



изкл. ми турбото на 4к оборота
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
и аз така мисля 

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
ХХАхаххахааххахаххааххахахахахах изключи турбото... сигурно има и бутон когато искаш да го включиш и изключиш стига с тия глупости с изключването...
- Skip_209
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Софията
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
jos написа:Не че искам да се заяждам, ама колега, ти какво очакваш от колата?Да е самолет ли?![]()
Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави!
не искам да е самолет,може би съм се изразил не както трябва в първия пост,по скоро трябваше да питам дали е нормално,понеже преди няколко години съм карал браво жтд и то изключваше на 5к и затова ми стана странно.
а и досега съм карал само бензинови коли и много от дизели не разбирам,но всички коли които съм карал ограничителя е бил в червената зона на оборотомера(и на бравото също)

- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
Skip_209 написа:jos написа:Не че искам да се заяждам, ама колега, ти какво очакваш от колата?Да е самолет ли?![]()
Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави!
не искам да е самолет,може би съм се изразил не както трябва в първия пост,по скоро трябваше да питам дали е нормално,понеже преди няколко години съм карал браво жтд и то изключваше на 5к и затова ми стана странно.
а и досега съм карал само бензинови коли и много от дизели не разбирам,но всички коли които съм карал ограничителя е бил в червената зона на оборотомера(и на бравото също)
Искам да ти кажа, че е нормално "дизел" да е тромав след тези обороти.Ако колата си ти набира между 1800 - 3000 и не забива на 120км/ч., карай си и си свиркай.

- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: изкл. ми турбото на 4к оборота
jos написа:Skip_209 написа:jos написа:Не че искам да се заяждам, ама колега, ти какво очакваш от колата?Да е самолет ли?![]()
Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави!
не искам да е самолет,може би съм се изразил не както трябва в първия пост,по скоро трябваше да питам дали е нормално,понеже преди няколко години съм карал браво жтд и то изключваше на 5к и затова ми стана странно.
а и досега съм карал само бензинови коли и много от дизели не разбирам,но всички коли които съм карал ограничителя е бил в червената зона на оборотомера(и на бравото също)
Искам да ти кажа, че е нормално "дизел" да е тромав след тези обороти.Ако колата си ти набира между 1800 - 3000 и не забива на 120км/ч., карай си и си свиркай.
Точно там е разковничето,на тди-то не е нужно да му вадиш душата за да върви

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта