Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kodjata
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 12 авг 2008 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот kodjata » Пет 06 авг 2010 8:49


Здравейте колеги!От известно време имам проблем с колата 1,9 TDI,AFN мотор.При около 3000 оборота нещо сякаш изключва турбото.Четох за този проблем във форума,но ми се вижда несериозно да сменя едно по едно всичко, докато колата се оправи.Моля някой да ми даде координати на добър майстор в София,който да ми реши проблема.Предварително Ви благодаря!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот radotom » Пет 06 авг 2010 8:54


Колега, за дизелови двигатели, моля, ползвай дизеловия раздел.
Сега вече по-лесно ще се справиш с четенето - просто нещата, дето ти трябват са тук :lol: :lol:
Относно майстори - погледни в раздел 'Сервизи'.
И да знаеш, че писането с главни букви се счита за крещене! :012:


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот gicho76 » Съб 07 авг 2010 9:08


kodjata написа:Здравейте колеги!От известно време имам проблем с колата 1,9 TDI,AFN мотор.При около 3000 оборота нещо сякаш изключва турбото.Четох за този проблем във форума,но ми се вижда несериозно да сменя едно по едно всичко, докато колата се оправи.Моля някой да ми даде координати на добър майстор в София,който да ми реши проблема.Предварително Ви благодаря!

точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. сменяш турбо и пак същата работа ................... :bishop :bishop :bishop :bishop :bishop


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот Съмнителният » Съб 07 авг 2010 9:43


kodjata написа:Моля някой да ми даде координати на добър майстор в София,който да ми реши проблема

memberlist.php?mode=viewprofile&u=883


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот gicho76 » Нед 08 авг 2010 15:58


Съмнителният написа:
kodjata написа:Моля някой да ми даде координати на добър майстор в София,който да ми реши проблема

memberlist.php?mode=viewprofile&u=883

да, и аз бях при него....


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот danaildel4ev » Нед 08 авг 2010 16:30


точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. сменяш турбо и пак същата работа ................... :bishop :bishop :bishop :bishop :bishop[/quote]
колега ако е така постоянно тоя дизел златен ште излези mhihi


Потребителски аватар
edit0r
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 24 май 2008 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот edit0r » Чет 12 авг 2010 8:55


danaildel4ev написа:точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. сменяш турбо и пак същата работа ................... :bishop :bishop :bishop :bishop :bishop

колега ако е така постоянно тоя дизел златен ште излези mhihi[/quote]

че ти за 600-700 лв от морга може да земеш турбо....


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот Stivi » Пет 13 авг 2010 9:34


gicho76 написа:точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв.


И един мармот завива през това време шоколада в станиол :Mr Green Fun Това че не си намерил свестен майстор да ти открие проблема а са карали на най-лесното "сваляме и чистиме пък що се цапа откъде да знаем.." не значи че тези коли са направени така да се чистят на 3000 км :!: За справка скоро на баджанака бавареца /320D/ взе да не върви както трябва,закара го при майстори на турбини там го диагностицират /в движение с лаптопа/ че турбото не прави налягане. Сваляне чистене и после му демонстрират пак в движение че турбото вече прави 2,3 /мен ми се вижда много ама баварците може да духат повече от нашите/ но колата пак не е като преди! След връщане пак при същите майстори за "рекламация" и по-внимателно оглеждане откриват цепнатина на маркучето /което е доста дълго и омотано/ свързващо вакумната система с "резервоара за вакум" ако мога така да се изразя,след смяната му колата вече е самолет :applause: Почти съм сигурен че ако първо бяха оправили маркуча можеше да мине и без 300лв за чистене на турбото а ако изобщо не бяха открили цепката можеше да реши че вече върви по-добре след чистенето и след 3000 като му писне да връща една надолу при изпреварване да иде пак да му изчистят турбото :mrgreen:


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 13 авг 2010 12:37


Какви са тези 250-300лв за 4истене тя нова турбина струва 1000лв


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот Stivi » Пет 13 авг 2010 13:58


KirilGeorgiev написа:Какви са тези 250-300лв за 4истене тя нова турбина струва 1000лв


Ако можеш сам да си го свършиш ще ти е без пари но 90% от хората тук не могат да се справят сами а за по-малко от 250 трудно ще намериш някой да го направи без след това да споменаваш роднините му по майчина линия :mrgreen: А ако си толкова напред с парите че вместо да чистиш за 250 можеш да сложиш нова....дай боже всекиму такива доходи :да:


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 13 авг 2010 16:08


На едно място ми обявиха 80лв затова се стресирам от тези 250-300 лв.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот vaskog » Пет 13 авг 2010 20:45


Ами по - нормално е 80лв - на мен ми взеха 120лв


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот Luciano » Нед 15 авг 2010 9:14


gicho76 написа:точно заради това я продадох - чистиш турбо - плащаш 250лв. и след 3000км. - чистиш турбо - плащаш 250лв...

Много ме кефи да чета глупости :maaad:
Да си беше сменил майстора като виждаш, че там нестава :banghead:
По твоята логика, трябва да кажем на админите да затрият дизел раздела mhihi
KirilGeorgiev написа:На едно място ми обявиха 80лв затова се стресирам от тези 250-300 лв.

Това е нормална цена. Моята я чистиха дори за по-малко ;)


FXTG
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazardjik

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот FXTG » Нед 15 авг 2010 15:49


Брат, съветвам те да провериш вакуумните клапи на турбината или маркучлетата които се свързват с тея клапи. Зафчера ми гръмна една клапа. Давам газ такъв да изпреварвам и хоп, моята заби муцуната. Добре, че бях набрал инерция, та изпреварих буса... После се прибирам, земам лаптопа и у Бората да видим ко става. Пускам диагностика, показва ми ниско налягане в турбината. От там чекам да изтине и проверявам вакуумните маркучлета, оказа се, че от едно място изпуска и не прави вакуум. Ок свалям маркучлето и го проверявам дали е спукано, обаче се оказа, че не е и сега се налага да търся такава клапа. ;) Дано при теб колега да е от маркучлето!


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Проблем с Пассат Б5 - изключване на турбото

Мнениеот BRUKLLIN » Нед 15 авг 2010 16:36


Коя е тази клапа-акуатор ли е Н75 ли е?
Провери да не ти заяжда геометрията!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта