ТДИ махане катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1821
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот vinixxx » Пон 26 апр 2010 9:21


Виждам,че всички дето пишат тука не знаят еедна малка подробност.Катализатора дори и запушен пак върщи работа,но малка.Това се отбелязва веднага от оня уред дето мери изгорелите газове.Когато загрее обаче колата,вече разлика няма.Това съм го чел в тоя форум.




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот brum » Пон 26 апр 2010 10:12


Катализатора на дизела на място трудно ще го хванеш дали работи защото (май) не може да достигне работна температура. И другото което са ми казвали - дизелите не ги тестват в България за газове. То там се мерели някакви твърди частици и работи, дето с нормалните газ-анализатори за бензинови мотори не ставало.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот feikot » Пон 26 апр 2010 18:00


Мерят е,зависи от пункта...На мен миналия месец като ходих,ми слага сонда отзад и тъпака му обясних че е с два ауспуха... и той запуши с ръка едната тръба... Можете ли да си го представите само :bowdown :063: а на другата ми кола,ходих да на друго място,няма да кажа къде е,и ме попитаха даже дали колата е с мене.Така че е до пункта.Аз мисля да го изкъртя тоя катализатор в най скоро време,и ще съобщя.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Peteff » Пон 26 апр 2010 18:11


моя катализатор е махнат и скоро минах преглед.всичко беше нормално с газовете


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот yarek » Пон 26 апр 2010 19:35


и аз съм така, съвет към всички който са намислили да го махнат, НЕ СЕ СЪМНЯВАЙТЕ, махате го и няма проблем :да:


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот OvivO » Съб 03 юли 2010 21:35


Днес и аз си махнах катализатора! Мислих си, че колата ми върви без проблеми,но . . .
едва сега разбрах, че съм имал тапа в ауспуха :applause:
Не усещам разлика в шума, поне на затворени стъкла. Може би на отворени с една идея се чува турбото повече,
но се усеща колко по-лесно се развърта. Преди като бях на по-голяма предавка и на ниски обороти надуваше и , сякаш за секунда докато преодолее съпротивлението на катализатора не тръгваше да набира :) Това изчезна!
Като натисна газта на ниски - веднага тръгва и то много по-леко да набира.
Мислих си, че първата ми скорост е прекалено къса, но сега и нея я усещам по-различна.
Карал съм малко ( около 15 км днес ) но ми харесва.
Ще я тествам и извънградско. Ще видя и разхода как е.

...който още го мисли: махайте смело! :banana


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот PagocmuH » Съб 03 юли 2010 22:26


Еххх и аз кога ще се наканя да го махна :beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот gancho » Пон 05 юли 2010 16:35


OvivO написа:Днес и аз си махнах катализатора! Мислих си, че колата ми върви без проблеми,но . . .
едва сега разбрах, че съм имал тапа в ауспуха :applause:
Не усещам разлика в шума, поне на затворени стъкла. Може би на отворени с една идея се чува турбото повече,
но се усеща колко по-лесно се развърта. Преди като бях на по-голяма предавка и на ниски обороти надуваше и , сякаш за секунда докато преодолее съпротивлението на катализатора не тръгваше да набира :) Това изчезна!
Като натисна газта на ниски - веднага тръгва и то много по-леко да набира.
Мислих си, че първата ми скорост е прекалено къса, но сега и нея я усещам по-различна.
Карал съм малко ( около 15 км днес ) но ми харесва.
Ще я тествам и извънградско. Ще видя и разхода как е.

...който още го мисли: махайте смело! :banana

Ех,колега как се навивам и аз като чета твоя пост.Чакаме данни за магистрала,промяна в разхода и евентуално промяна в мах скорост
п.п. Аз съм с Б5,комби,АФН,110кс от италия-катализатора не е оригинален,по-квадратен му е корпуса,което ме навежда на мисълта,че съвестен жабар я е карал :screwy и дано не е запушен още :beer
мах скорост ми е 195км/ч(по таблото,де-винаги показва повече) и преди и след смяна на филтри,ако без катализатор може повече-готов съм heavy metal zork


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот feikot » Пон 05 юли 2010 16:51


Гани,ти къде ще ги гониш тия скорости,тука говорим,че се олекотява работата на двигателя,не,че ще дръпнеш кайените по магистралата.Смисъла е съвсем различен тука,ама карай,пак сме криворазбрани


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот gancho » Пон 05 юли 2010 17:19


feikot написа:Гани,ти къде ще ги гониш тия скорости,тука говорим,че се олекотява работата на двигателя,не,че ще дръпнеш кайените по магистралата.Смисъла е съвсем различен тука,ама карай,пак сме криворазбрани

Не карам така постоянно,просто от време на време я продухвам на широката магистрала на изхода от София за Пловдив,като трафика е слаб :beer
Не съм такъв безрасъден шофьор,както прозвуча.
А за смисъла-нали точно за това слагат по-широки изпускателни системи,двойни ауспуси,спортни гърнета и т.н-ЗА ДА НАМАЛЯТ СЪПРОТИВЛЕНИЕТО НА ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ и оттам облекчават двигатела-буталото в изпускателен такт изразходва по-малко енергия да избута изгорелите газове.
загледай се на формула1 няма гърнета ,а къси широки тръби от двигателя-колкото кюнец на печка на дърва :banana
Та мисълта ми е че на високи обороти катализатора най-много пречи-оттам очаквам промяна в мах. скорост(с колко-не знам,затова питам колегата)
Не искам да обидя никого и затова мисля,че сега го обясних най-подробно .
Ако бъркам-колеги-поправете ме :beer


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот feikot » Пон 05 юли 2010 17:24


3-7 Коня е разликата със и без,ако изчислиш въздушното съпротивление,качеството на нафтата,наклона и доста други фактори,ще видиш с колко ще се промени.На Вейрона,за да вдигне от 360 до 407 са му нужни 301 коня,до 360 км/ч използва само 700те


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот gancho » Пон 05 юли 2010 17:36


feikot написа:3-7 Коня е разликата със и без,ако изчислиш въздушното съпротивление,качеството на нафтата,наклона и доста други фактори,ще видиш с колко ще се промени.На Вейрона,за да вдигне от 360 до 407 са му нужни 301 коня,до 360 км/ч използва само 700те

Да,нещо такова казвам и аз.Но да оставиме Вейрона и др скъпи играчки-тях ще си ги позволиме в някой друг живот-и нашите каляски си вършат работа и за тях е думата :beer


Потребителски аватар
van4o_1.9TDI
Мнения: 109
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот van4o_1.9TDI » Сря 14 юли 2010 10:11


От много време насам и аз се канех да го махна, е вчера го махнах. Наистина има разлика поне за мен, не толкова във вървене а някакси мотора заработи по лесно и по лесно наема каточе ли, само забелязвам че като я понастъпя отзад доста изкъдява може би иска малко каране за да го изчисти.За разлика в шума невиждам освен че чувам вече турбото малко повече, а и също имаше един момент като бях с катализатора на 1-2 скорост като позасила и пусна малко ме риташе като че ли сега вече тва явление го няма. Така че който наистина е решил да го маха да не се чуди :beer


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот веселин » Сря 14 юли 2010 10:33


След махане - задължително ръчка два-три дни да се поиздуха нагара по тръбите - поне при мен беше ужасна гледка - три метра назад мятах чернилка :012: :roll:
Пренебрежимо малко ли е увеличението на разхода - ясно е че премахването на препятствия по пътя на газовете е добре за работата на двигателя , но все пак е смятано да работи с катализатор ??? :roll:
Поне при мен нямаше отрицателен ефект - но гърнетата са ми
http://www.ernst-hagen.de/html-en/produ ... remium.php


Потребителски аватар
van4o_1.9TDI
Мнения: 109
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот van4o_1.9TDI » Сря 14 юли 2010 10:50


За 3-те метра чернилка има нещо вярно, ама аз от вчера не съм го карал много за да го продухам, надявам се да се поизчисти. А какво имаш предвид за отрицателния ефект? :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта