Дадох колата на брат ми за един ден. Помогнете!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ANDURIL
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Дадох колата на брат ми за един ден. Помогнете!

Мнениеот ANDURIL » Пет 09 юни 2006 23:55


Дадох колата на брат ми за един ден. Какъв ти един ден - 6 часа. Карал е като луд сигурно - дай да видим тоз Golf колко върви и естествено се е изхлатскал в няква яка дупка, при това при завой. Издрал е странично джантите. Задната се е хлацнала и огънала повече - гумата е изпуснала въздух. Той оправил джантите и гумата и ми я докарва в офиса "без проблеми". Качвам се аз и първата ми скорост не ще да влезне. Натиснат съединителя докрай и не ще. Опитвам пак и пак - влиза. Тръгвам, втора, трета и така. Видях, че и воланът се е изкривил бая. Ако го изправя (както трябва да е) - колата отива бая в ляво.
Въпросът ми е това един реглаж ще го оправи ли?
Има ли връзка с удара и невлизането на първата скорост? Тя и преди не влизаше като другите скорости - ама с два пръста държах лоста и си свирках - сега напъвам и не ще. Трябва да мина през втора и чак тогава влиза. За кормилото си мисля, че е по-лесно поправимо, но за вкарването на първата скорост съм доста притеснен. Колата е GOLF 1.6 GT 101к.с.
Нека който знае ме посъветва и помогне. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 10 юни 2006 0:02


Ами да не се е счупила някоя лапа на мотора и да се е килнал мотора..


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 10 юни 2006 0:12


ако се е дръннал яко, може и да са се разместили (нензнам как се казва точно :oops: ) онези лостчета, които са свързани към скоростния лост. При мен поне са близо до мотора и като ми сменяха колектора, майстора беше нещо ги натиснал и 3-та и 5-та влизаха със зор - след съвсем лека интервенция се оправиха нещата. Иначе за да ти мръдне предницата - няма да минеш само с реглаж. Поне досега като съм "падал" в кратери, ако не ударя нещо отдолу - носач или там някоя друга джаджа - проблеми със сходимостта не съм имал. Най-вероятно брат ти се е катерил на бордюр или е била огромна дупка. Погледни отдолу колата за белези - сигурно ще си личи по носачите къде е бил удара. Кривите ще трябва да се сменят с нови - после чак отиваш на предница.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Съб 10 юни 2006 8:11


musura написа:Ако се е дръннал яко, може и да са се разместили (нензнам как се казва точно :oops: ) онези лостчета, които са свързани към скоростния лост.

И аз си мисля, че е това, защото и на мен си беше счупила пласмасовата глава в единия край на тея лостчета и нещеше да влзе на 5-та. Добре че бях до една автоморга, че си го купих и го смених и се оправи. :D .
Дано това да ти е проблема със скоростите ако е на същия принцип, защото тая изгоряла пласмаса малко и трябва да се счупи.
Успех с поправката.


Потребителски аватар
ANDURIL
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ANDURIL » Съб 10 юни 2006 10:10


Мерси много...тази сутрин открих, че се е счупило нещо и тече масло. Не е картера, макар че е целия в масло. Няма да се мине с реглаж само. Явно не се е разминало леко, а нещата са лоши. Кофти работа - сега ще ходя да видя кво е положението.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 10 юни 2006 10:26


Ако е трансмисионно масло....лошо, много лошо :?
П.П.Не че ми е работа да питам, ама брат ти да не е доведен, защо ти е изтезавал така колицата :?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 10 юни 2006 12:10


Я хвани брат ти и да ти каже.. какво е правил, поне да знаеш ти какво да правиш...!
Аз от лош удар през бордюр, съм кривил заден шенкел... тогава колата става като колело балканче с разкачен болт на средата за сгъване ;)..


Потребителски аватар
ANDURIL
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ANDURIL » Съб 10 юни 2006 23:06


Засилил се е и на пясък е поднесъл. Видял дупката, навил волана и натиснал спирачка. Задните гуми не са нови и поднесли и колата отишла право в дупката. А то не било дупка, а цяла яма. Изкривени са лява кормилна щанга и ляв носач. Маслото е от счупен конзолен датчик, който по случайност се чупи и той тогава (нямало как да е от удара). И така... мизерийка...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 11 юни 2006 12:17


след смяната - на предница и надявам се, да си ок:)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 11 юни 2006 19:31


Кой е този датчик, че не се сещaм :oops:


Потребителски аватар
ANDURIL
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ANDURIL » Пон 12 юни 2006 2:12


Ми така и не разбах точно. Някякъв конзолен датчик на маслото, който се беше счупил и от който течеше масло. На реглажа изправили доколкото могли кривите щанги (не били толкоз зле) и спрямо тях си прецизирали реглажните настройки...
Оправихме я криво-ляво, ще я покарам така пък след месец-два като сменям предните амортисьори ще ми сменят и изкривената щанга и носача. Първата скорост не е влизала, щото леко се е изкливила и изместила една част от механизма на скоростния лост и не е нацелвал добре първата. Ката резултат от поправката скоростите влизат много добре и много мазно и лесно, но лостът е леко в дясно (една идея, но е изместен, заради останалата лека кривина на въпросния елемент). Другото е, че когато е освободен от скорост вече не играе свободно както по принцип трябва, а е по-стабилен (тва не е много добре). Благодаря на всички!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта