Дизел + отработено олио?????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот Oil » Вто 03 авг 2010 10:51


Ха-ха-ха темата се е развила значи, карам на шарлан от доста време и да
знаете че колата винаги ще върви но за какъв период!
Зад гърба си имам един мотор и 8 ГНП-та строшени по различен начин, изчел съм всички книги за дизела и да знаете, когато карате на шарлан ха-ха-ха :063: си сложете помпа да помпи от резрвуара до ГНП-то и нагревател да вдига от 50 до 70 градуса темп. чак тогава ще имате дълаг живот на онова там в коша абе дет трака.
А за зимата си направете четири бензинови клапана за сменяте шарлан-нафта като тези на постъпващото гориво да бъдат с голямо сечение (руски клапан преработен с бургията)и туба 10л с нафта някаде разположена. :BBQ
А по нататък си сложети магнити да ви падне с още-повече разхода и пушака.
Аз в момента с моята печка от 70коня съм я завишил на 125 и ги тръшкам и като разберат че и на олио съм бил ха-ха-ха баси кефа дето се изпитва от изражениято на оня.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот fox_vt » Вто 03 авг 2010 11:46


Колега ти ме уби направо :063: :063: mhihi шарлан mhihi mhihi както и да е кажи малко по смислено за проблемите които си имал със олиото-туй двигатели и гнп може да се счупят и от нафта.Каква ти е колата щото ми се струва че подкачваща помпа няма в резервоара ми а самото ГНП си смуче.Дай обоснови се защо трябва да се загрява олиото до 70 градуса-за зимата ясно става като мед пробвах го във фризера но лятото освен по малкото пушилка друг + има ли?И за къв ... са ти 4 клапана а не два единия за олиото а другия за нафта?А за магнитите сериозно ли го вярваш mhihi аз вярвам че неодимов магнит сложен до тръбата на водопровода (тряя е пластмасова)я омекотява,ама за падане на разхода просто забрави.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот rmk » Вто 03 авг 2010 12:57


За по-лесно вместо помпи, клапани, туби и т.н. през зимата просто ще намалим олиото или ще карам на нафта (в която и преди да почна да наливам олио наливах газ за горене) и това е.


Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот Oil » Вто 03 авг 2010 18:15


fox_vt написа:Колега ти ме уби направо :063: :063: mhihi шарлан mhihi mhihi както и да е кажи малко по смислено за проблемите които си имал със олиото-туй двигатели и гнп може да се счупят и от нафта.Каква ти е колата щото ми се струва че подкачваща помпа няма в резервоара ми а самото ГНП си смуче.Дай обоснови се защо трябва да се загрява олиото до 70 градуса-за зимата ясно става като мед пробвах го във фризера но лятото освен по малкото пушилка друг + има ли?И за къв ... са ти 4 клапана а не два единия за олиото а другия за нафта?А за магнитите сериозно ли го вярваш mhihi аз вярвам че неодимов магнит сложен до тръбата на водопровода (тряя е пластмасова)я омекотява,ама за падане на разхода просто забрави.

Има механизъм в ГНП-то който смуче нали.............ами именно той се скапва и спира да смуче и тогава нанай да върви, е да професорите ще кажата връткаш едно болче там на помпата и готово, да ама като земи да свършва ти почваш връткаш и връткаш и връткаш докато дойде момента и да връткаш и да не връткаш нема да върви.
Аааа......температурата е най идеална в тези градуси защото във високите обороти колата върви много по-добре и по-малко ама много по-малко пуши.
Това за магнитите е не само при водата земи прочети малко, японците преди хиляди години са го правели когато са водели война, така са правели за по-малка димност по-безшумен мотор и по-нисък разход.
Така добре ли е колега........!


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот nasko1978 » Вто 03 авг 2010 18:31


:screwy Японците преди хиляди години май не са имали двигатели или ти друго си чел!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот fox_vt » Вто 03 авг 2010 20:18


Абе Насе ти не си ли чувал за японския дизел бе 2 000 000 км без основен ремонт -те за да го направят знайш ли колко години са им трябвали поне 2500 години-тай че имало е тогава двигатели mhihi .А сега сериозно колега това дето смучи ако неще да смучи олио като по гъсто и мазно нафта въобще няма да смучи а тя колата си върви на нафта идеално -значи говорим си за изправна кола не някоя дето не ще да смучи или да духа :Mr Green Fun .И дан се разсърдиш колега :beer


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот bobitur » Вто 03 авг 2010 22:04


Шарлан или както го наричате, е по безобиден от биодизела (в Бг). Единствено което може да се смени вследствие от олио+нафта е горивен филтър. Когато са го измислили дизеловия двигател са си мислили че никога няма да се кара с нафта, ама уви и сега си мислим, че олио ще е пагубно за помпа, разпръсквачи ама след 20-50 години или незнайно колко може да се кара само на олио.
На никой не насаждам да кара с каквито и да е примеси освен нафта всеки си знае колата и парата в джоба. Ама при мен съотношението е достигало 90 олио на 10 нафта. Последствия По - трудно първо палене и по ранна смяна на горивен филтър.
Поздрави на всички.


Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот Oil » Сря 04 авг 2010 8:01


М......да явно не четете ами spam никаде не съм казал че японците са пройзвеждали дизел (чак години смятате) бреех четете малко повече Това за магнитите е не само при водата земи прочети малко, японците преди хиляди години са го правели.
Нали разбираш за този момен че говоря замагнити а не за двигатели май си много тъп.
на...........чети http://mazeto.net/index.php?topic=351.270
И дан се разсърдиш колега. :beer


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот rmk » Сря 04 авг 2010 8:27


Айдееее минахме в зоната на научната фантастика.
Почна се с магнити, в най-скоро време очаквам да се премине към електролизери и да отделяме водорода от водата.
Колега Оил, прочети заглавието на темата, защото май си се загубил.
Аз за сега ще карам на олио, пък дано "смукалката" в помпата изкара некоя и друга година...


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот fox_vt » Сря 04 авг 2010 11:47


.... така са правели за по-малка димност по-безшумен мотор и по-нисък разход.
ти ако под мотор разбираш нещо друго освен двигател ние останалите сме явно тъпи колега.Земи си чети поне кво си написал а не приказвай кат си пил две ракии поне. :evil:


Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот Oil » Сря 04 авг 2010 18:14


Прочетете тук малко и после коментирайте http://mazeto.net/index.php?topic=351.270
fox_vt написа:.... така са правели за по-малка димност по-безшумен мотор и по-нисък разход.
Айдееее минахме в зоната на научната фантастика.
Почна се с магнити, в най-скоро време очаквам да се премине към електролизери и да отделяме водорода от водата.
Колега Оил, прочети заглавието на темата, защото май си се загубил.
Аз за сега ще карам на олио, пък дано "смукалката" в помпата изкара некоя и друга година
...


ти ако под мотор разбираш нещо друго освен двигател ние останалите сме явно тъпи колега.Земи си чети поне кво си написал а не приказвай кат си пил две ракии поне. :evil:

Явно сте доста тъпи чети тука http://mazeto.net/index.php?topic=351.270
http://hydroxmobilebg.blogspot.com/
http://aivanov66.blog.bg/biznes/2010/06 ... ile.567967

Аз малко ще напуна темата за някой друг месец да се разсеят спамерите и тъпаците.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот fox_vt » Сря 04 авг 2010 18:27


Добре прочетох няколко страници и айде от мен да мине може и да си прав е за японците преди хилядите години не но за магнитите като цяло да.Интересното е че по рано бях чел нещо подобно но като гледам колко доволни хора има мисля да пробвам и аз.Чу ли колега Oil ще пробвам даже си поръчах вече магнитите с каталожен номер № 06.015 -12 броя по 77 стотинки единия фасулска работа.То тука нещо темата се разминава май от замисъла ам дай да си направим отделна тема специално за магнитите и да видим дали ще запалим форума.


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот policaqqq » Сря 04 авг 2010 20:18


Има и малко по различен ефективен начин за по-евтино гориво - аз карам с 70%нафта и 30% отработено масло. мотора ми е 1V (1.6 ТД). Махнах му горивнич филтър, орецеждам маслото преди да го налеяв резервоара(ПЛАСМАСОВ) и колата си е пушка.Даже и не пуши, както се очаква. Само не пробвайте тези алтернативи на мотор с многоотворов разпръсквач и електронна помпа, че ще трябва в последствие и мотор да си търсите :Mr Green Fun


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот rokera671 » Сря 04 авг 2010 21:12


rmk написа:rokera671, хич не ми се почва спор дизел<>бензин. Още повече темата е за съвсем друго нещо.


Нищо против дизелите!Напротив ,уважавам ги!Ама бензиновите не са по лоши ,поне аз така мисля ,казвам го като човек които е минал много километри с дизел и бензин.Със здраве !! :beer
По темата ,никога не бих рискувал с такива гадости ,явно не си обичате колите!!


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот rmk » Чет 05 авг 2010 10:18


policaqqq написа:Има и малко по различен ефективен начин за по-евтино гориво - аз карам с 70%нафта и 30% отработено масло. мотора ми е 1V (1.6 ТД). Махнах му горивнич филтър, орецеждам маслото преди да го налеяв резервоара(ПЛАСМАСОВ) и колата си е пушка.Даже и не пуши, както се очаква. Само не пробвайте тези алтернативи на мотор с многоотворов разпръсквач и електронна помпа, че ще трябва в последствие и мотор да си търсите :Mr Green Fun

Как така си махнал горивния филтър? Искаш да кажеш, че сместа от масло и нафта от резервоара постъпва директно в помпата? Това не ми се струва добра идея, особенно като знам какъв бълвоч е това което се продава по бензиностанциите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, tdi fen и 45 госта