изкл. ми турбото на 4к оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Skip_209
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Софията

изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот Skip_209 » Сря 21 юли 2010 20:54


Здравейте от вчера съм собственик на Венто 1,9тди,днес я посръчках и разбрах че на 4хил. оборота колата забива предницата и според мен турбото изключва,някой да има идея от какво може да е това,дали ако я закача на диагностика ще се разбере?
И още един въпрос имам - гледам че моторите са различни видове,как да разбера моя какъв е?
мерси предварително




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот enigma79 » Сря 21 юли 2010 20:56


Skip_209 написа:И още един въпрос имам - гледам че моторите са различни видове,как да разбера моя какъв е?
мерси предварително

Като си погледнеш в големия талон,а за другото я закачи на VAG-COM,там ще си покаже :да:


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот 6669 » Сря 21 юли 2010 20:57


Мотора е или 1Z(90ps) или АFN(110ps) :wink:


cobra_11
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот cobra_11 » Сря 21 юли 2010 21:23


Щом изключва на 4хил.об./мин значи всичко е наред .


Потребителски аватар
profesor humel
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот profesor humel » Сря 21 юли 2010 21:27


трябва да е AFN, 1Z изкльчва на 3 и нещо


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот SACHO7803 » Сря 21 юли 2010 22:07


да бе...1z изключва на 3 и нещо а по старите дизели изключват на 2 и нещо :lol: глууууууупостиии.човека си има проблем.диагностика и после.....размисли и страсти :D


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот mupk0 » Сря 21 юли 2010 22:22


А след като забие вдига ли макар и бавно оборотите?Или просто стига 4000 и умира?


Иначе за сверка:
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,000 rpm; 202 newton metres (149 ft·lbf) @ 1,900 rpm — 1Z, AHU
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 3,750 rpm; 210 newton metres (155 ft·lbf) @ 1,900 rpm — AGR, AHH, ALE, ALH
81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) @ 4,150 rpm; 235 newton metres (173 ft·lbf) @ 1,900 rpm — AFN, AHF, ASV, AVG


Потребителски аватар
Skip_209
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Софията

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот Skip_209 » Чет 22 юли 2010 0:01


до колкото знам от предишния собственик колата е 90к.с.,а големия талон още не е в мен
като стигне 4к забива муцуна и отзад става мъгла от сажди,карал съм други тд-та и са спирали на 5к но не и да забиват муцуна


Потребителски аватар
lisizata
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 16 мар 2009 1:29
Автомобил: PASSAT TDI
Двигател: ATJ
Местоположение: София

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот lisizata » Чет 22 юли 2010 0:30


сори че ползвам темата на колегата . може ли и аз да питам и на мен ми се е случвало на около 4хил. оборота изкл. турбото и после нема турбо докато не загася колата и като я запаля отново и то се оправя от какво е :bowdown


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот 6669 » Чет 22 юли 2010 0:37


Колата влиза в авариен режим. :wink:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот mupk0 » Чет 22 юли 2010 7:57


Относно аварийният режим от 2ма приятели мога да кажа следните 2 неща:
На единият маркуча за вакуум-а ,който влиза в МАП-а се беше откачил и колата забиваше и влизаше в авариен режим.След подмяната на целият маркуч проблема се оправи.
На вторият има една малка вакуум клапа,която струва 70лв,и заради нея колата влиза в авариен режим или пренадува.Доколкото помня това беше вакуум клапа,но на външен вид изглежда като бутилчица, в която влиза и излиза 1 вакуум.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот krasio00o » Чет 22 юли 2010 7:58


cobra_11 написа:Щом изключва на 4хил.об./мин значи всичко е наред .


и аз мисля като колегата да не говорим ,че 5 к об/са твърде високи за дизел.На всички предавки ли ти забива на 4к/об или на определени?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот mupk0 » Чет 22 юли 2010 8:06


Skip_209 написа:до колкото знам от предишния собственик колата е 90к.с.,а големия талон още не е в мен
като стигне 4к забива муцуна и отзад става мъгла от сажди,карал съм други тд-та и са спирали на 5к но не и да забиват муцуна

66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,000 rpm; 202 newton metres (149 ft·lbf) @ 1,900 rpm — 1Z, AHU
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 3,750 rpm; 210 newton metres (155 ft·lbf) @ 1,900 rpm — AGR, AHH, ALE, ALH

Абсолютно наред си е ! Щом колата ти е 90 коня имаш вариянт да е от тези 6 модела по-горе.Какво виждаш 4 от тях имат ограничител на 3750,а другите два(явно единият е твой) забива на точно 4000.


Потребителски аватар
Skip_209
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Софията

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот Skip_209 » Чет 22 юли 2010 9:44


де да знам,все пак ще я закача днес на диагностиката да я прегледаме,
пробвах я само на втора скорост несъм се замислил да пробвам и на другите


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот SoManyRetards » Чет 22 юли 2010 17:03


Не че искам да се заяждам, ама колега, ти какво очакваш от колата?Да е самолет ли? :screwy
Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави! :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта