Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PL 16v » Пет 16 юли 2010 12:00


Адаша много хубав станал с гуми и подложки,като се сетя колко нисък беше,сега е истински синхро!!!
ще имаме ли барово оборудване :banana ,онази Веска ,обажда ли се?




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пет 16 юли 2010 19:16


PL 16v написа:Адаша много хубав станал с гуми и подложки,като се сетя колко нисък беше,сега е истински синхро!!!
ще имаме ли барово оборудване :banana ,онази Веска ,обажда ли се?


Абе той и преди си беше готин, ама с тези ниски автомобилни гуми...смях :mrgreen:
За сега нямало да продават, ама щяла да ми запази тела, ако си променят мнението да се чуем.Аз да не съм спирка да ги чакам, мисля в понеделник да се обадя на пича с бургаското кемперче и ще говорим :)


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пон 26 юли 2010 19:33


Ето и малко инфо на тема фарове.Преди няколко месеца направо се изненадах. като попаднах на обява в която се продаваше товарен бус Т3 с маска, фарове и халогени Projekt Zwo .Подобен комплект в Германия струва около 450 Евро.Аз успях да ги спазаря за 100 лв. Вярно състоянието им не беше цветущо, но с малко освежаване, нещата се промениха доста.

Изображение

Изображение

Това е горната маска с халогените, основните фарове са някакво странно изпълнение с дебели лупи.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Крушките на тези фарове са H3 а на халогените H2, което се оказа малко проблемно с намирането на този стандарт, който по думите на продавачите почти не се използва вече.

Изображение

В оригинал окабеляването си за стандартни фарове с крушка H4.За да не натоварвам инсталацията излишно, окабелихме и изградихме наново цялата инсталация за фаровете.Две релета управляват фаровете и горните халогени, едно реле включва долните халогени, като използвах оригиналния ключ на таблото за фаровете за мъгла.Смених и мигачите, тези са за USA пазара и имат вграден допълнителен габарит в тях.

Изображение

Всички маски бяха боядисани със специална боя за пластмаса.Преди боядисването си поиграх с поялника да ремонтирам забележките и да изградя отчупените парчета.След това използвах кит на Новол за пластмасови детайли, шкурене и боядисване.Направо като от магазина станаха :D

Изображение

Фаровете бяха измити и се оказа че не са толкова зле, колкото изглеждаха в началото.Планките ги изчистих и боядисах с епоксиден грунд.

Изображение

Изображение

Инсталацията навсякъде е добре запоена и изолирана с термосвиваем шлаух.

Изображение

Изображение

Изображение

За съжаление само единия от долните халогени ми е здрав, другия е с някакво измислено стъкло и за сега няма да го монтирам, ще търся друг от ebay.

Изображение


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пет 30 юли 2010 13:22


И така в края на миналата седмица изпратих турбото за ремонт във Варна.Колегите го тестваха и наистина се оказа че изпуска мъничко масло.Отремонтираха го срещу 420 лв. и във вторник пристигна.

Изображение

Изображение

Освен гаранционната карта пристигна и тази графика, която ми се строи много странна.

Изображение

Стана ми чудно защо реалните резултати на турбото, не са като зададените.Монтирах турбото и се оказа че надува е много по-малък от предписания.Закачихме се за компа на двигателя и започнахме тестове.В реално време карам и сравняваме графиките между зададените и получените стойности.На няколко пъти спряхме да донастроим турбото, след което двете графики вече се изравниха и вървежа осезаемо се подобри.

Изображение

Турбото дойде направо ново след ремонта.

Изображение

Изображение

За сега приключих с двигателя (надявам се:), използвах момента да сменя маслото с което промих двигателя след ремонта и вече съм с пълна синтетика 5W40 Фукс и нов филтър.От тук продължавам с екстериора.Брони, лебедки, стълбичка, стойка за резервната гума и т.н.

Изображение


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BRUKLLIN » Съб 14 авг 2010 9:36


Браво за ентусиазма колега!!!!!!! :bowdown
Прочетох ти цялата тема и направо не ми се искаше да свършва!!!!!!!!
:applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Чет 09 сеп 2010 20:40


Малко допълнение към темата, след като направих нов изпускателен колектор, днес сложих новите джанти на проекта, немски Риал 16х7.5 ЕТ 35 и се побраха на косъм ;)

Изображение

Изображение

Изображение

Единствено ме дразни че нямам още една такава джанта за резервната.Плана е в началото на другата седмица да направя стълбичка за задната врата и на нея да монтирам резервната гума.След това тръбни брони, лебедка и т.н.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Още оферти за Бус Синхро, качвам ги тук за да остане информацията за тях, дано е от помощ за някой бъдеш мераклия :)

Цена 3000 лв.
Два блокажа,1.6ТД, застраховка, преглед, 1990г.
0899828475
Перник

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

---------------------------------------------------------------------------------------
Vw Transporter

Цена 3 500 лв.
Дата на производство май 1985 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 91 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Пътнически
Брой места 8
Брой оси 2
Пробег 250000 км
Цвят Кафяв
4x4, Газова уредба, Халогенни фарове
0888 803 423
София

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

---------------------------------------------------------------------------------------------

Vw Transporter
Цена 5 499 лв.
Дата на производство май 1985 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 80 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Пътнически
Брой места 9
Товароносимост 1000 кг.
Брой оси 2
Пробег 120000 км
Цвят Бял
4x4, Аларма, Газова уредба, Кожен салон, Лети джанти, Металик, Стерео уредба, Центр. заключване.
0888 803 423
София

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Vw Transporter 4x4
Цена 3 000 лв.
Дата на производство април 1987 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 112 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Пътнически
Брой места 7
Товароносимост 2000 кг.
Брой оси 2
Пробег 150000 км
Цвят Кафяв
4x4, Бартер, Газова уредба, Застраховка, Климатик, Серво управление, Стерео уредба
0898 796 245
Силистра

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Вто 09 ное 2010 0:51


Да добавя още малко инфо за проекта.Понеже наближава сбирката на бусовете в София, реших да си сменям спирачните дискове, барабани и накладки.Конверсията с дискове отзад и по-големи вентилирани дискове ще я оставя за догодина (омръзна ми да правя, искам да карам :mrgreen: ).И така първо се обзаведох с необходимите части:

Барабани Цимерман

Изображение

Изображение

Предни дискове ФТЕ

Изображение

Изображение

Накладки Паджит

Изображение

Изображение

Ето и как се сменят предните накладки.Лашкате гайките на джантата и вдигате с крика.

Изображение

Махате тапите на водачите и ги развивате с шестограм 7

Изображение

Изображение

След като ги извадите, отвивате и главните крепящи болтове с камък 22

Изображение

Изображение

Изображение

Отстраняваме старото феродо, почистваме с флекс и телена четка полепналата мръсотия.
Развиваме малкия фиксиращ болт на диска, като за контра ползваме някаква щанга.

Изображение

Изображение

Монтираме новия диск и затягаме болта.

Изображение

Новите накладки са на мястото си.

Изображение

Затягаме главните болтове.

Изображение

Нахлузваме подвижната част с буталото и затягаме водачите.

Изображение

Ето го и крайният резултат.

Изображение

Задните накладки не снимах как се сменят, но мисля че няма и какво толкова да се обърка.Докато сменях барабаните, забелязах че едното цилиндърче изпуска и поръчах две нови ФТЕ, защото не ми се чака да текне и другото.Утре ще ги сменя и ще използвам повода, да подновя спирачната течност в системата.


Потребителски аватар
tZv3t0zAr
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 15 май 2009 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот tZv3t0zAr » Пет 12 ное 2010 20:02


Амортесьорите Траял Мастър за този бус ли са произведени или ги подбра по размер ?
Също така при поръчката на пружините каква информация предостави на хората от завода (какви характеристики) и също така каква им беше цената ?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пет 12 ное 2010 20:07


tZv3t0zAr написа:Амортесьорите Траял Мастър за този бус ли са произведени или ги подбра по размер ?
Също така при поръчката на пружините каква информация предостави на хората от завода (какви характеристики) и също така каква им беше цената ?


Здравей, да амовете са произведени слециално за Т3 Синхро и са закупени от този сайт за 490 евро: http://www.syncro-services.com/index_modi_eng.html
Имам инфо за характеристиките на оригиналните пружини, както и за спортните на Saikel, за съжаление в завода си прехвърляха поръчката и накрая се издъниха, не съм доволен.Цената беше 350 лв. за комплекта.


Потребителски аватар
denkobg
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 14 мар 2010 0:20
Автомобил: VW T3 Caravelle
Двигател: DG-1990
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот denkobg » Съб 13 ное 2010 19:04


Ванка здрасти,можеш ли да ми кажеш дали мога да сложа на нормално Т3 пружини и амове от Т3 Синхро :?:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Съб 13 ное 2010 22:04


denkobg написа:Ванка здрасти,можеш ли да ми кажеш дали мога да сложа на нормално Т3 пружини и амове от Т3 Синхро :?:


Може ама не знам от къде ще намериш, освен това пружините на синхрото са по-стегнати и ще вози твърдо.Каква ти е идеята ?


Потребителски аватар
denkobg
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 14 мар 2010 0:20
Автомобил: VW T3 Caravelle
Двигател: DG-1990
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот denkobg » Съб 13 ное 2010 22:37


искам да го вдигна още малко


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Съб 13 ное 2010 22:52


denkobg написа:искам да го вдигна още малко


В грешка си, с на синхрото ще стане по-нисък :)
Предната пружина е по-къса, защото долната и част е изнесена по-нагоре, заради предната полуоска, която минава под нея.


Потребителски аватар
denkobg
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 14 мар 2010 0:20
Автомобил: VW T3 Caravelle
Двигател: DG-1990
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот denkobg » Съб 13 ное 2010 23:06


мерси Ванка ше му търсим лека трябва малко да го вдигна


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Съб 13 ное 2010 23:40


denkobg написа:мерси Ванка ше му търсим лека трябва малко да го вдигна


По чуждите форуми чета че на синхрото слагат пружини от 2WD, ама май ставало много високо.Трябва да търсиш и по-дълги амове, a такива са само тунинговите.Предните поне със сигурност трябва да вземеш някакви подобрени.



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта