MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот rabotnika » Чет 22 юли 2010 17:54


set16v написа:
nikdata написа:@rabotnika, виж тук http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=16 е обяснено до последната капка информация която можеш да получиш за обща култура и не нападай така че ставаш смешен. Никъде не съм писал че 300 коня могат да се видят в таблица или такива глупости които дранкаш. Прочети хубаво какво съм написал и тогава ме критикувай. Под синхрон имам предвид че трябва да работят по такъв начин че да дават най точната информация за въздуха и изгорелите газове (ако искаш си направи тест щом си толкова отворен направи си даунпайп и сложи ламда-сондата на 2 см по близо до турбината или обратното 2 см по далеч и ще видиш тогава какви глупости ти дранкам като почне да ти гори много или пак ти прекъсва колата)Тук имам приятел грък който има S3 и в момента е 450 коня и 4 пъти му изгаря дебитметъра докато се установи че въздушния поток при всмукване е много силен и като се покара колата 15-20 минути както трябва изгаря и го хвърляш тоя дебитметър. за обща информация дебитметъра на S3 е 80мм а не като на 150/180 коня AudiTT/Seat Leon/Golf/Ibisa/Fabia и др. 70мм На 100 метра от моята работилница има много голям и реномиран сервиз за тунинговане и тестване на коли имат си и дино имат си и специалисти някой неща съм ги виждал за други съм помагал а за трети съм питал. След като в България има много специалисти защо за по големи проекти българина ползва услугите на чуждестранни специалисти. Щото се пишат в България за много умни и много знащи затова хорица които работят като това момче "sk." и си изкарват парите с труд се чудят кое е било проблема в крайна сметка калпавите части или калпавите майстори и си казва накрая "нали всико беше ново" "нали за този майстор има много добри отзиви" и т.н.
Надявам се да прочетеш добре какво пише на линка който ти постнах по-нагоре че да не те затапват хората.
Надявам се да не се сърдиш но това е форум за споделяне а който е писал нещо глупости то се усеща веднага.

п.с Тази информация в линка по горе е постната в дизел форум което не значи че е само за дизел защото съм звънял и съм питал.



:shock
ее човек :063: чета ти постовете и се чудя дали нещо преводача не ти се е скапал,спри с глупостите си /това за което пишеш е някакъв абсурден преразказ от който не си разбрал и дума /
пишеш за ремап,за хаузинг на дебитомер,за сонди и куп неща които само знаеш къде се намират в автомобила..
инак викаш звъниш по-тел..и гръка ти вика монтираш еку-то от ТДИ-то на 1.8т /всичко им е еднакво вътре споко :063: / и колата става ЧУК :Mr Green Fun
p.s ааай сиктир

Бат Генчо недей така щото ей сега ще те нареди колко си прос и тем подобни ще ти даде линк да се образоваш и ти и да прочетеш нещо за устройството на ДВГ все пак човека е в ГЪРЦИЯ не го забравяй




nikdata
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 13 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гърция

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот nikdata » Чет 22 юли 2010 18:56


Ок вие сте по умните и по знаещите няма да се обяснявам с ва защото вие даже не четете правилно какво съм написал. Коментирайте си сами тогава до безкрайност няма да ви се меся. Аз ви давам сайт да прочетете и да видите а вие се превземате там като ще кажеш такива коли под път и над път.

п.с Никой не е казал че взимаш ECU от дизел и всичко е ок а че почти същите таблици и настройки се правят и на бензиновите мотори. (обедих се че в БГ никога няма да вървим напред)

Без лоши чувства и се извинявам ако съм обидил някой! Мир!!!


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот rabotnika » Чет 22 юли 2010 21:55


е за ко да ти четем глупостите няколко човека ти казаха да не се излагаш обаче ти упорито продължаваш и ако кажеш сега че set16v не отбира от тунинг или както намекваше преди че Венци си няма и хабер от тунинг евала ти правя на простотията с ръка на сърцето мога да ти кажа че ДА НИЕ СМЕ ПО ЗНАЕЩИТЕ защото поне аз сум направил повече коли от колкото ти имаш коса на главата си а за Генчо и Венци смея да твърдя че са направиши поне 5 пъти повече ама тебе тва не те вълнува нали градски? И още и още не схващам какво общо има темата на Богомил в дизела с тази тема и защо изобщо пусна линк към нея на важен ли се правиш нещо а градски??? Нещо повече си от нас ли градски??? С какво ни превъзхождаш градски??? Даже да ти кажа честно се срамувам от това че гледам сме от една област да не кажа град като гте гледам как се превъзбуждаш и се мислиш за нещо повече от когото и да е в този готин форум


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот sk. » Чет 22 юли 2010 22:11


@rabotnika, колегата не е казвал че Венци не разбира, а ме пита дали сам не съм си мап-вал колата ;)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот MK4 » Чет 22 юли 2010 22:11


nikdata написа:Тук имам приятел грък който има S3 и в момента е 450 коня


Kво се фукаш, аз пък имам приятел българин дето има S3 600 коня mhihi


niikoo_1 написа:В багажника на мойто ауди имаше оригинални читави свещи (а на мотора има качени по-студени) можехте да ги вземете и без това е станало недвижима собственост mhihi поне можеше да ти бъде полезно и да не купуваш свещи.


Тези по-студените какви са точно ако не е тайна, че и аз си поръчах по-студени уж за по-добър ефект при по-високо налягане...
Иначе ние взехме от черната Ибиза свещите за да се мапне Леона.
Тойта недвижима собственост кога ще стане движима, или чакаш части? .. може и на ЛС :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот sk. » Пет 23 юли 2010 16:00


Малко ифно около, к04-та. Закархме я в сервиз, отзивите бяха "Къф е тоаа.. китайски боклук дето ни носите..", оказа се обаче че найстина е минала твърда частица през перката. Аз си поемам ремонта на перката, а продавача ще върне парите за турбото. Турбото се оказа че не е К04, а е турбо за Бус Форд Транзит... :shock :shock :shock
Турбопътищата също няма да се преправят за сега, тъй като ако трябва да се разместват, ще трябва да се купуват нови!


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот shpeki » Пет 23 юли 2010 16:51


Е на транзита същия ли е изпускателния колектор, че е станала точно на твоя егати.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот sk. » Пет 23 юли 2010 17:02


Не не е същия колектор. К04-та също е с друг фланец, не е като на К03-та. Затова ползвахме един преходник, направен на стругар, вместо да сменяме целия колектор, което в последствие се оказа грешка, тъй като в крайна сметка пак сменихме колектора..


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот shpeki » Нед 25 юли 2010 22:57


Добре както и в началото ти писах к04-ката си е една изнасилена к03-ка. Айде ти не разбираш. Ама всичките майстори които са я виждали не са ли се сетили, че като и трябва фланец за да се монтира очевадно е ебаси китайското менте и не е к04 ? Чак сега ли се сетиха да ти кажат, като изпърдя ?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот sk. » Нед 25 юли 2010 23:49


Знам ли колега, може би и те не са знаели.
Покрай тая кола се научих на търпение.. ако беше момиче и трябваше да го чакам толкова отдавна да съм го изхвърлил.. 2ри месец вече! Важното е че тази седмица трябва да режем лентата :) Ако не се счупи съединителя разбира се.. :D


shopaza
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот shopaza » Нед 25 юли 2010 23:53


Има една приказка "човек се учи от грешките си" та за напред успех и мн удоволствия да ти носи :drunk


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот shpeki » Вто 27 юли 2010 13:50


sk. написа:Знам ли колега, може би и те не са знаели.
Покрай тая кола се научих на търпение.. ако беше момиче и трябваше да го чакам толкова отдавна да съм го изхвърлил.. 2ри месец вече! Важното е че тази седмица трябва да режем лентата :) Ако не се счупи съединителя разбира се.. :D

И ние научихме още няколко места къде да не ходим.
С к03-та или гарета ще режеш ленатата ?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот sk. » Вто 27 юли 2010 15:23


Garrett :D Очаква се да е в пълна бойна готовност, на около 1,2-1,3 бара. Може да останат пари дори за един съединител от Генчо :d Ще се разбере какво сме сглобили на първия възможен дино ден в ХЕЕД :D Чакам си 210-те конски сили на КОЛЕЛАТА.. :D


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот kirilex » Вто 27 юли 2010 15:37


без по здрав съеденител нерискувай да стартираш много........


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 нова надежда :D

Мнениеот sk. » Съб 31 юли 2010 8:12


Колата е готова, вчера правих първи тестове на Бояна.
Е не е като с турбо от бус, ама все пак става! До 140-160 някъде върти гуми и после тръгваме :) :) :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта