znainainai написа:enigma79 написа:Това е по добре от колкото на вратата,тъй като с дясната ръка включваме скоростите и с лявата държим волана,ако са на дръжката на вратата,става едно.Така премахнати от вратата е по добре от гледна точка не на красотата,а на практичноста

Чшшшшшшшшшшшшшшшш ти п...ка нямаш ли си бре? Те тия копчета да не са за игра. Аз като вляза във колата ги смъквам а като изляза комфорта ги вдига. А подкарам ли климатрона да лъха студено няма и да ги смъквам даже
За каква практичност говориш не ги ползваш през 5 сек. че да търсиш практичност. А и ако си спомниш какво те е учил инструктора едно време къде се слагат ръцете бе? Май беше на 2 без 10

Швабата не е прост човек щом и сега ги слага на вратите явно има причина

Ами имам,ама нея показвам

Ако говорим за швабата,то при опелите също е шваба

Това с климатика и комфорта искаш да ти завиждам ли

Май най добре ги е измислил японеца,има толкова копчета на вратата,че на някои модели не могат да поберат и за огледалата там

Доста често като седна на японския дизел,вместо да си отварям моя прозорец,отварям задния,в този момент се чудя да карам ли,или да гледам кой прозерец нацелих да отворя,извода,ако ги бяха сложели където им е мястото,проблеми нямаше да имам

Аз съм за извън вратата,има достатъчно място около лоста на скоростите,на вратата само за огледалата,те се нагласят преди да тръгна на път,ако има нужда,а иначе за прозорците,като нямам студена духалка,винаги трябва да регулирам температурата от прозореца
