Здравейте от вчера съм собственик на Венто 1,9тди,днес я посръчках и разбрах че на 4хил. оборота колата забива предницата и според мен турбото изключва,някой да има идея от какво може да е това,дали ако я закача на диагностика ще се разбере?
И още един въпрос имам - гледам че моторите са различни видове,как да разбера моя какъв е?
мерси предварително



изкл. ми турбото на 4к оборота
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
Skip_209 написа:И още един въпрос имам - гледам че моторите са различни видове,как да разбера моя какъв е?
мерси предварително
Като си погледнеш в големия талон,а за другото я закачи на VAG-COM,там ще си покаже

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
Мотора е или 1Z(90ps) или АFN(110ps) 

-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Благоевград
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
Щом изключва на 4хил.об./мин значи всичко е наред .
- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
трябва да е AFN, 1Z изкльчва на 3 и нещо
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
да бе...1z изключва на 3 и нещо а по старите дизели изключват на 2 и нещо
глууууууупостиии.човека си има проблем.диагностика и после.....размисли и страсти 


- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
А след като забие вдига ли макар и бавно оборотите?Или просто стига 4000 и умира?
Иначе за сверка:
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,000 rpm; 202 newton metres (149 ft·lbf) @ 1,900 rpm — 1Z, AHU
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 3,750 rpm; 210 newton metres (155 ft·lbf) @ 1,900 rpm — AGR, AHH, ALE, ALH
81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) @ 4,150 rpm; 235 newton metres (173 ft·lbf) @ 1,900 rpm — AFN, AHF, ASV, AVG
Иначе за сверка:
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,000 rpm; 202 newton metres (149 ft·lbf) @ 1,900 rpm — 1Z, AHU
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 3,750 rpm; 210 newton metres (155 ft·lbf) @ 1,900 rpm — AGR, AHH, ALE, ALH
81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) @ 4,150 rpm; 235 newton metres (173 ft·lbf) @ 1,900 rpm — AFN, AHF, ASV, AVG
- Skip_209
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Софията
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
до колкото знам от предишния собственик колата е 90к.с.,а големия талон още не е в мен
като стигне 4к забива муцуна и отзад става мъгла от сажди,карал съм други тд-та и са спирали на 5к но не и да забиват муцуна
като стигне 4к забива муцуна и отзад става мъгла от сажди,карал съм други тд-та и са спирали на 5к но не и да забиват муцуна
- lisizata
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 1:29
- Автомобил: PASSAT TDI
- Двигател: ATJ
- Местоположение: София
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
сори че ползвам темата на колегата . може ли и аз да питам и на мен ми се е случвало на около 4хил. оборота изкл. турбото и после нема турбо докато не загася колата и като я запаля отново и то се оправя от какво е 

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
Колата влиза в авариен режим. 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
Относно аварийният режим от 2ма приятели мога да кажа следните 2 неща:
На единият маркуча за вакуум-а ,който влиза в МАП-а се беше откачил и колата забиваше и влизаше в авариен режим.След подмяната на целият маркуч проблема се оправи.
На вторият има една малка вакуум клапа,която струва 70лв,и заради нея колата влиза в авариен режим или пренадува.Доколкото помня това беше вакуум клапа,но на външен вид изглежда като бутилчица, в която влиза и излиза 1 вакуум.
На единият маркуча за вакуум-а ,който влиза в МАП-а се беше откачил и колата забиваше и влизаше в авариен режим.След подмяната на целият маркуч проблема се оправи.
На вторият има една малка вакуум клапа,която струва 70лв,и заради нея колата влиза в авариен режим или пренадува.Доколкото помня това беше вакуум клапа,но на външен вид изглежда като бутилчица, в която влиза и излиза 1 вакуум.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
cobra_11 написа:Щом изключва на 4хил.об./мин значи всичко е наред .
и аз мисля като колегата да не говорим ,че 5 к об/са твърде високи за дизел.На всички предавки ли ти забива на 4к/об или на определени?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
Skip_209 написа:до колкото знам от предишния собственик колата е 90к.с.,а големия талон още не е в мен
като стигне 4к забива муцуна и отзад става мъгла от сажди,карал съм други тд-та и са спирали на 5к но не и да забиват муцуна
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,000 rpm; 202 newton metres (149 ft·lbf) @ 1,900 rpm — 1Z, AHU
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 3,750 rpm; 210 newton metres (155 ft·lbf) @ 1,900 rpm — AGR, AHH, ALE, ALH
Абсолютно наред си е ! Щом колата ти е 90 коня имаш вариянт да е от тези 6 модела по-горе.Какво виждаш 4 от тях имат ограничител на 3750,а другите два(явно единият е твой) забива на точно 4000.
- Skip_209
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Софията
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
де да знам,все пак ще я закача днес на диагностиката да я прегледаме,
пробвах я само на втора скорост несъм се замислил да пробвам и на другите
пробвах я само на втора скорост несъм се замислил да пробвам и на другите
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
Не че искам да се заяждам, ама колега, ти какво очакваш от колата?Да е самолет ли?
Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави!

Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта