ТДИ махане катализатор
- vinixxx
- Мнения: 1821
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Махане катализатор ТДИ.
Виждам,че всички дето пишат тука не знаят еедна малка подробност.Катализатора дори и запушен пак върщи работа,но малка.Това се отбелязва веднага от оня уред дето мери изгорелите газове.Когато загрее обаче колата,вече разлика няма.Това съм го чел в тоя форум.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Катализатора на дизела на място трудно ще го хванеш дали работи защото (май) не може да достигне работна температура. И другото което са ми казвали - дизелите не ги тестват в България за газове. То там се мерели някакви твърди частици и работи, дето с нормалните газ-анализатори за бензинови мотори не ставало.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Мерят е,зависи от пункта...На мен миналия месец като ходих,ми слага сонда отзад и тъпака му обясних че е с два ауспуха... и той запуши с ръка едната тръба... Можете ли да си го представите само
а на другата ми кола,ходих да на друго място,няма да кажа къде е,и ме попитаха даже дали колата е с мене.Така че е до пункта.Аз мисля да го изкъртя тоя катализатор в най скоро време,и ще съобщя.


- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
моя катализатор е махнат и скоро минах преглед.всичко беше нормално с газовете
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Махане катализатор ТДИ.
и аз съм така, съвет към всички който са намислили да го махнат, НЕ СЕ СЪМНЯВАЙТЕ, махате го и няма проблем 

- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Днес и аз си махнах катализатора! Мислих си, че колата ми върви без проблеми,но . . .
едва сега разбрах, че съм имал тапа в ауспуха
Не усещам разлика в шума, поне на затворени стъкла. Може би на отворени с една идея се чува турбото повече,
но се усеща колко по-лесно се развърта. Преди като бях на по-голяма предавка и на ниски обороти надуваше и , сякаш за секунда докато преодолее съпротивлението на катализатора не тръгваше да набира
Това изчезна!
Като натисна газта на ниски - веднага тръгва и то много по-леко да набира.
Мислих си, че първата ми скорост е прекалено къса, но сега и нея я усещам по-различна.
Карал съм малко ( около 15 км днес ) но ми харесва.
Ще я тествам и извънградско. Ще видя и разхода как е.
...който още го мисли: махайте смело!
едва сега разбрах, че съм имал тапа в ауспуха

Не усещам разлика в шума, поне на затворени стъкла. Може би на отворени с една идея се чува турбото повече,
но се усеща колко по-лесно се развърта. Преди като бях на по-голяма предавка и на ниски обороти надуваше и , сякаш за секунда докато преодолее съпротивлението на катализатора не тръгваше да набира

Като натисна газта на ниски - веднага тръгва и то много по-леко да набира.
Мислих си, че първата ми скорост е прекалено къса, но сега и нея я усещам по-различна.
Карал съм малко ( около 15 км днес ) но ми харесва.
Ще я тествам и извънградско. Ще видя и разхода как е.
...който още го мисли: махайте смело!

- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Еххх и аз кога ще се наканя да го махна 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Махане катализатор ТДИ.
OvivO написа:Днес и аз си махнах катализатора! Мислих си, че колата ми върви без проблеми,но . . .
едва сега разбрах, че съм имал тапа в ауспуха![]()
Не усещам разлика в шума, поне на затворени стъкла. Може би на отворени с една идея се чува турбото повече,
но се усеща колко по-лесно се развърта. Преди като бях на по-голяма предавка и на ниски обороти надуваше и , сякаш за секунда докато преодолее съпротивлението на катализатора не тръгваше да набираТова изчезна!
Като натисна газта на ниски - веднага тръгва и то много по-леко да набира.
Мислих си, че първата ми скорост е прекалено къса, но сега и нея я усещам по-различна.
Карал съм малко ( около 15 км днес ) но ми харесва.
Ще я тествам и извънградско. Ще видя и разхода как е.
...който още го мисли: махайте смело!
Ех,колега как се навивам и аз като чета твоя пост.Чакаме данни за магистрала,промяна в разхода и евентуално промяна в мах скорост
п.п. Аз съм с Б5,комби,АФН,110кс от италия-катализатора не е оригинален,по-квадратен му е корпуса,което ме навежда на мисълта,че съвестен жабар я е карал


мах скорост ми е 195км/ч(по таблото,де-винаги показва повече) и преди и след смяна на филтри,ако без катализатор може повече-готов съм

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Гани,ти къде ще ги гониш тия скорости,тука говорим,че се олекотява работата на двигателя,не,че ще дръпнеш кайените по магистралата.Смисъла е съвсем различен тука,ама карай,пак сме криворазбрани
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Махане катализатор ТДИ.
feikot написа:Гани,ти къде ще ги гониш тия скорости,тука говорим,че се олекотява работата на двигателя,не,че ще дръпнеш кайените по магистралата.Смисъла е съвсем различен тука,ама карай,пак сме криворазбрани
Не карам така постоянно,просто от време на време я продухвам на широката магистрала на изхода от София за Пловдив,като трафика е слаб

Не съм такъв безрасъден шофьор,както прозвуча.
А за смисъла-нали точно за това слагат по-широки изпускателни системи,двойни ауспуси,спортни гърнета и т.н-ЗА ДА НАМАЛЯТ СЪПРОТИВЛЕНИЕТО НА ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ и оттам облекчават двигатела-буталото в изпускателен такт изразходва по-малко енергия да избута изгорелите газове.
загледай се на формула1 няма гърнета ,а къси широки тръби от двигателя-колкото кюнец на печка на дърва

Та мисълта ми е че на високи обороти катализатора най-много пречи-оттам очаквам промяна в мах. скорост(с колко-не знам,затова питам колегата)
Не искам да обидя никого и затова мисля,че сега го обясних най-подробно .
Ако бъркам-колеги-поправете ме

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Махане катализатор ТДИ.
3-7 Коня е разликата със и без,ако изчислиш въздушното съпротивление,качеството на нафтата,наклона и доста други фактори,ще видиш с колко ще се промени.На Вейрона,за да вдигне от 360 до 407 са му нужни 301 коня,до 360 км/ч използва само 700те
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Махане катализатор ТДИ.
feikot написа:3-7 Коня е разликата със и без,ако изчислиш въздушното съпротивление,качеството на нафтата,наклона и доста други фактори,ще видиш с колко ще се промени.На Вейрона,за да вдигне от 360 до 407 са му нужни 301 коня,до 360 км/ч използва само 700те
Да,нещо такова казвам и аз.Но да оставиме Вейрона и др скъпи играчки-тях ще си ги позволиме в някой друг живот-и нашите каляски си вършат работа и за тях е думата

- van4o_1.9TDI
- Мнения: 109
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF
Re: Махане катализатор ТДИ.
От много време насам и аз се канех да го махна, е вчера го махнах. Наистина има разлика поне за мен, не толкова във вървене а някакси мотора заработи по лесно и по лесно наема каточе ли, само забелязвам че като я понастъпя отзад доста изкъдява може би иска малко каране за да го изчисти.За разлика в шума невиждам освен че чувам вече турбото малко повече, а и също имаше един момент като бях с катализатора на 1-2 скорост като позасила и пусна малко ме риташе като че ли сега вече тва явление го няма. Така че който наистина е решил да го маха да не се чуди 

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
След махане - задължително ръчка два-три дни да се поиздуха нагара по тръбите - поне при мен беше ужасна гледка - три метра назад мятах чернилка
Пренебрежимо малко ли е увеличението на разхода - ясно е че премахването на препятствия по пътя на газовете е добре за работата на двигателя , но все пак е смятано да работи с катализатор ???
Поне при мен нямаше отрицателен ефект - но гърнетата са ми
http://www.ernst-hagen.de/html-en/produ ... remium.php


Пренебрежимо малко ли е увеличението на разхода - ясно е че премахването на препятствия по пътя на газовете е добре за работата на двигателя , но все пак е смятано да работи с катализатор ???

Поне при мен нямаше отрицателен ефект - но гърнетата са ми
http://www.ernst-hagen.de/html-en/produ ... remium.php
- van4o_1.9TDI
- Мнения: 109
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF
Re: Махане катализатор ТДИ.
За 3-те метра чернилка има нещо вярно, ама аз от вчера не съм го карал много за да го продухам, надявам се да се поизчисти. А какво имаш предвид за отрицателния ефект? 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта