



Въпрос за обслужване на 1.9TDI-PD AJM
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Въпрос за обслужване на 1.9TDI-PD AJM
Колеги, при обслужване (на 90к км) сменя ли се вискосъединителя на охлаждащата перка ? Нямам идея работи ли или не, колата не е вдигала повече от 90гр. без значение от това дали катеря наклон по чер път на първа или карам с 200 ... Питането ми е свързано с това, че 80% от AJM моторите по моргите са прегряти, казват заради водна помпа, но знам ли 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Въпрос за обслужване на 1.9TDI-PD AJM
Водна помпа обезателно се сменя. Оригиналната на първото голямо обслужване, после с всеки ремък на 40-50К 

- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Въпрос за обслужване на 1.9TDI-PD AJM
водна помпа и термостат е ясно, за виското ми беше питането. А обслужването и го дават на 60к мили или 90к км
Re: Въпрос за обслужване на 1.9TDI-PD AJM
абе незнам какви прегрети мотори си виждал ама аз карах моя поне 6 7к преди да разбера че перките не работят а относно обслужването на 10 15к масла и филтри в зависимост от маслото а на 50 пълното обслужване като при покупка ако има някакви ядове с перката като пуснеш климатика веднага ще разбереш
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за обслужване на 1.9TDI-PD AJM
виско съединителя се сменя ако е дал фира а именно при изгасен мотор трябва на ръка съвсем леко да можеш да движиш перката ако не помръдва значи е спекъл.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта