обслужване на голф4
обслужване на голф4
Здравеите, купих си Голф4 смених му ангренажен ремак, масло и филтри. Трябва ли да сменям още нещо. Чета че имало много проблеми със скоростната кутия - вярно ли е това или е на каквото случиш. Благодаря предварително.Мотора е 1.6 101 коня, ръчна скоростна кутия
Последна промяна от geleto80 на Чет 12 авг 2010 18:51, променено общо 1 път.
- StefanDragnev
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас/София
Re: обслужване на голф4
Кажи поне с какъв двигател е ... ?
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: обслужване на голф4
Ако беше и казал с кой мотор е и с какви скорости (ръчни/автоматик)...
Хубаво е да се прегледа спирачната система (дискове, накладки, помпа, маркучи, ABS - ако има да се тества). Окачването предполагам го видяхте да не тропа.
Аз лично на всяка кола, която си взема - сменям всички течности - спирачна, хидравлична, антифриз и всички масла (скорости, мотор, диференциали)...
Друго не се сещам.
Хубаво е да се прегледа спирачната система (дискове, накладки, помпа, маркучи, ABS - ако има да се тества). Окачването предполагам го видяхте да не тропа.
Аз лично на всяка кола, която си взема - сменям всички течности - спирачна, хидравлична, антифриз и всички масла (скорости, мотор, диференциали)...
Друго не се сещам.
- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: обслужване на голф4
водна помпа било добре де се смени
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: обслужване на голф4
Всички масла (двигателно, скоростна кутия, хидравлично, спирачна течност), всички филтри (маслен, въздушен, горивен, филтъра на купето), ангренажен ремък с водната помпа, пистов ремък, обтяжна ролка, свещи и кабели, накладки (първо ги провери).
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: обслужване на голф4
Водната помпа е консуматив и се сменя с всеки ангренажен ремък САМО ако се върти от него. Ако е на външен ремък - сменя се, ако протече.
Казвам го за инфо, да не се юрнат всички с Голф 2/3 и други стари коли да сменят помпи след горния пост
Казвам го за инфо, да не се юрнат всички с Голф 2/3 и други стари коли да сменят помпи след горния пост

- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: обслужване на голф4
То си пише обслужване на голф 4
Пък може и някой заблуден да го направи и на двойката 


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: обслужване на голф4
То не, че е лошо профилактично да си смениш 20-годишна помпа, а и не е скъпо, но е излишно.
Има и Голф 4, които са с външна помпа (5 и 6 cyl).
Но понеже аз пишех за обслужване на каква да е кола, затова уточнявам.
Има и Голф 4, които са с външна помпа (5 и 6 cyl).

Но понеже аз пишех за обслужване на каква да е кола, затова уточнявам.

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: обслужване на голф4
И защо трябва да се сменява водната помпа със всеки ремък? Ако има ясна сервизна история колата доста от изброените по горе неща може да не се пипат.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: обслужване на голф4
Най-малкото, защото така са сметнали немските инженери. А те не са много глупави (по принцип). И са го написали в сервизните ръководства - на всеки ангренаж - нова помпа! Дори на старите Опели от 80-те е така.
Защото износването на помпата крие рискове от прескачане или изронване на зъб на ремъка или цялостно блокиране. Една помпа може да надживее и 2 ремъка, нооо - няма гаранция!
Ако е на външен ремък не е толкова фатално, но знаете до какво води късане на ангренаж.
Защото износването на помпата крие рискове от прескачане или изронване на зъб на ремъка или цялостно блокиране. Една помпа може да надживее и 2 ремъка, нооо - няма гаранция!
Ако е на външен ремък не е толкова фатално, но знаете до какво води късане на ангренаж.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: обслужване на голф4
Е сега само да кажеш на колко км се прави в Германия и на колко км го препоръ4ват наще 'майстори'
- ivan dimitrov76
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 10:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: обслужване на голф4
аз имам акл99г. за водната помпа е задължително тя се сменя с агринажа и с ролката все едно да смениш агринажа а да не смениш ролката прегледаи си дисковете и феродото на спирачките смени всички филтри и това на копето(за климатика или за климатроника) прегледаи свещите и кабелите само внимаваи за пишман маистори че аз си испатих от един такъв като ми искарваше лулите ми ги испокъса и сменях кабели(може и да са заминали от времето) направи една проверка на климата дали има фреон и тн. провери МАСЛОТО В СКОРОСТНАТА КУТИЯ -ЗАДЪЛЖИТЕЛНО дано съм ти помогнал и без аварино каране
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: обслужване на голф4
KirilGeorgiev написа:Е сега само да кажеш на колко км се прави в Германия и на колко км го препоръ4ват наще 'майстори'
Ако се прави в оторизиран сервиз на марката, независимо в БГ или не, те си носят гаранция до 50 или 60.000км.
Ако си го правиш в друг сервиз с неоригинални части - 30-50.000км. Ако си по-смел и повече.
- dangi_
- Мнения: 326
- Регистриран на: Вто 01 дек 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: обслужване на голф4
ivan dimitrov76 написа:аз имам акл99г. за водната помпа е задължително тя се сменя с агринажа и с ролката все едно да смениш агринажа а да не смениш ролката прегледаи си дисковете и феродото на спирачките смени всички филтри и това на копето(за климатика или за климатроника) прегледаи свещите и кабелите само внимаваи за пишман маистори че аз си испатих от един такъв като ми искарваше лулите ми ги испокъса и сменях кабели(може и да са заминали от времето) направи една проверка на климата дали има фреон и тн. провери МАСЛОТО В СКОРОСТНАТА КУТИЯ -ЗАДЪЛЖИТЕЛНО дано съм ти помогнал и без аварино каране
тук мога да добая само относно кабелите за свещите че може да махнеш само пластините по тях ако прекъсва тази малка цака има много голям ефект и в моя случаи спести сменянето на кабелите.
аз лично бих си зачистил и дросела

- Sportakus
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: обслужване на голф4
geleto80 написа:Здравеите, купих си Голф4 смених му ангренажен ремак, масло и филтри. Трябва ли да сменям още нещо. Чета че имало много проблеми със скоростната кутия - вярно ли е това или е на каквото случиш. Благодаря предварително.Мотора е 1.6 101 коня, ръчна скоростна кутия
viewtopic.php?f=5&t=214998
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта