знаете че колата винаги ще върви но за какъв период!
Зад гърба си имам един мотор и 8 ГНП-та строшени по различен начин, изчел съм всички книги за дизела и да знаете, когато карате на шарлан ха-ха-ха
си сложете помпа да помпи от резрвуара до ГНП-то и нагревател да вдига от 50 до 70 градуса темп. чак тогава ще имате дълаг живот на онова там в коша абе дет трака.А за зимата си направете четири бензинови клапана за сменяте шарлан-нафта като тези на постъпващото гориво да бъдат с голямо сечение (руски клапан преработен с бургията)и туба 10л с нафта някаде разположена.

А по нататък си сложети магнити да ви падне с още-повече разхода и пушака.
Аз в момента с моята печка от 70коня съм я завишил на 125 и ги тръшкам и като разберат че и на олио съм бил ха-ха-ха баси кефа дето се изпитва от изражениято на оня.
шарлан
Японците преди хиляди години май не са имали двигатели или ти друго си чел!
.И дан се разсърдиш колега 
никаде не съм казал че японците са пройзвеждали дизел (чак години смятате) бреех четете малко повече