


Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
Здравейте колеги!От известно време имам проблем с колата 1,9 TDI,AFN мотор.При около 3000 оборота нещо сякаш изключва турбото.Четох за този проблем във форума,но ми се вижда несериозно да сменя едно по едно всичко, докато колата се оправи.Моля някой да ми даде координати на добър майстор в София,който да ми реши проблема.Предварително Ви благодаря!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
Колега, за дизелови двигатели, моля, ползвай дизеловия раздел.
Сега вече по-лесно ще се справиш с четенето - просто нещата, дето ти трябват са тук
Относно майстори - погледни в раздел 'Сервизи'.
И да знаеш, че писането с главни букви се счита за крещене!
Сега вече по-лесно ще се справиш с четенето - просто нещата, дето ти трябват са тук


Относно майстори - погледни в раздел 'Сервизи'.
И да знаеш, че писането с главни букви се счита за крещене!

- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
kodjata написа:Здравейте колеги!От известно време имам проблем с колата 1,9 TDI,AFN мотор.При около 3000 оборота нещо сякаш изключва турбото.Четох за този проблем във форума,но ми се вижда несериозно да сменя едно по едно всичко, докато колата се оправи.Моля някой да ми даде координати на добър майстор в София,който да ми реши проблема.Предварително Ви благодаря!
точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. сменяш турбо и пак същата работа ...................





- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
kodjata написа:Моля някой да ми даде координати на добър майстор в София,който да ми реши проблема
memberlist.php?mode=viewprofile&u=883
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
Съмнителният написа:kodjata написа:Моля някой да ми даде координати на добър майстор в София,който да ми реши проблема
memberlist.php?mode=viewprofile&u=883
да, и аз бях при него....
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. сменяш турбо и пак същата работа ...................
[/quote]
колега ако е така постоянно тоя дизел златен ште излези





колега ако е така постоянно тоя дизел златен ште излези

- edit0r
- Мнения: 72
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
danaildel4ev написа:точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. сменяш турбо и пак същата работа ...................![]()
![]()
![]()
![]()
колега ако е така постоянно тоя дизел златен ште излези

че ти за 600-700 лв от морга може да земеш турбо....
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
gicho76 написа:точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв.
И един мармот завива през това време шоколада в станиол




-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
Какви са тези 250-300лв за 4истене тя нова турбина струва 1000лв
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
KirilGeorgiev написа:Какви са тези 250-300лв за 4истене тя нова турбина струва 1000лв
Ако можеш сам да си го свършиш ще ти е без пари но 90% от хората тук не могат да се справят сами а за по-малко от 250 трудно ще намериш някой да го направи без след това да споменаваш роднините му по майчина линия


-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
На едно място ми обявиха 80лв затова се стресирам от тези 250-300 лв.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
Ами по - нормално е 80лв - на мен ми взеха 120лв
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
gicho76 написа:точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв...
Много ме кефи да чета глупости

Да си беше сменил майстора като виждаш, че там нестава

По твоята логика, трябва да кажем на админите да затрият дизел раздела

KirilGeorgiev написа:На едно място ми обявиха 80лв затова се стресирам от тези 250-300 лв.
Това е нормална цена. Моята я чистиха дори за по-малко

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
Брат, съветвам те да провериш вакуумните клапи на турбината или маркучлетата които се свързват с тея клапи. Зафчера ми гръмна една клапа. Давам газ такъв да изпреварвам и хоп, моята заби муцуната. Добре, че бях набрал инерция, та изпреварих буса... После се прибирам, земам лаптопа и у Бората да видим ко става. Пускам диагностика, показва ми ниско налягане в турбината. От там чекам да изтине и проверявам вакуумните маркучлета, оказа се, че от едно място изпуска и не прави вакуум. Ок свалям маркучлето и го проверявам дали е спукано, обаче се оказа, че не е и сега се налага да търся такава клапа.
Дано при теб колега да е от маркучлето!

- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото
Коя е тази клапа-акуатор ли е Н75 ли е?
Провери да не ти заяжда геометрията!!!
Провери да не ти заяжда геометрията!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта