Ами да покажа докъде съм стигнал, с оговорката, че тези кърпежи са временни, всичко се прави набързо с цел да си карам колата 1-2 (въреки, че ще искарат и 10 )сезона и после ще си разделя купе шаси и ще си я направя 1- към 1. Това, че колата не е разделена бави много, а и всичко е по трудно, но понеже не ми се боядисва цялата наново реших да не разделям за да пазя боята, но разбира се разбрах че съм сгрешил, защото одавна да беше готова ако беше разделена, но човек се учи от грешките си, пък и на Bugsy се му върви да се уча и тесвам на него.
[img]h[img]http://i74.photobucket.com/albums/i268/bugman-bg/BUGSY/IMG_1555.jpg[/img]
само това бе останало от прага
новата редна част - стана точно копие, но по здрав от оригиналния(чисто нов) от който гледах защото е с 1,5мм вместо 1.0мм и заварката е плътен шев, а не точково, а и отдоло има една гредичка повече...
ето и допълнителния профил с перо, на което ще ляга дъното
от предните кърежи колонката не е била укрепена и беше влязла навътре, слязла надоли и отишла назад, но няколко крика и си дойде.
вратата излизаше на вънка, опираше в прага, и в задната колконка - сега е 6
сглобявам
преди да се затворят всички ламаринки се обработват с шкурка и осле със ZINGA (студено поцинковане)
тройника за парното - бая го омувах и тва измислих
за горе не намерих одходяща тръба и сложих от става руска рахосмукачка-искарала е 20г. ще искара и още...
всичко празно запълвам с минерална вата - която трябва да съхранява конденса
тука при едно от припалванията, чиято цел е да ме надъхват да стоя до по-късно и повече в гаража двигателя на Bugsy, който е изчисляван за 95 не бе доволен от 92 и се оита да добави, но сбърка адреса...
Това е засега, скоро още - кажете си мнението и не ми сестявайте критики...
