изкл. ми турбото на 4к оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот vaskog » Чет 22 юли 2010 17:06


и аз така мисля :да:




Physicx
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот Physicx » Чет 22 юли 2010 17:22


ХХАхаххахааххахаххааххахахахахах изключи турбото... сигурно има и бутон когато искаш да го включиш и изключиш стига с тия глупости с изключването...


Потребителски аватар
Skip_209
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Софията

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот Skip_209 » Чет 22 юли 2010 18:05


jos написа:Не че искам да се заяждам, ама колега, ти какво очакваш от колата?Да е самолет ли? :screwy
Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави! :wink:



не искам да е самолет,може би съм се изразил не както трябва в първия пост,по скоро трябваше да питам дали е нормално,понеже преди няколко години съм карал браво жтд и то изключваше на 5к и затова ми стана странно.
а и досега съм карал само бензинови коли и много от дизели не разбирам,но всички коли които съм карал ограничителя е бил в червената зона на оборотомера(и на бравото също) :beer


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот SoManyRetards » Чет 22 юли 2010 18:46


Skip_209 написа:
jos написа:Не че искам да се заяждам, ама колега, ти какво очакваш от колата?Да е самолет ли? :screwy
Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави! :wink:



не искам да е самолет,може би съм се изразил не както трябва в първия пост,по скоро трябваше да питам дали е нормално,понеже преди няколко години съм карал браво жтд и то изключваше на 5к и затова ми стана странно.
а и досега съм карал само бензинови коли и много от дизели не разбирам,но всички коли които съм карал ограничителя е бил в червената зона на оборотомера(и на бравото също) :beer


Искам да ти кажа, че е нормално "дизел" да е тромав след тези обороти.Ако колата си ти набира между 1800 - 3000 и не забива на 120км/ч., карай си и си свиркай. :да:


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: изкл. ми турбото на 4к оборота

Мнениеот krasio00o » Чет 22 юли 2010 20:27


jos написа:
Skip_209 написа:
jos написа:Не че искам да се заяждам, ама колега, ти какво очакваш от колата?Да е самолет ли? :screwy
Според мен си е напълно нормално след 4000 оборота да ти спре турбото, следователно да спре и да набира.Както се е изразил в по-горен пост колегата "krasio00o", за дизел, тези обороти са си множко.
Поздрави! :wink:



не искам да е самолет,може би съм се изразил не както трябва в първия пост,по скоро трябваше да питам дали е нормално,понеже преди няколко години съм карал браво жтд и то изключваше на 5к и затова ми стана странно.
а и досега съм карал само бензинови коли и много от дизели не разбирам,но всички коли които съм карал ограничителя е бил в червената зона на оборотомера(и на бравото също) :beer


Искам да ти кажа, че е нормално "дизел" да е тромав след тези обороти.Ако колата си ти набира между 1800 - 3000 и не забива на 120км/ч., карай си и си свиркай. :да:


Точно там е разковничето,на тди-то не е нужно да му вадиш душата за да върви :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 38 госта