Залепва ми релето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
winbooz
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 12:47
Автомобил:
Двигател:

Залепва ми релето

Мнениеот winbooz » Съб 14 авг 2010 16:09


Става въпрос за Vw Transporter 4 1992-ра AAB мотора (2.4 D).
Залепва ми релето на подгревните свещи и като махна контакта нищо не свети на таблото, но свещите продължават да работят и свалят акумулатора на 4 V за 10 мин.Това реле мога ли да го оправя по някакъв начин така че да не се притеснявам че ще ми скапе акумулатора някъде.Ново реле е 50 лв в евро07, но ме е страх да не е някакво менте и да стане същото.Друг вариант имам ли?




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Залепва ми релето

Мнениеот enigma79 » Съб 14 авг 2010 16:19


Ами има един колега,да отвориш релето и да почистиш контактната повърхност на релето,двете медни пластини :012: После го затваряш и по желание може и даго запечаташ с силикон,аз моите не съм ги запечатал и няма проблем :да:


winbooz
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Залепва ми релето

Мнениеот winbooz » Съб 14 авг 2010 16:30


enigma79 написа:да отвориш релето и да почистиш контактната повърхност на релето,двете медни пластини :012:

Знам го този вариант, но ме притеснява да не вземе пак да го направи същия номер и да ме остави без акумулатор някъде?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Залепва ми релето

Мнениеот enigma79 » Съб 14 авг 2010 16:40


winbooz написа:
enigma79 написа:да отвориш релето и да почистиш контактната повърхност на релето,двете медни пластини :012:

Знам го този вариант, но ме притеснява да не вземе пак да го направи същия номер и да ме остави без акумулатор някъде?

Няма да стане,ако причината е там,натрупан нагар от годините,почисти го внимателно и всичко ще е наред :да:


winbooz
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Залепва ми релето

Мнениеот winbooz » Съб 14 авг 2010 16:56


enigma79 написа:ако причината е там,натрупан нагар от годините,почисти го внимателно и всичко ще е наред :да:

Най вереятно е там, но после след колко време ще натрупа пак нагар и ще ме остави без акумулатор?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Залепва ми релето

Мнениеот enigma79 » Съб 14 авг 2010 21:00


winbooz написа:
enigma79 написа:ако причината е там,натрупан нагар от годините,почисти го внимателно и всичко ще е наред :да:

Най вереятно е там, но после след колко време ще натрупа пак нагар и ще ме остави без акумулатор?

Ами ако ти кажа примерно 1година,или 10години и взема да позная,то после ще ме е яд че не съм пуснал тото в този ден :banghead: Никой не може да ти кажи колко ще те изкара това реле :012:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Re: Залепва ми релето

Мнениеот levonik » Нед 15 авг 2010 7:22


Заобиколи го тогава с нова верига и един бутон. Губиш само опцията да работят още малко след пуска на двигателя.Така се командва само от пръста ти.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Залепва ми релето

Мнениеот fox_vt » Нед 15 авг 2010 11:36


levonik написа:Заобиколи го тогава с нова верига и един бутон. Губиш само опцията да работят още малко след пуска на двигателя.Така се командва само от пръста ти.


А този бутон ще трябва да е голям като ключ маса ти наясно ли си какъв ток протича?Ако сложи ново реле което да се командва от бутона става но тогава защо да слага бутон а не новото реле на мястото на старото. :idea:


winbooz
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Залепва ми релето

Мнениеот winbooz » Нед 15 авг 2010 14:07


levonik написа:Губиш само опцията да работят още малко след пуска на двигателя.

С какво е полезна тази опция?


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Re: Залепва ми релето

Мнениеот alexx » Нед 15 авг 2010 14:44


Ново реле е 50 лв в евро07, но ме е страх да не е някакво менте и да стане същото

ти какво се чудиш единственото, което трябва да направиш е да знаеш колко е оригинално от Порше.БГ
с почистване става, но е кратковременно и нагара ще се трупа все повече и по- бързо


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Re: Залепва ми релето

Мнениеот levonik » Пон 16 авг 2010 9:33


winbooz написа:
levonik написа:Губиш само опцията да работят още малко след пуска на двигателя.

С какво е полезна тази опция?

Четох някъде, че подобрявало работата в този първоначален, студен момент и по този начин намалявал вредните емисии. Релето изключва с леко забавяне - 3/5 секунди след пуска. Колко е вярно за намаляване на вредността- не съм сигурен.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Залепва ми релето

Мнениеот fox_vt » Пон 16 авг 2010 11:21


Вярно е двигателя работи по равномерно веднага след пуск и горивото изгаря по пълноценно ако има нещо вътре в цилиндъра нажежено до червено-което от своя страна води до по малко вредни емисии.За не компютъризираните дизелови двг не знам колко време работят след старта но за тея с комп около 1-2 мин в зависимост от температурата и се изключват също и при подаване на газ над 2500 оборота.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Залепва ми релето

Мнениеот Ljubon » Пон 16 авг 2010 11:53


Почистването на контакт на реле може да има кратковременен ефект и не е за препоръчване. Контактите на релетата имат покритие, което защитава медта на контакта от бързо износване (като човките на хубавите поялници примерно). При почистване това покритие се унищожава и контактът нагаря бързо пак от силния ток. Наистина, новите релета са скъпи, но добър вариант е набавянето на реле от морга, има ги доста по тези места. :idea:


winbooz
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Залепва ми релето

Мнениеот winbooz » Сря 18 авг 2010 20:28


Ljubon написа:Наистина, новите релета са скъпи, но добър вариант е набавянето на реле от морга, има ги доста по тези места. :idea:

Как да разбера колко време му остава на това реле от моргата?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Залепва ми релето

Мнениеот enigma79 » Сря 18 авг 2010 20:49


winbooz написа:
Ljubon написа:Наистина, новите релета са скъпи, но добър вариант е набавянето на реле от морга, има ги доста по тези места. :idea:

Как да разбера колко време му остава на това реле от моргата?

Имаш два варианта:
1-Взимаш релето,после един пакет фасул и почваш да гледаш на фасула mhihi
2-Взимаш от ромската махла най известната гледачка.Ако има промоция 2в1,може и с баячка,против уроки на релето и гледачката ще ти каже с точност до часът когато :bishop релето,тъкмо да можеш да сложиш резервното :063:
Колега,не знам какви са тези твои въпроси,това да питаш колко ще ме изкара е,все едно да питаш кога ще ритна камбаната,та да си изкопая гроба :screwy Мисля чети писах в по горните мои постове че:
winbooz написа:
enigma79 написа:ако причината е там,натрупан нагар от годините,почисти го внимателно и всичко ще е наред :да:

Най вереятно е там, но после след колко време ще натрупа пак нагар и ще ме остави без акумулатор?

Ами ако ти кажа примерно 1година,или 10години и взема да позная,то после ще ме е яд че не съм пуснал тото в този ден :banghead: Никой не може да ти кажи колко ще те изкара това реле :012:
Този отговор май не ти стигна :063:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта