


Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Здравейте. От 2 дни имам проблем с моето Пасатче. Колата е Пасат Б5 ТДИ 110к 1999 година. Онзи ден трябваше да отида до болницата и супер много бързах. Колата имаше малко гориво и тъй като нямах никакво време прецених, че ще ми стигне и че ще заредя на връщане. След като си тръгнах от болницата усетих как на всеки приблизително 4-5 секунди колата се задъхва все едно губи мощност след това пак тръгва и пак губи мощност. Докато трае това задъхване ако натисна газта почва да пуши доста и двигателя почва да ръмжи. Спрях на първата бензиностанция и заредих, но проблемът продължи. На какво може да се дължи този проблем. Благодаря предварително на всички отзовали се на помощ. Peace
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Колега, колко гориво сипа и колко време след това кара?
Напълно възможно е да е дръпнало въздух - ще се оправи
По-лошия вариант е да е засмукало боклуци по дъното на резервоара.
Смени поне горивния филтър.
Напълно възможно е да е дръпнало въздух - ще се оправи

По-лошия вариант е да е засмукало боклуци по дъното на резервоара.
Смени поне горивния филтър.
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
radotom написа:Колега, колко гориво сипа и колко време след това кара?
Напълно възможно е да е дръпнало въздух - ще се оправи
По-лошия вариант е да е засмукало боклуци по дъното на резервоара.
Смени поне горивния филтър.
Ами не съм карал много. Минал съм около не повече от десетина километра от тогава. Не смея да я карам


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Хммм... за 10км трябваше да издуха въздуха...
- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
radotom написа:Колега, колко гориво сипа и колко време след това кара?
Напълно възможно е да е дръпнало въздух - ще се оправи
По-лошия вариант е да е засмукало боклуци по дъното на резервоара.
Смени поне горивния филтър.
Съгласен!
Дмени горивен филтър, ако продължава ще плащаш за ремонт на помпа (ако подлежи).
Ако не се оправи след филтъра и се стигне до извода, че помпата е задръстена ми пиши, ще ти дам контакт със страшен майстор за дизелови помпи 50 лв за работа я вземе я не, но е в София и иска помпата да е демонтирана, а местополоьението е Железница - малко неудобно

Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
А мойта кола има ли клапан или някакво копче за обезвъздушаване, защото съм чувал, че дизелите имат такива.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
COOLBGT написа:А мойта кола има ли клапан или някакво копче за обезвъздушаване, защото съм чувал, че дизелите имат такива.
няма колега.просто я запали и погледни по марку4ите след филтъра дали минава само нафта или има и мехур4ета въздух.успех

- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Това с обезвъздушаването ми припомни на Нисан Патфайндър като решиш да вземеш завоя с вратите и веднага гасне
Та по случая има една гумена ръчна помпа като на апаратите за измерване на кръвно налягане, с която прилежно си обезвъздушаваш маркучите веднага след завоя, за да можеш да продължиш... страшна излагация
)))

Та по случая има една гумена ръчна помпа като на апаратите за измерване на кръвно налягане, с която прилежно си обезвъздушаваш маркучите веднага след завоя, за да можеш да продължиш... страшна излагация

Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Е при мене няма такова нещо. Днес имах повече време и заредих доста и се поразходих из София. Извадих и малко повечко душата и сега почти се оправи. Вече не пуши и по някога се усеща едно супер леко заглъхване. Но нито запушва, нито губи много мощнст. Мисля още малко да я потормозя утре. Как мислите, трябва ли да си сменя горивния филтър при положение, че преди около 3 седмици сменях маслото и всички филтри.
- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Колега,
1во в момента си натоварваш попмата
2ро като я "продухаш" мърсотията отива в помпата
3то една помпа стува 1000+лв, а ремонта и под 250 - 300лв не пада
1во в момента си натоварваш попмата
2ро като я "продухаш" мърсотията отива в помпата
3то една помпа стува 1000+лв, а ремонта и под 250 - 300лв не пада
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Siv написа:Колега,
1во в момента си натоварваш попмата
2ро като я "продухаш" мърсотията отива в помпата
3то една помпа стува 1000+лв, а ремонта и под 250 - 300лв не пада
Добре, но какво да направя. Ако горното го казваш, за да сменя горивния филтър ще го направя

- plkochev
- Мнения: 203
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Пасат Б5 ТДИ 110к проблем със задъхване на двигателя
Горивния филтър трябва да има една пробка за източване на мизериите ако има отвии я и виж какво ще потече.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта