Голф 6 срещу новата Астра
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Голф 6 срещу новата Астра
А бе какво си кривим душата!??Колата си е хубава !!Въпроса е дали ще е по корава от голфа??Лично аз никога не съм ги харесвал ,само заради ламарината ,но казват ,че вече всичко е изчистено.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
[quote="arrougance"]Нека да е бременна, нека да е ръждива...
quote]
абе колега ти знаеш ли колко по-качествени са материалите по таблото и тапицерията в голфа-мекото табло е още от Г4 а при астра си е твърда пластмаса.

quote]
абе колега ти знаеш ли колко по-качествени са материалите по таблото и тапицерията в голфа-мекото табло е още от Г4 а при астра си е твърда пластмаса.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
иначе ето малко история
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
Stivi написа:assd написа:дизайна на някоя алфа ромео, които имат вложена страст в детайлите,
И алфите и новата астра както и всички останали изгъзици с "як" дизайн са отврат за каране от гледна точка на видимостта! Както каза един колега по-напред дето е тествал астрата за да маневрираш назад отваряш вратата иначе забрави,за жени шофьори не ми се мисли...!
Алфите си имат супер дизайн но страдат от електрика.
По -старите синджирни двигатели бяха много корави.За 409 000км по километраж - 2 опъвания на верига и никакво отваряне на двигателя - само косумативи,свещи, водна помпа,лагери стартер и четки , и на алтернатор, 2 пъти допълване на фреон, но всичко останало освен моторът всзе да се скапва 1 по едно.
За каране назад има огледала .Никога високите задници на 155 или 156 ца не са ми били проблем.
Но Опел пази боже . Напарих се с скъсана ос на турбото/CDTI/ при пробег 60 000км, на 50 000км задните амортисьори бяха дали фира. Радиаторът се държи на тънки ламаринки отдолу и при най-малък натиск по тенекийките радиаторът шурва.на 2г кола имаше ръжда по покрива, по таблото взе да се бели пластмасата.
На 60 000km втулките на лостовата система предни чистачки бяха с луфт и тропаха в крайни положения. Предни дискове бяха с 1 мм ръб вече. Откато навъртя 10 000км взе да пропушва яко черен дим при ускоряване, на 50 000км взе да лапа масло - за 15 000км - 1л го яде и иска още.
@Нека да е бременна, нека да е ръждива - Да мия подарят и един ден няма да я държа - веднага продажба на мераклии като тебе.
- cenitel
- Мнения: 193
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 6 срещу новата Астра
За колегата по-горе,нз колко страдат алфите(укинален дизайн)но обикновенно(80% бош)електрониката се разваля в тях,а тя е германска.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
Да ама, защото е за Италианци и затова им дават трето качество, има логика в това.
Отделно и италианците си има Манети-Марели и т.н.
Отделно и италианците си има Манети-Марели и т.н.
- cenitel
- Мнения: 193
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 6 срещу новата Астра
Е,ако германците имат такива стоки,не говори добре за тях и само ме навежда на мисълта за тяхното лицемерие и безбожни цени......
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
А и по италианските коли, които са с Бош електроника има ЕКУ и датчици дето са от Бош, ама ел.инсталацията и сглобката и други такива неща са си чисто италианско дело.
При италианците една кола на хартия като концепт (идея) изглежда уникално, но им куца именно процеса от превръщането на концепта в реален автомобил, изпълнението и сглобката
При италианците една кола на хартия като концепт (идея) изглежда уникално, но им куца именно процеса от превръщането на концепта в реален автомобил, изпълнението и сглобката

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Голф 6 срещу новата Астра
niikoo_1 написа:
При италианците една кола на хартия като концепт (идея) изглежда уникално, но им куца именно процеса от превръщането на концепта в реален автомобил, изпълнението и сглобката
Да ,само това им куца



-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
hitman0013 написа:arrougance написа:Нека да е бременна, нека да е ръждива...![]()
quote]
абе колега ти знаеш ли колко по-качествени са материалите по таблото и тапицерията в голфа-мекото табло е още от Г4 а при астра си е твърда пластмаса.
Колега, ти качвал ли си се на Астра след 2004г.? Щото аз имам Астра Н - 2007 и мога де те уверя , че няма твърда пластмаса. Всичко си е мекичко

Аман от разбирачи значи... Чул от някъде и айде да спамиме на всякъде.

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
Астра H като интериор остъпва страшно много на Голф 5, че даже на Голф 4 интериора е по-приятен и ергономичен.
При астрата урапвлението на климатика и радиото е много объркано, таблото е ужасно, няма уреди за температура на вода и т.н. (то и в други нови коли няма де), окачването отзад е на греда, а не независимо като при Голфа и т.н. с две думи не може по никакви параметри да се сравнява с Голф 5
затова, астрите са доста евтини в момента.
А сега, ако ме питаш дали съм карал ще ти кажа, че съм имал опит и с двете коли, от тези години всичките коли в тоя клас на VAG са по-читави от Астрата като се почне Сеат Леон/ Шкода Октавия / Голф / А3 и т.н.
Астра G също е ужасна кола, има скъпа подръжка (за толкова скапан и евтин автомобил), скъп съдинител, лагер главини отзад, ужасен интериор, просто тук пак няма как изобщо колата да се сравни с Голф Мк4 те затова вече се продават повечето за по 3хил.лв , но пък за сметката на това за подръжка им е все едно си си купил Big Money Works
, ама поне БигМъниУъркс е пичеловка и прилича на кола, а Опел е бюджетна кочина.
За Екотек моторите 1.6/1.8/2.0 няма да говоря уникално лайно (имам и опел), дизелите на Астра Г са също неземни кенефи, просто няма толкова скапани мотори.
Поне старите опели бяха евтини за купуване и правене, а новите са само евтини за купуване и скъпи за правене просто им се губи смисъла на тия кенефи
Последната Астра също е евтина отвътре да не се лъжете от засуканото и неудобно направено таблото Инсигнията е същата, пак няма връзка с Голф6.
То ако има човек дето да се съмнява, че Голф винаги е бил по-читавата кола от Астра просто трябва е автомобилен инвалид.
При астрата урапвлението на климатика и радиото е много объркано, таблото е ужасно, няма уреди за температура на вода и т.н. (то и в други нови коли няма де), окачването отзад е на греда, а не независимо като при Голфа и т.н. с две думи не може по никакви параметри да се сравнява с Голф 5

А сега, ако ме питаш дали съм карал ще ти кажа, че съм имал опит и с двете коли, от тези години всичките коли в тоя клас на VAG са по-читави от Астрата като се почне Сеат Леон/ Шкода Октавия / Голф / А3 и т.н.
Астра G също е ужасна кола, има скъпа подръжка (за толкова скапан и евтин автомобил), скъп съдинител, лагер главини отзад, ужасен интериор, просто тук пак няма как изобщо колата да се сравни с Голф Мк4 те затова вече се продават повечето за по 3хил.лв , но пък за сметката на това за подръжка им е все едно си си купил Big Money Works

За Екотек моторите 1.6/1.8/2.0 няма да говоря уникално лайно (имам и опел), дизелите на Астра Г са също неземни кенефи, просто няма толкова скапани мотори.
Поне старите опели бяха евтини за купуване и правене, а новите са само евтини за купуване и скъпи за правене просто им се губи смисъла на тия кенефи

Последната Астра също е евтина отвътре да не се лъжете от засуканото и неудобно направено таблото Инсигнията е същата, пак няма връзка с Голф6.
То ако има човек дето да се съмнява, че Голф винаги е бил по-читавата кола от Астра просто трябва е автомобилен инвалид.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
scatering написа:hitman0013 написа:arrougance написа:Нека да е бременна, нека да е ръждива...![]()
quote]
абе колега ти знаеш ли колко по-качествени са материалите по таблото и тапицерията в голфа-мекото табло е още от Г4 а при астра си е твърда пластмаса.
Колега, ти качвал ли си се на Астра след 2004г.? Щото аз имам Астра Н - 2007 и мога де те уверя , че няма твърда пластмаса. Всичко си е мекичкоДа не говорим за новата Астра... Качеството на материалите по нищо на отстъпва на Голф.
Аман от разбирачи значи... Чул от някъде и айде да спамиме на всякъде.
съгласен с nikoo.Абе колега, човек дето си е купил нещо със зор казва че не е хубаво.Не съм карал но съм се возил в такава астра-табло отсечено надолу като с нож
- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
Като не си карал айде земи се спри вече с компетентните коментари. Таблото било отсякано с нож, на баба ти хвърчилото е отсякано с нож. Не било меко табло и не знам си кво. След малко да не кажеш, че тия астри трябва и с шити табла да са, щото вече много ще ти се смея. И изобщо кво ги изкарвате голфовете все едно са някви бентлита, и все едно всеки трябва да харесва ГОЛФ. Реалността в България е, че хората карат това, което могат да си позволят, а не това което им е кеф. И ако не си забелязал голфа е абсолютната масовка, може би и от там идва наризателното за голфър, не знам. Хората не трябва да се съдят по това откъде са, каква кола карат и колко пари имат в джоба. Ти караш голф, ок карай си го, жив и здрав бъди, ама да ми казваш, че тия астри са боклук, няма как да се съглася.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
arrougance написа:Като не си карал айде земи се спри вече с компетентните коментари. Таблото било отсякано с нож, на баба ти хвърчилото е отсякано с нож. Не било меко табло и не знам си кво. След малко да не кажеш, че тия астри трябва и с шити табла да са, щото вече много ще ти се смея. И изобщо кво ги изкарвате голфовете все едно са някви бентлита, и все едно всеки трябва да харесва ГОЛФ. Реалността в България е, че хората карат това, което могат да си позволят, а не това което им е кеф. И ако не си забелязал голфа е абсолютната масовка, може би и от там идва наризателното за голфър, не знам. Хората не трябва да се съдят по това откъде са, каква кола карат и колко пари имат в джоба. Ти караш голф, ок карай си го, жив и здрав бъди, ама да ми казваш, че тия астри са боклук, няма как да се съглася.
Живеем с свободна държава и ти не си никъв да ми казваш дали да си мълча или не!
Пък не си мисли че пасатите са по-малко на брой в тая държавица.
Значи вече оценката на материалите в купето се добива само и единствено с каране, така ли?
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 6 срещу новата Астра
ей ти астра ей ти голф.Тая астра с махагона пък е голяма красавица
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта