MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот kirilex » Вто 13 юли 2010 21:08


Интересно аз пиквам на 1.3към 4400 и после държи до 5500 1 бар след тва 0.8 и съм 193 на гуми 320 330 нютона, надуй до 1.1 1.2 по добре ще е




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Вто 13 юли 2010 22:32


175 к.с. и 320 НМ на мотор или на колела?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 14 юли 2010 6:47


На колелата са.
Днес сутринта имах шанса да я покарам, по празните Софийски улици. Тоя бул. България ми се видя като малка тясна пресечка по едно време... осовата линия почна да се замазва... върви си колата и то прилчно :P :P :P


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот shpeki » Сря 14 юли 2010 9:36


Ами всички ти казахме, че с к04 няма да изкараш кой знае какви коне. Радвам се, че си признаваш и си се извинил най важно. Само газ оттук нататък. :drunk :drunk :drunk


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Сря 14 юли 2010 9:56


На мен лично 320 НМ на колела ми се виждат доста за това турбо, от друга страна само 175 к.с. се обясняват явно от това че тия 320НМ ги държи много малко в оборотния диапазон и после рязко падат, един вид сетъпа в момента е малко като дизел, много момент в ниски обороти в голямо умиране в качването на оборотите. От друга страна тия 320НМ ми се вижда че идват с голям лаг, чак на 3600 об. при толкова малко турбо.
Знам 1.8Т-та с подобен въртящ момента които са над 300 к.с., но просто момента го има до 7000-7500 оборота и от там, съвсем друга мощнот и вървене.

Интересно да я замериш на 400 м сега как ще се представи. :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 14 юли 2010 10:50


Шпеки, както написах и по-горе, ще се мъчим да изцедим още от това турбо, все още не си признавам, че неможе повече :)

МК4, ако искаш можем да я замерим с Г-тека. Нали ти имаше такова нещо :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Kozunak » Сря 14 юли 2010 12:59


sk. написа:На колелата са.
Днес сутринта имах шанса да я покарам, по празните Софийски улици. Тоя бул. България ми се видя като малка тясна пресечка по едно време... осовата линия почна да се замазва... върви си колата и то прилчно :P :P :P


На колелата на кое дино? В Пловдив ли?


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот shpeki » Сря 14 юли 2010 13:07


sk. написа:Шпеки, както написах и по-горе, ще се мъчим да изцедим още от това турбо, все още не си признавам, че неможе повече :)

МК4, ако искаш можем да я замерим с Г-тека. Нали ти имаше такова нещо :)

А повече не могат ли да вдигнат налягането или турбината няма да го понесе.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 14 юли 2010 13:22


Проблема е че неможе да задържи бууст-а. А след 4500 оборота е нека бъде тишина. Затова се съмняваме в гърнетата, може би не смогват, нз.. Иначе мегдан има до 1.5 бара ще издържи сигурно :) На диното в Пловдив е мерена и правена колата. Чух че било леко "песимистично" настроено това дино :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Kozunak » Сря 14 юли 2010 13:53


Песимистично?! :lol: Точно щях да кажа, че тва са ти коне на мотора.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот niikoo_1 » Сря 14 юли 2010 13:55


Няма да издържи на 1.5бара според мен, те за истинските ККК К04/02? казват, че не са препоръчителни такива налягания, така, че не се лакоми за да не го счупиш...


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот shpeki » Сря 14 юли 2010 14:08


Kozunak написа:Песимистично?! :lol: Точно щях да кажа, че тва са ти коне на мотора.

Е няма как, той нали написа че му върви повече отпреди. А е бил с чип.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 14 юли 2010 14:13


Не бях с чип а с ремап от ХЕЕД ;) Беше около 135кс на колелата. Говорихме с колегата МК4, да замерим в петък едни 400м.
Бтв за тия динота едно читаво не съм чул да има... :lol: Все на някой нещо не му харесва. На Келеша било преувеличавало, на ХЕЕД и то лъжело, на Маднес пък било на мотора.. човек да незнае къде да си закара колата вече :lol:


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот shpeki » Сря 14 юли 2010 14:17


Проблема е, че няма две еднакво калибрирани.


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот gad3n_ » Сря 14 юли 2010 15:02


или просто на хората не им харесват резултатите :) на маднес диното е вярно мерени са много коли някои почти чисто нови и си вадят конете по книжка +/- 1-2 коня ... иначе диното мери коне на вала а не на колелата!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта