениеот G60 » Вто 06 юли 2010 0:32


1.8Т определено е доста прехвален мотор,а според мен не е нищо особенно(лично мнение не задължавам никого с него) и дори след чипосване не тръгва да върви толкова много както твърдят доста колеги тук,имам преки впечатления от 2-3 Г4 и не съм очарован. За АБФ мога да кажа че не съм му фен но според мен това е най добрия вариант за теб поне що се отнася до поддръжка,не е голяма сила но върви доста прилично с леки интервенций по него а и може да се намери сравнително евтино.За ВР6 също мога да ти кажа някой неща,със сигурност върви много повече от АБФ и 1.8Т в сток вариант,които твърди обратното или никога не е карал ВР6 или е карал такъв в окаяно състояние :idea: Поддръжката му определено е по скъпа от на АБФ за 1.8Т незнам,относно здравината моторът е доста издържлив,което не може да се каже за кутията му което си е голям минус защото трудно се намират.Има и още един вариант които не си разгледал :idea: Г60 ,за мен това е много добър мотор,определено не е капризен прост е и ефективен,намира се за смешни пари даже скоро гледах цял пасат Г60 за 1300-1400лв иначе има оферти от по 300-500лв за комплект мотор+инсталация+компютър+кутия mhihi има и компресори в много добро състояние за по 300-400лв. Г60 със малка шайба за 20лв и чип за 100-200лв мачка АБФ,единственото му слабо място е Г-компресора които сам по себе си е доста добър агрегат стига да му се подменят консумативите своевременно,за съжаление повечето Г-компресори които са в БГ и са на по 4-500 000 км. не са и помирисвали обслужване :012: което пък се прави на 50000км ето от къде идва лошата слава на Г60....не вървял....как да върви като компресорът му е издъхнал :roll: Но в крайна сметка какъвто и мотор да вземеш ще имаш доста главоболия с него,така ,че ти най добре си прецени какви са ти възможностите :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта