Тежък случай - реставрацията на Bugsy...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Срам не срам, ще си прозная - доникъде
, майсторя си още един гараж сега за тенекеджийство
, копувам едно ЦО
и ще я метна да видим какво ще направя - имах едни палнове да ходя на екскурзия до Истамбул с колата, но като глрдам колко съм назад с времето, силно се съмнявам да ми се получи тая година...

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това за феролита и смолата е вярно, дори съм го пробвал ..1 желязо стоя 1 зима в локва и нищо му нямаше.
но проблема на колите не е гниенето отвън на вътре а точно обратното .... при смяна на температурата се получава конденз ... има в момента хубави материяли с които ..... преди боядисване се пръска / грунд за подцинковани ламарини - много е здрав/ кухините по купето и всичко от вътре, след боя се пръска с парафин ...... малко е друдоемко и бояджиите се мръщят
но проблема на колите не е гниенето отвън на вътре а точно обратното .... при смяна на температурата се получава конденз ... има в момента хубави материяли с които ..... преди боядисване се пръска / грунд за подцинковани ламарини - много е здрав/ кухините по купето и всичко от вътре, след боя се пръска с парафин ...... малко е друдоемко и бояджиите се мръщят
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Да раздвижа малко темата, че ще стане колата вече, а темата никаква я няма, та стигнал съм до тръбите за въздуха за парното или по-точно горната, днес направих 2 тръби, от които ще направя тетката за да закарам въздух на стъклото, за тръбите в рага единственото което ми изпадна са тези алуминиевите тръи като за въздуха отзаде на кожуха на мотора, обаче се чудя каква да намеря за да сложа в колонката защото за там трябва някъде около 30мм, а от тези станиолените най-малкто което намерих е 40мм., намерил съм една тръба за поливане - найлонова достатъчно здрава, но само 20мм, намерих и една 30мм от прахосмукачка
, кофтито е, че и 2-те могат да се разтопят при монтажа ма тетката, а ако ги сложа после има голяма вероятност да не успея, защото колонката е доста тясна, особенно като имаш и нещо в ръката, дайте някаква идея какво да сложа там, дори започвам да си мисля да си я направя тръбата от ламарина...

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ами да покажа докъде съм стигнал, с оговорката, че тези кърпежи са временни, всичко се прави набързо с цел да си карам колата 1-2 (въреки, че ще искарат и 10 )сезона и после ще си разделя купе шаси и ще си я направя 1- към 1. Това, че колата не е разделена бави много, а и всичко е по трудно, но понеже не ми се боядисва цялата наново реших да не разделям за да пазя боята, но разбира се разбрах че съм сгрешил, защото одавна да беше готова ако беше разделена, но човек се учи от грешките си, пък и на Bugsy се му върви да се уча и тесвам на него.
[img]h[img]http://i74.photobucket.com/albums/i268/bugman-bg/BUGSY/IMG_1555.jpg[/img]
само това бе останало от прага
новата редна част - стана точно копие, но по здрав от оригиналния(чисто нов) от който гледах защото е с 1,5мм вместо 1.0мм и заварката е плътен шев, а не точково, а и отдоло има една гредичка повече...
ето и допълнителния профил с перо, на което ще ляга дъното
от предните кърежи колонката не е била укрепена и беше влязла навътре, слязла надоли и отишла назад, но няколко крика и си дойде.
вратата излизаше на вънка, опираше в прага, и в задната колконка - сега е 6
сглобявам
преди да се затворят всички ламаринки се обработват с шкурка и осле със ZINGA (студено поцинковане)
тройника за парното - бая го омувах и тва измислих
за горе не намерих одходяща тръба и сложих от става руска рахосмукачка-искарала е 20г. ще искара и още...
всичко празно запълвам с минерална вата - която трябва да съхранява конденса
тука при едно от припалванията, чиято цел е да ме надъхват да стоя до по-късно и повече в гаража двигателя на Bugsy, който е изчисляван за 95 не бе доволен от 92 и се оита да добави, но сбърка адреса...
Това е засега, скоро още - кажете си мнението и не ми сестявайте критики...

[img]h[img]http://i74.photobucket.com/albums/i268/bugman-bg/BUGSY/IMG_1555.jpg[/img]
само това бе останало от прага
новата редна част - стана точно копие, но по здрав от оригиналния(чисто нов) от който гледах защото е с 1,5мм вместо 1.0мм и заварката е плътен шев, а не точково, а и отдоло има една гредичка повече...
ето и допълнителния профил с перо, на което ще ляга дъното
от предните кърежи колонката не е била укрепена и беше влязла навътре, слязла надоли и отишла назад, но няколко крика и си дойде.
вратата излизаше на вънка, опираше в прага, и в задната колконка - сега е 6
сглобявам
преди да се затворят всички ламаринки се обработват с шкурка и осле със ZINGA (студено поцинковане)
тройника за парното - бая го омувах и тва измислих
за горе не намерих одходяща тръба и сложих от става руска рахосмукачка-искарала е 20г. ще искара и още...
всичко празно запълвам с минерална вата - която трябва да съхранява конденса
тука при едно от припалванията, чиято цел е да ме надъхват да стоя до по-късно и повече в гаража двигателя на Bugsy, който е изчисляван за 95 не бе доволен от 92 и се оита да добави, но сбърка адреса...
Това е засега, скоро още - кажете си мнението и не ми сестявайте критики...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ми аз затова я слагам, белким събира влагата(конденса) с надеждата, че когато се пусне парното влагата от ватата ще се изпари, а от другаде влага няма да влиза ако ще и под вода да е колата, защото всички външни заварки запечатвам с 999 на Боди, след година-2 ще отворя прага и ще видя какво е и ако е нормално всичко така ще наравя всички коли, все някой трябва да тества - праговете са едно от най-слабите места на Костенура...
Да се похваля - от вчера Bugsy е с 2 карбуратора - 34-ки

Да се похваля - от вчера Bugsy е с 2 карбуратора - 34-ки
- batbobo
- Мнения: 193
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Доста работа си свършил и като гледам си на финала,
а за двете 34-ки супер аз чакам вече два месеца един старец да се качи на тавана си и да намери неговите още не ги знам какви са но имал на времето VW 1600сс някой от вариантите.
Мисля че мотора е бил typ 2
и не знам дали ще паснат смукателните тръби на моя
който е 1600 сс typ 1 с идикация AS
Иначе аз приключих с кърпенето преди два дена не съм разделял купе от шаси не съм я кърпил и аз а майстора но се справи добре
сега кит, шлайфане, боя, лак, тапицерия и съм готов
а за двете 34-ки супер аз чакам вече два месеца един старец да се качи на тавана си и да намери неговите още не ги знам какви са но имал на времето VW 1600сс някой от вариантите.
Мисля че мотора е бил typ 2
и не знам дали ще паснат смукателните тръби на моя
който е 1600 сс typ 1 с идикация AS
Иначе аз приключих с кърпенето преди два дена не съм разделял купе от шаси не съм я кърпил и аз а майстора но се справи добре
сега кит, шлайфане, боя, лак, тапицерия и съм готов
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
madcap написа:А праговете ако се запълнят с монтажна пяна няма ли да стане по добре, (просто мисля на глас) лесна е за монтаж, па и после се раздува и оплътнява навсякаде
Да може и да е по-добре, обаче тя гори доста добре и от заварките ще се запали и гледай купон после, иначе с тая пяна запушвах дуки и лепях ламарина(отворите на мигачите и броните са с пяна и върху нея поцинкована ламарина) на предното кърпене преди години и още не е мръднала...
Тая минералната вата трябва да се увие с нещо да е стегната, щото май от вибрациите ще стане на прах и ще се посипе долy и после няма да има как да се изсуши от парното и ще стане на каша май, обаче няма как да сложа найлон или нещо подобно вътре и единствено ми остава да тъпча повече:roll:
Последна промяна от BuGmaN на Пет 09 юни 2006 11:47, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
BuGmaN написа: подцинкована ламарина; посипе доло; конденса ;одавна; омувах; искарала е 20г. ще искара и още
бъгмане бе-умирам с тебе като те зачета бре момко! като някой първолак мама му стара! ай стегни се баси-големи хора сме. не върви да пишеме така!
поцинковам; долу; конденза; отдавна; умувам; изкарвам
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Праг
С многобройни прекъсвания най-после прагчето е готово. Изолацията отново е с минерална вата 4см., но понеже нямаше гладка плътна част се наложи да я увивам със скоч за да пристегне и после с алуминиево фолио(самозалепващо) и стана невероятно-добре, въпроса с конденза е решен тотално, а и ламарината е 1,5мм. Ако оригиналните прагове изкарват по 20г. то тоя би трябвало да изкара поне 40 и трябва да носи и кабрио
...


Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта


