Колеги,вчера завършихме пасата.Ефекта е поразителен.Забавихме се толкова много (цялата седмица) защото всеки работа има,а и е на работа,пък и не беше спешно нужна колата,иначе още във понеделник щеше да е готова.
Взех рециклираните носачи,монтирахме ги безпроблемно....всъщност големия заден носач,има проблем с ваденето на болта му и от двете страни,от пасажерската трябва да се откачи гумения тампон който държи тръбите за нафтата,а от шофьорската страна,да се набие с чук,другия голям нoсач (предния долен) не сме ги сваляли,защото майстора каза,че не ги правил.И да знаете

този същия носач долния извития,извивката се слага към фаровете,а не обратно,иначе можете да се движите само направо

както вече разбрахме опитно.Но тази грешка беше допусната в еуфорията,че сглобихме останалата част от колата за половин час,след това беше поправена много бързо.Качихме се и

такава разлика във возията има,че ако има начин в годината два пъти ще ги рециклирам тия носачи.Ходихме на стенд,имаше малкок разминаване и то по голямото беше на задните колела и сега е кораб.
Равносметката- 2 големи тампона по 38лв. = 76 лв (споменах,че носача на амортесьора не сме го рециклирали)
4 малки тампона уж Делфи по 6 лв. = 24 лв. или иначе казано точно 100 лв за тампони.
Работата-по 11 лв на носач-общо 66 лв. или общо 166 лв. за всичко.... + 2 пепсита и 8 бири

,с това приключихме.
При обявена цена от 1300лв. на комплект носачи + работа в сервиз,170 лв. ми се виждат леко казано идеални.10-15к км да изкарат тия носачи,пак е нещо.
За този майстор,всички го похвалиха,и двама стендаджии,и други хора които сме питали,вече,въздействието на километрите и времето,ще ви кажа как се отразява на тези.
Успех на тези които решават сами да се преборят с който и да е проблем

желание имаш ли-решение се намира винаги.